2011-08-17, 21:58
Medlem
Hej Flashback!

Jag är ganska ny här, i alla fall som registrerad användare. Men här kommer i alla fall problemet..

För några veckor sedan var jag och min kille ute tillsammans på ett ställe i stan. Det var ganska många andra gemensamma vänner med ute och så brukar det vara. Vi har alltid kunnat gå ut ihop och det har aldrig varit några problem, alltid kul och vi har kunnat prata med andra utan att det har känts konstigt eller att det har funnits någon avundsjuka.

En ny grej som har hänt dock är att de senaste gångerna vi har varit ute så har min kill blivit full och velat gå hem. Det har jag egentligen inga problem med men jag har själv känt att jag vill vara kvar ute och umgås med folk. Han vill såklart att jag följer med hem men och jag kan känna att jag kanske borde göra det men jag har oftast valt att stanna kvar. Det var egentligen inga problem när det här först började hända, han gick hem och jag stannade kvar. Inga problem. Följden blev dock att jag nästan varje gång har umgåtts med min killes bästa kompis. Jag var inte alls intresserad av honom och har aldrig ens tänkt på honom på det viset men ju mer tid vi spenderade tillsammans ju naturligare kändes det och jag kände mig trygg i hans sällskap.

Senaste gången vi var ute hände precis samma sak som det har varit de senaste månaderna, min kille gick hem ganska tidigt och jag stannade kvar. Min killes bästa kompis kom fram till mig i princip i samma stund som min kille gick genom dörren. Det blev ganska snabbt uppenbart vad det var han ville. Jag blev generad men samtidigt tyckte jag att det var otroligt spännande.

Vi hamnade till slut i samma säng. Det var inget speciellt med det och efteråt kände jag mig mest smutsig och jag hade otrolig ångest. Dessutom somnade jag och kom inter hem förrän klockan var efter nio på morgonen.

Min Kille som hade gått hem tidigt var redan vaken när jag kom hem och jag tror han fattade direkt att något var fel. Sedan dess har det känts konstigt mellan oss och jag misstänker att han vet eller fattar vad som har hänt. Jag har heller ingen aning om vad han kompis har sagt till honom men jag vet att dom har träffats.

Så mitt problem är lite det att jag vill absolut inte göra slut eller bli av med min kille, så hur ska jag göra nu? Ska jag berätta och säga att jag ångrar mig eller ska jag hoppas på att det bara rinner ut i sanden?
Citera
2011-08-17, 22:01
Medlem
DelGriffiths avatar
Ge fan i att vara otrogen från första början.

Berätta för din kille så han får dumpa dig.
Citera
2011-08-17, 22:03
Medlem
Trist sits. Antar att du vet att du gjort fel, så jag ser ingen anledning att tjata om det.

Du bör nog berätta skulle jag säga. Du kommer aldrig att kunna slappna av, då det finns minst en till som vet hur det ligger till. Berättar du inte nu vet du aldrig när den här historien kommer och biter dig i röven.
Citera
2011-08-17, 22:04
Medlem
Ja men det fattar jag väl att det var idiotiskt från början till slut... jag behöver hjälp inte spydiga kommentarer!
Citera
2011-08-17, 22:06
Medlem
SoulStoneRiders avatar
Om du tycker om din pojkvän det minsta borde du berätta.
Det lär ju knappast vara sista gången du särar på benen för nån annan.

Vibbarna kommer ju enbart stärkas när du och din pojkvän är ute med gänget nästa gång.
Bättre att du själv berättar det. Jag hoppas du får vårtor i fittan!
Citera
2011-08-17, 22:07
Bannlyst
Din kille behöver byta ut sin sk flickvän och sin sk kompis mot nya riktiga.
Citera
2011-08-17, 22:08
Medlem
Neroxxs avatar
Enda sättet är att berätta för din pojkvän och hoppas att han förlåter dig.
Vilket inte är så troligt visserligen, men du får helt enkelt ta konsikvenserna av ditt handlande.
Citera
2011-08-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Trist sits. Antar att du vet att du gjort fel, så jag ser ingen anledning att tjata om det.

Du bör nog berätta skulle jag säga. Du kommer aldrig att kunna slappna av, då det finns minst en till som vet hur det ligger till. Berättar du inte nu vet du aldrig när den här historien kommer och biter dig i röven.

Jag antar att du har rätt, men hur gör man sånt? Jag förstår inte ens hur jag ska börja och jag mår skitdåligt över situation.
Citera
2011-08-17, 22:11
Bannlyst
Tala om allt för din kille så han får veta vilket luder han går och drar med
Citera
2011-08-17, 22:13
Medlem
Det enda sättet du kan rädda detta på är att berätta för honom. ALLT, dessvärre. Du ska berätta att du har varit otrogen och med hans bästa kompis. Sen är allt upp till honom. Antagligen blir du utslängd och hans kompis utesluten ur kompiskretsen, men tja... Det var det ju det du riskerade genom att sätta på hans bästa vän! Grattis till din nyfunna vetskap!

// Mvh
Citera
2011-08-17, 22:28
Medlem
Verkar va troll men om inte

Hur fan kan du va redo att ge upp ett förhållande på grund av "lite spänning" finns det ens någon logik bakom det? Hur tänkte du om du ens tänkte.
Citera
2011-08-17, 22:31
Medlem
Hej

Jag har en fråga?

Vi säger att det är din pojkvän som har varit otrogen
vad hade du gjort då? eller om du misstänkte att han var otrogen hade du lämnat honom?
eller försökt skita i det?

Du måste tänka själv vad du hade gjort om det var din kille som var otrogen?
Sanningen kommer alltid fram det vet du! Tänk om det är hans kompis som säger det, då blir det en aning jobbare för dig..

Ålder på er?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in