2009-12-24, 12:32
Medlem
OHJDs avatar
Hej allihop! God jul på er!

I veckan var jag otrogen mot min kille med mitt ex. Det är inte första gången jag är otrogen (då var det dock med en annan) men det är samma sak varje gång. Jag har inga skuldkänslor. Jag har ingen gnagande känsla i mig som säger att detta var fel och att jag borde berätta. Många av er tänker säkert att jag inte älskar min pojkvän, men det gör jag. Det låter väldigt osannolikt, jag vet. Men det gör jag verkligen. Han är bortrest nu och jag har saknat honom något så fruktansvärt. Vårt förhållande är väldigt bra förutom på en punkt (och kanske den viktigaste punkten?): vi har ett inte alltför intressant sexliv. Vi ligger ganska regelbundet men det är alltid samma sak. Väldigt rutinmässigt.

Även om jag inte har skuldkänslor så vet jag ju att detta är fel, men jag får ont bara jag tänker på att göra slut med honom. Men men, I brought this upon myself, och då måste jag hantera konsekvenserna.

Min fråga till er är: tycker ni att jag ska berätta för honom? (gör jag det kommer det ta slut) eller ska jag bara göra slut själv utan att såra honom ytterligare?

Hoppas på råd och inga påhopp..

Tack för svar!
Citera
2009-12-24, 12:34
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Jävla slyna, hoppas han får reda på det, smäller runt dig lite och sedan kastar ut dig
Citera
2009-12-24, 12:35
Medlem
SpaCCs avatar
Då är det ju han som skapat situationen själv (lite lätt överdrivet)
Bara be honom att ni inte bara skall köra missionären, säg att du
vill göra det mer "spicy"?
Citera
2009-12-24, 12:37
Medlem
homeburnts avatar
Förbannade jävla slyna. Berätta för honom och säg att han får göra precis vad han vill med dig utan att du anmäler. En liten del av aggressionerna hoppas jag då innerligt att han lägger på att omforma ditt ansikte.

Men... God jävla jul.
Citera
2009-12-24, 12:37
Medlem
antiadmins avatar
Jävla as.
Jag hoppas han har varit otrogen mot dig, då blir du ägd..
Senast redigerad av antiadmin 2009-12-24 kl. 12:41.
Citera
2009-12-24, 12:38
Medlem
Dr_Dollars avatar
Otrohet har en tendens att ALLTID på nått sätt komma fram, förr eller senare.
Jag tycker absolut du ska berätta (Jag personligen skulle då vilja veta iaf).

Karma baby..karma!
Jag hoppas faktiskt innerligt att du själv blir utsatt för detta nån gång livet så du får känna själv hur det kan kännas..i hjärta & själ!

God Jul!
Citera
2009-12-24, 12:39
Medlem
dunderdasens avatar
Fittig stil. Om sexlivet inte är "alltför intressant" för dig så pratar man väl med varandra/gör något åt det istället för att knulla runt med andra? Tycker du inte?
Citera
2009-12-24, 12:40
Medlem
OHJDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaCC
Då är det ju han som skapat situationen själv (lite lätt överdrivet)
Bara be honom att ni inte bara skall köra missionären, säg att du
vill göra det mer "spicy"?

Tack för svaret!
Jo, jag har pratat med honom om det och vid ett tillfälle sög jag av honom i bilen, och därefter red jag honom. Men då var han inte alls avslappnad och tittade ut hela tiden för att se ifall någon var i närheten. Det kanske var lite för drastiskt av mig att göra det just sådär.. Det hjälpte iaf inte det övriga sexet :/
Citera
2009-12-24, 12:41
Medlem
OHJDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Otrohet har en tendens att ALLTID på nått sätt komma fram, förr eller senare.
Jag tycker absolut du ska berätta (Jag personligen skulle då vilja veta iaf).

Karma baby..karma!
Jag hoppas faktiskt innerligt att du själv blir utsatt för detta nån gång livet så du får känna själv hur det kan kännas..i hjärta & själ!

God Jul!

Jag har blivit utsatt för det.
Citera
2009-12-24, 12:41
Medlem
SpaCCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OHJD
Tack för svaret!
Jo, jag har pratat med honom om det och vid ett tillfälle sög jag av honom i bilen, och därefter red jag honom. Men då var han inte alls avslappnad och tittade ut hela tiden för att se ifall någon var i närheten. Det kanske var lite för drastiskt av mig att göra det just sådär.. Det hjälpte iaf inte det övriga sexet :/

Be honom att ta dig i skitan på köksbordet?
Tyvärr har han ingen FB-kuk så det kommer nog inte kännas så mycket
Citera
2009-12-24, 12:42
Medlem
FetFulElaks avatar
Du borde skämmas... gör du inte, så ha i alla fall anständigheten att göra slut med din kille.

Hoppas du inte träffar någon, du förtjänar att framleva ditt ensamma liv i Gehenna.
Citera
2009-12-24, 12:44
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OHJD
Jag har blivit utsatt för det.

Så då menar du att det rättfärdiga dig att göra så mot nån annan då..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in