2012-09-07, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Blir tramadol 300mg ikväll, första gången på några månader

Okej..är det en lämplig dos om man inte kört på sånt?..tänkte dra 450mg nu....hur blir man på detta?
Citera
2012-09-07, 21:00
Medlem
Stonedyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMK
Okej..är det en lämplig dos om man inte kört på sånt?..tänkte dra 450mg nu....hur blir man på detta?

450mg lär du bli rätt fuckad på om du aldrig tagit det förut
Citera
2012-09-07, 21:03
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Det är så individuellt, jag får fortfarande ut massor av 300mg även om jag inte direkt noddar. Jag ska se film och grejor och tar man för mycket så fattar man inte mycket av filmerna
Citera
2012-09-07, 21:26
Medlem
Citat:
Blir tramadol 300mg ikväll, första gången på några månader
Fan va gött... Måste också fixa tram snart... Mys lite för mig också
Citat:
450mg är en stor dos om man aldrig tagit det... Men skön kommer du bli
Citera
2012-09-08, 00:03
Medlem
Citat:
Vad ligger priserna på 150mg depot Tramadol nu för tiden? Och vad är lämpligt som nybörjar dos med dessa? Har testat tramadol en gång förut men det var inte depotpiller.

150mg ligger på 30 pistoler, ibland billigare. Dessa depottabletter lär du krossa och bomba eller tugga sönder (varning för vidrig smak dock) för att få önskad effekt.

Om du aldrig har använt tramadol förr så skulle jag rekommendera dig att testa 100-150 första gången, ingen hit att ta massor om det skulle visa sig att du inte tål det så testa dig fram

Tramma lugnt
Citera
2012-09-08, 00:18
Medlem
symers avatar
Smällde just 5 st 50mg tram hexal, hade några hemma och tänkte varför inte. Är oskuld. Käkade 3 och bombade 2, drack 1 kaffe och tog 2 panodil. Rökt brass så in i vassen senaste året, kommer det påverka hur jag uppskattar ruset. Hur lång tid tar de typ eller? Va typ 20 min sen de flög ner.

EDIT: Dom är rätt gamla, typ 7 år eller nått.
Senast redigerad av symer 2012-09-08 kl. 00:39.
Citera
2012-09-08, 00:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse-dynamit
150mg ligger på 30 pistoler, ibland billigare. Dessa depottabletter lär du krossa och bomba eller tugga sönder (varning för vidrig smak dock) för att få önskad effekt.

Om du aldrig har använt tramadol förr så skulle jag rekommendera dig att testa 100-150 första gången, ingen hit att ta massor om det skulle visa sig att du inte tål det så testa dig fram

Tramma lugnt

30 pistoler per karta eller tablett?..drog i mig 450mg..men kände inget...tog ytterligare 300mg...men jag blev bara lite "mysig" i kroppen..så nu har jag käkat resten av kartan...värdelöst...tuggade sönder alla tabletter och sköljde ner med starköl....fyfan vad vidriga dom är...men jag verkar mest bli pigg på dom här pillerna..är det vanligt att det blir så?...jag har en liten skum känsla i kroppen och armar och ben känns mjuka på ett skönt sätt...men nåt rus känner jag inte av direkt.
Citera
2012-09-08, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedyoo
450mg lär du bli rätt fuckad på om du aldrig tagit det förut

Kände knappt nåt alls...har käkat 1500mg nu...vette fan varför inte jag känner nåt speciellt...blir mest pigg på dom...lite småbäng kanske...
Citera
2012-09-08, 00:27
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
30 pistoler per karta eller tablett?..drog i mig 450mg..men kände inget...tog ytterligare 300mg...men jag blev bara lite "mysig" i kroppen..så nu har jag käkat resten av kartan...värdelöst...tuggade sönder alla tabletter och sköljde ner med starköl....fyfan vad vidriga dom är...men jag verkar mest bli pigg på dom här pillerna..är det vanligt att det blir så?...jag har en liten skum känsla i kroppen och armar och ben känns mjuka på ett skönt sätt...men nåt rus känner jag inte av direkt.
Allt du känner är helt normalt. Tramadol är ingen "riktig" opioid, det är därför heroinister, sub torskar, oxykodonare inte gillar tram för det ger inte opioid känslan.

Skulle även tro att du har lite dålig kvalité på tabbarna du har, sen är det alltid säkrare kort med standard tabs/kapslar och inte depot.

Ett tips är att lugna ner dig, ibland är det segt påslag, 1500mg är mycket hur man än ser på det, kramprisken ökar avsevärt mycket på dessa doser, akta dig.
Citera
2012-09-08, 00:34
Bannlyst
Citat:
Allt du känner är helt normalt. Tramadol är ingen "riktig" opioid, det är därför heroinister, sub torskar, oxykodonare inte gillar tram för det ger inte opioid känslan.

Skulle även tro att du har lite dålig kvalité på tabbarna du har, sen är det alltid säkrare kort med standard tabs/kapslar och inte depot.

Ett tips är att lugna ner dig, ibland är det segt påslag, 1500mg är mycket hur man än ser på det, kramprisken ökar avsevärt mycket på dessa doser, akta dig.

Ja, jag tar inga mer piller ikväll..det får räcka nu...jävla skitpiller...ska sälja resten till en polare i morrn. Håller mig till CB istället... Vad menar du med kramprisk föressten? Vad kan hända?
Citera
2012-09-08, 00:40
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ja, jag tar inga mer piller ikväll..det får räcka nu...jävla skitpiller...ska sälja resten till en polare i morrn. Håller mig till CB istället... Vad menar du med kramprisk föressten? Vad kan hända?
Du får kramp och blir medvetslös, du vet väl hur ett epilepsianfall ser ut?
Citera
2012-09-08, 00:55
Bannlyst
Citat:
Du får kramp och blir medvetslös, du vet väl hur ett epilepsianfall ser ut?

Jäpp det vet jag..min bästa polare har epilepsi.....jaja tror inte att det är nån fara för min del....knaprade dom sista för nån timme sen och jag känner fortfarande inget speciellt..får jag kramp och blir medvetslös så ser jag det som en bonus. Då får jag iallafall ut nåt av skiten. Jag är grymt besviken på dessa piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in