Nej..dom ger dom i var fall chanaen. Många, för många ggr nu hon visat total inkompetens med vinnarskallar genom att just bcka eller fegsitta kvar o bli instängd. tyck o säg vad du vill, mig får inte fanskapet en krona i insats till av.
Låter som min inställning till Lutfi Kolgjini och Ulf Ohlson!
EDIT: Eller varför inte Anders Svanstedt
Senast redigerad av Wazanza 2012-12-12 kl. 19:55.
Nu tar vi det lite lugnt. Det var absolut ingen tanke bakom hennes styrning, men hon är ingen hora för det. Även jag har svårt för vissa kuskar. Vem behöver jag inte säga. Jag har redan skrivit av mig sen innan
En blind hade lyckats vinna med jasper lane ikväll, heltänd o hon sabbade hela alltet, en hora var ordet som hör hemma på gatan istället för på en vinnare..
Snälla! Ge Hamras Pirat segern!!
Edit: Helvete..... Känns surt att spiderpig först orsakade galopp på Erik häst och vann på motfoto mot min andra häst Hamras Pirat
Senast redigerad av plingplong007 2012-12-12 kl. 20:40.
Nu kan vi väl hylla en kusk också! Vilket otroligt jobb Goop gjorde på hästen där. Många andra kuskar som inte hade fått målfoto där, är min magkänsla.
För övrigt tycker jag att Tillman är en bra kusk också.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!