Jo Malte ska att med p lappen, r ju trots allt bara 51% p den i skrivande stund och d rensar det ju iaf bort ungefr hlften
Men som Chanandler skrev s r det ett gng hstar som kan ta det dr med rtt lopp, ett kallblodslopp med 15 hstar ver 1640 med dubbla tillgg och voltstart r ju inget som man kr hemma i badkaret direkt s antingen chansa och spika ngon precis som du sger eller ta med 5-7 hstar om inte alla och hlla tummarna fr ngon p 1%.
Precis som dig r jag ocks inne p Adielsson i V75-2, lyssnade precis nu nr han snackade om den och han tror ju p RIKTIGT bra chans om han kommer till ledning vilket jag tror han gr. Borde ju ven kunna f ett skapligt bra lopp bakifrn om han vill ocks s bra streck hur som helst.
12.an i V75-4 dremot tror jag bara kliver runt dom hr hstarna om inte Bergh hittar p ngot skumt.
Edolles Malte rensar bort ca 75% av de inlmnade raderna. ( 50% av systemen men det r ju helt ointressant ).
Avd. I 2, 4, 8, 10 Avd. II 2, 7, 13 Avd. III 1 Caddie Comet (hr anar jag ugglor i mossen men... Fan, blir spik nd!) Avd. IV 12 Loads of Dosh Avd. V 1, 2, 6, 8 Avd. VI 4, 8, 11 Avd. VII 2, 3, 12
Nr. 7 Robis Sara (avd. II) var ocks en hst jag funderade p att chansspika. Jag hrde ocks Adielsson prata om den och ngot sger mig att den hsten tar hem det. Men jag r tyvrr lite feg av mig och vgar inte g fullt ut.
12.an i V75-4 dremot tror jag bara kliver runt dom hr hstarna om inte Bergh hittar p ngot skumt.
Den vgar jag aldrig spika. Alla vet hur Bergh r och han har tre stallkamrater i loppet. Nstan mer regel n undantag ngon av hans andra hstar vinner nr Bergh sjlv r stor favorit.
Den vgar jag aldrig spika. Alla vet hur Bergh r och han har tre stallkamrater i loppet. Nstan mer regel n undantag ngon av hans andra hstar vinner nr Bergh sjlv r stor favorit.
S sant s sant!
Kanske skulle man spika Berghan i frsta som var en bluff senast, kanske r bttre i ordning nu och Bergh lter den vinna nr den har lite mer spelbart odds?
Kanske skulle man spika Berghan i frsta som var en bluff senast, kanske r bttre i ordning nu och Bergh lter den vinna nr den har lite mer spelbart odds?
Personligen tror jag det r strre chans att den vinner n Dosh. Frn spr 12 kan han till och med frlora rtt snyggt.
Blev 2 system, bda med Caddie och Load of Dosh som spikar, hade tnkt att gra ett 500-1000kr system men fr INGEN knsla s jag avstr.
Blir nog stor dubbel beroende p vrmningar d Capar i frsta och 1an och 3an i andra ser ut att kunna betala bra
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!