Citat:
Ursprungligen postat av limpwald
Fan, detta med alkohol och tram, är ruskigt sugen på en 3.5a, men har tagit 400mg tram redan. Hur pass dåligt är detta om jag tar den? Ingen större risk för något va?

presic som
Etizopapaya skrev över mig så kan du absolut ta
en folköl 3,5% utan några som helst komplikationer det kan jag lova dig till 99,9% det behöver man inte va nån läkare för att förstå. Absolut är vi alla olika och kan den ene dricka 5 stark bärs under ett tramrus så betyder det ju givetvis inte att den andre kan det. Men! om vi håller oss inom dom små ramarna som
en 3,5:a så kan vem som helst skulle jag nog säga kunna dricka det och inte behöva oroa sig nämnvärt!
Jag själv brukar dricka mellan 3-5st stark öl för att boosta tramruset lite men det är
jag det!
Och presic som så många andra har skrivit så ska man absolut inte göra det till en vana men nån gång ibland är absolut inget farligt. Och som sagt så ska man hålla sig inom vissa ramar jag uppmanar därför ingen att om man bara gör det nån gång ibland så är det helt ok att ta sig en dyng fylla tillsammans med tram.
Men nu pratade vi om
en 3,5:a det är absolut lungt och verkligen om man bara gör det nån gång ibland. Men sen det du skriver
Etizopapaya Att du tänker i dom banorna "det gick ju bra förra gången" därför ökar jag nu med en öl till och som du själv skriver att då till sist går det åt helvete det visar bara en dålig karraktär och då gör du helt klart rätt i att du håller dig borta från alkoholen helt och hållet det är starkt och det visar en god självinsikt så ett plus där till dig.