Citat:
Ursprungligen postat av
kht86
Jag har självklart räknat på det. Och de omsätter inga 20k per dag utan det är 200-300000 de sämsta dagarna upp till ett par miljoner på stora jackpotdagar. Tror du mig inte kan du kolla vad deras bolag omsätter. Här är ett stickprov för en V86-dag utan jackpot på 55 olika andelsssystem för paret:
https://postimg.cc/GBm0S77T
Så att du säger att det inte kan gå sämre om du köper deras andelar så är det helt fel. Då har bland de lägsta återbetalningarna i landet och du får bättre betalt på en trisslott i genomsnitt. Harry Boy är ett betydligt bättre alternativ. Vill du ta hjälp av spelproffs så hitta travanalysens artiklar kring spelteori, de är mycket bra för att lära sig hur man tar ut hästar på travet.
Du hade självklart rätt.
Jag har nu följt detta par sen vi snacka och spelat flera spel hos dom. Kan konstatera att dom är rätt kassa, dom bommar ständigt sina spikar och det är ren tur att dom vinner. Dom har minst 60 spel om dagen men kan ha upp till 130 spel om dagen. Dom är extremt fula på deras agressiva marknadsförings sätt, där man får intrycket att dom vinner dagligen. Dom skyltar med gamla vinster som att dom vore nya. Jag dubbelkollar alltid deras påstående sedan en månad tillbaka. Får dom ihop 30.000kr i vinst på en dag till sina kunder så marknadsför dom det som vinst, trots att kunderna kan ha lagt flera 100.000kr totalt den dagen. Får man inte tillbaka sin andel så är det inte vinst.
Förstår inte att media har skrivit så mycket om det här paret. Man fick intrycket att dom hade högt träffsnitt och att deras vinster är mer än förlusterna.
ATG är ju också rätt fula som sätter stjärnor på en nivå som är extra träffsäker. När man går in och läser på den nivån och alla tidigare vinster så går det inte ens ihop med insatsen. Synd för annars är ju tanken bra med stjärnorna att man kan följa en tippare nivå. Men jag antar att dom också vilja kör ful marknadsföring så fler spelar i tro att dom ska vinna.
Alla deras högsta nivåer har gått jätteminus och då har jag ändå följt alla dom sen deras storvinst 20april.
Lägga 2500, 1999, 1300 osv varje vecka 2ggr, det stora summor per år. Då måste man ha en hög träffsäkerhet om man är en vinnare spelare.
Det är klart att man inte kan vinna varje gång men det har gått många helger nu sen 20 april, 8 helger så minst 16 spel och ingen vinst som täcker vad andelen kostar.