2013-05-22, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecoo
Är du knäpp? Vart fan har du förstått det? 20mg gör visst skillnad din jävla pajas. Har kört 20mg med bra resultat..
Tja om du är 190lång med en vikt på 50kg och normal testoprudktion som en 7årig flicka kanske men då hade även mat och träning gjort under. Jävla stolpskott!
Citera
2013-05-22, 15:08
Medlem
KingLeBanners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Tja om du är 190lång med en vikt på 50kg och normal testoprudktion som en 7årig flicka kanske men då hade även mat och träning gjort under. Jävla stolpskott!

fast för en förstagångskurare kommer ju 20mg ge han en del. inget snack om det.kurade själv på 30mg Jinan win på min första kur o det va riktigt bra ökningar. så 20 funkar ju.. allvarligt vad fan händer med f12. det dräller av idioter. du har tydligen inte heller alla bestick i lådan du heller

fan vad tröttsamma din typ är. det är svordomar,, påhopp smilisar när ni själva är ute på jävligt hal is!

det är nästa humor
Citera
2013-05-22, 15:30
Medlem
Arnold, Ronnie, Flex mfl.

Hur kunde de skaffa barn efter flera års bruk?

Javisst kunde ronnie o flex ha fryst, men på arnolds tid kunde man inte.

Säger detta för jag har börjat tänka på framtiden. Om man ska ha ett hederligt liv med barn .

Är det HCG o pippa för att skaffa barn?
Citera
2013-05-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster

Säger detta för jag har börjat tänka på framtiden. Om man ska ha ett hederligt liv med barn .

hCG, clomid och tajma in befruktningen.
Citera
2013-05-22, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KingLeBanner
fast för en förstagångskurare kommer ju 20mg ge han en del. inget snack om det.kurade själv på 30mg Jinan win på min första kur o det va riktigt bra ökningar. så 20 funkar ju.. allvarligt vad fan händer med f12. det dräller av idioter. du har tydligen inte heller alla bestick i lådan du heller

fan vad tröttsamma din typ är. det är svordomar,, påhopp smilisar när ni själva är ute på jävligt hal is!

det är nästa humor
Nu var det ingen förstakurare som skulle köra det uten en kille som legat på 700mg testo och 280mg deca ew ett bra tag. Svordomar och påhopp? Ja det var fan inte jag som börja med dem men kände mig tvunget att gå ner till hans nivå för att han skulle förstå.
Citera
2013-05-22, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJeffster

Har själv aldrig hört någon bodybuildare samt någon långtidskurare som blivit steril helt å hållet och inte kan skaffa barn, visst har man hört och vet folk som har rubbat sin egenprod for life, men då lever de med trt behandling samt hcg där skulle man vilja veta om man pajar sin egenprod kan man hämta barn med hjälp av hcg? , svårare att hämta barn tror jag blir det det garanterat, men intressant o veta om det ämnet från någon proffs el samt proffsdoktor hur det står till med det egentligen?! Mvh
Citera
2013-05-22, 16:36
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Det här sammanfattar mina tankar rätt bra. Du förtjänar nästan att få sparken om du tänker fortsätta som förut.

nej ska ju fan hoppa av efter det sista nu, står i min kurrapport. Sista racet.
Citera
2013-05-22, 16:40
Medlem
https://www.flashback.org/t2130514

Skrämmande.
Citera
2013-05-22, 16:49
Medlem
Lakejjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
https://www.flashback.org/t2130514

Skrämmande.

varför?

skött allt perfekt, ätit stess och cipralex i omgångar pga panikångest sen 14 bast. f.ö. skött mig 90% av tiden.
Citera
2013-05-22, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rawr-
Låt mig se om jag förstår dig rätt...
Du kommer med största sannolikhet bli avslöjad med alla möjliga preparat för de tagit prov på dig?

Har du kollat upp företagets policy kring just droger. Är ganska säker på att rehab vid narkotikaklassat preparat inte är någon rättighet och att du således kan sägas upp på grund utav personliga skäl.

Så nu till min fråga, du vill alltså fortsätta ta dina steorider, xanor etc. om de nu är snälla nog att låta dig stanna kvar?

Tror att du bör leta efter en ny arbetsplats... Många större seriösa företag drogtestar nuförtiden.

Rehab vid droger/alkohol m.m är ett MÅSTE för företag! Tacka Facket säger jag bara! Ett företag får ALDRIG sparka dig utan att erbjuda dig hjälp med ditt "problem" med andra ord rehab!
Citera
2013-05-22, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noobgainz
Inte Tren.

Läs om de olika preparaten så kommer du snabbt få en förståelse vilka prep som passar sig att börja med. Trenbolone är inte ett av dem.

https://www.google.se/search?q=ironi&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=sv&client=safari
Citera
2013-05-22, 19:07
Medlem
Harry-Browns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Nej du ska inte kura ennu, din vikt säger inget om vi inte vet längd. Med dedär statsen har du jävligt mycket att hämta ren ennu. Om du någon gång i framtiden kommer att kura råder jag dig att tappa fettet före. Fysiken på bilden går att fixa ren, bara att äta träna och sova rätt.

Mvh

Jag är 176 cm lång. Kan också tillägga att jag blir 22 i augusti.

Vad tycker du är anledningen till att jag ska avstå? Är det för att jag rätt "enkelt" kan få den kroppen och AAS inte kommer hjälpa så mycket eftersom jag har rätt låga stats?
Är det för att nackdelarna med att kura överväger att det går snabbare att nå mitt mål?
Det kanske inte är någon av de anledningarna eller det kanske är lite av båda men uppskattar att få så mycket information om varför jag inte bör kura.

Tack på förhand.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in