2011-04-18, 02:39
Medlem
Hej, jag har varit otrogen,ja jävligt dumt. Men nu har jag hamnat i en sån konstig sits,personen jag var otrogen med,är uppenbarligen sjuk i huvudet. Den personen kommer in i mitt hem och skäller ut min sambo som är helt oskyldig i det hela,sen urartar det ännu mer. Personen jag varit otrogen med säger att det har inte hänt något.

Att min sambo ska passa sig jävligt noga,annars så blir det ett helvete,personen kan alltså inte stå för vad den gjort,skyller på en oskyldig människa, bryter sig in i mitt hem och går bärsärk. Rörigt inlägg men,men.

Frågan är vad fan ska jag göra?

i
Citera
2011-04-18, 02:46
Medlem
Emhs avatar
Du bör ju prata med polisen om hon bryter sig in i erat hem.
Sen oavsett vad jag tycker om otrohet så verkar det som att du har tur, drar denne upp att ni har haft sex så kan du bara skylla på att hon är helt sjuk i huvudet, som din sambo antagligen har märkt!
Citera
2011-04-18, 03:10
Medlem
JimmyBrowns avatar
Vad du ska gora?

Du ska tankta till nasta gang innan du kor in din kuk i nagons vagina... (spec. om du har en tjej)
Citera
2011-04-18, 03:21
Medlem
Hoppas din sambo dumpar dig.

Ont: ring polisen ifall det händer igen.
Citera
2011-04-18, 03:22
Medlem
Bassgores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmyBrown
Vad du ska gora?

Du ska tankta till nasta gang innan du kor in din kuk i nagons vagina... (spec. om du har en tjej)

japp....instämmer verkligen...

Visst fan är det najs med nytt, men det finns så många galna brudar där ute, och man vet inte vad som väntar när man ligger där och njuter.

Hoppas det va bra sex i alla fall...

OnT: fortsätter det så anmäl henne... Synd att du inte filmade sexet...då kunde du ju mörkat din fejja och hotat lägga ut det på nätet... ev maila till alla hennes vänner...

Detta gör nämligen jag, och det är otroligt effektivt, inga brudar som ballar ur här
Citera
2011-04-18, 08:29
Medlem
Killar har tänkt med kuken i alla tider. Bedrar du din fv är det rätt åt dig att du trampat i klaveret. Nu har du lärt dig att inte ragga på psykakuten.

OnT: Var ärlig mot din tjej. Det är det enda du kan göra för att inte förvärra soppan och för att inte splittra er innan din fv eventuellt tar det beslutet.
Citera
2011-04-18, 08:53
Medlem
shitmagnets avatar
Står ingenstans att TS är en man eller kvinna eller vilket personen h*n varit otrogen med är.
Fördomsfulla människor, tss tss!

F.ö tycker jag det låter mer som TS är en kvinna (hela inlägget stinker tafatt försök till hemlighetsmakeri) och vänsterprasslet en knäpp man... eller psykotisk kvinna.
Citera
2011-04-18, 08:57
Medlem
Boggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shitmagnet
Står ingenstans att TS är en man eller kvinna eller vilket personen h*n varit otrogen med är.
Fördomsfulla människor, tss tss!

F.ö tycker jag det låter mer som TS är en kvinna (hela inlägget stinker tafatt försök till hemlighetsmakeri) och vänsterprasslet en knäpp man... eller psykotisk kvinna.

Min första tanke as well
Citera
2011-04-18, 09:15
Medlem
Tiberius.s avatar
Du har själv orsakat den rådande situationen och får nu stå för konsekvenserna...

Det är minst lika omdömeslöst när en man väljer att med kuken försöka föra ett för stunden logiskt resonemang, som det är när en kvinna väljer att sära på sina ben och bjuda ut sig själv som allmän egendom...

Den som ger sig in i leken får leken tåla, svårare än så är det faktiskt inte...

Oavsett kön, du borde skämmas...

/ Tiberius
Senast redigerad av Tiberius. 2011-04-18 kl. 09:32.
Citera
2011-04-18, 09:52
Medlem
Everclear88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTWWTF
Hej, jag har varit otrogen,ja jävligt dumt. Men nu har jag hamnat i en sån konstig sits,personen jag var otrogen med,är uppenbarligen sjuk i huvudet. Den personen kommer in i mitt hem och skäller ut min sambo som är helt oskyldig i det hela,sen urartar det ännu mer. Personen jag varit otrogen med säger att det har inte hänt något.

Att min sambo ska passa sig jävligt noga,annars så blir det ett helvete,personen kan alltså inte stå för vad den gjort,skyller på en oskyldig människa, bryter sig in i mitt hem och går bärsärk. Rörigt inlägg men,men.

Frågan är vad fan ska jag göra?

Jävla typ du är, ännu en person som "ångrar" att den varit otrogen när det är så uppenbart att du gillar uppmärksamheten mer än något annat och att du känner dig cool för att någon är störd över dig.

Sånna som du borde fan inte ha förhållande. Hoppas du blir dumpad.
Citera
2011-04-18, 09:54
Medlem
DonVonFjants avatar
Din tjej bör dumpa dig. Har hon ett Flashbackkonto?
Citera
2011-04-18, 09:57
Medlem
tuzzens avatar
Ta ditt ansvar och erkänna för din sambo att du varit otrogen. Eftersom den du var otrogen med gjorde " inbrott" eller " trängde" sig in hos dig så kan du göra en anmälan om hemfridsbrott. men framför allt så har du satt dig i en jobbig situation så ta ett snack med din sambo och berätta som det är och gå vidare där ifrån sen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in