Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Den första tråden du länkade är den enda som jag tyckte det fanns inlägg som inte tillförde någonting mer än att endast racka ner på TS. Annars tycker jag personligen att man får tåla att många säger t.ex.
"Din kille behöver byta ut sin sk flickvän och sin sk kompis mot nya riktiga."
"Ge fan i att vara otrogen från första början.
Berätta för din kille så han får dumpa dig."
Folk säger vad dom tycker om ämnet och det har faktiskt med topic att göra. Tycker rent ut sagt att det vore fjantigt om vi tog bort kommentarer som dessa. Vad är det för glasmänniskor som sitter bakom skärmen? Tål man inte att höra vad folk egentligen tycker så ska man inte sitta på ett forum där det finns yttrandefrihet och utrymme för kritik.
Det beror ju iof lite på hur frågan är formulerad. Om frågan är tex "Vad tycker ni om mitt agerande? Är jag ett svin?" så är det ju fritt fram, men om TS istället skrivit "Jag vet att jag har gjort fel, och är inte intresserad av att diskutera moralen. Jag vill ha tips på hur man går vidare" så är det väl ganska OT att säga sådant. Om du tittar på andra tråden jag länkade till och läser sista inlägget (i skrivande stund detta:
https://www.flashback.org/sp32135963 ) så är det i mitt tycke en synnerligen olämlig sak att skriva till någon som vill ha tips på hur man blir av med tankarna.
I korthet för de som inte orkar öppna trådarna:
TS: Jag behöver hjälp för att bli av med hemska tankar. Min flickvän hade sex med mina kompisar innan vi blev ihop, och jag vill sluta tänka på det. Jag är inte arg, men kan inte sluta tänka på det.
Idiot: Om du inte hade varit så depp hade du kunnat vara med i gruppsexet och om tjejerna tar den i tvåan...
som sagt...