2004-11-14, 00:06
Medlem
H.E.L.s avatar
Förmodligen är väl jag inte den ända travintresserade här på spelforumet. Efter ännu en helg med 4 rätt så hoppas jag på bättring. Tips,resultat och övrigt snack om trav i denna tråden.
Citera
2004-11-14, 06:55
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Förmodligen är väl jag inte den ända travintresserade här på spelforumet. Efter ännu en helg med 4 rätt så hoppas jag på bättring. Tips,resultat och övrigt snack om trav i denna tråden.

Jag söker intresserade till att starta upp ett spelbolag?
Har skrivit i en annan tråd om det, i spel & dobbel .
Men det verkar trögt, men det kan nog bero på att folk inte tittar just här.
Vill du vara med, i så fall är vi tre till att börja med!
Fick också 4 rätt, hade med Super Light!
Citera
2004-11-14, 22:08
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robin Wood
Jag söker intresserade till att starta upp ett spelbolag?
Har skrivit i en annan tråd om det, i spel & dobbel .
Men det verkar trögt, men det kan nog bero på att folk inte tittar just här.
Vill du vara med, i så fall är vi tre till att börja med!
Fick också 4 rätt, hade med Super Light!

hur funnkar det där med spelbolag? hur mycke hade ni tänkt satsa per omgång?
Citera
2004-11-15, 06:58
Medlem
Robin Woods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonlard80
hur funnkar det där med spelbolag? hur mycke hade ni tänkt satsa per omgång?

Det är en summa på ungefär 200-250:-. För att man skall få ihop till en skaplig insats. Och detta sett på c:a 10 veckor. Alltså 200-250:- spritt på 10 veckor.
och man behöver nog vara ett antal för att få till ett skapligt system för varje vecka. Som exempel, om man är tio personer som lägger 250:- per skalle, då har man 2500:- att spela för. 250:- per vecka ger 500 rader, plus inlämningsavgift. detta innebär 25:- för varje deltagare och vecka, i tio veckor.
Ju fler man är desto större system, men det innebär också att man är fler som delar vinsten.
Har skrivit på inför V75 om samma sak.
De som visar intresse och vill vara med, kan göra en föranmälan till mej, bara för att jag ska kunna se hur många det finns som vill vara med.
det är ingen idè att starta upp ett spelbolag, om man är för få deltagare.
Själv vill jag inte lägga för stora pengar på spel, utan jag ser bolagspel som en möjlighet att kunna vara med på ett större system, som i praktiken ger större chans till vinst.
Insatsen skall därför inte vara för stor, en lagom insats, så kan fler vara med.
Får vi ihop 10-15 stycken kan det vara idè att starta upp för tio veckor.
de som har förslag om utformandet kan ju skriva om detta, och om man vill ha en högre insats, kan man alltid komma överens om det. Men 200-250:- är för mej ett bra alternativ för tio veckor sedan får man se om fortsatt intresse finns.
Citera
2005-02-07, 12:12
Medlem
mishimas avatar
V75

Jag kan inte hitta någon tråd om V75, så därför startar jag en.

Finns det några fler än jag som spelar och som vill diskutera spikförslag, system, strategier, bakspår, stallform osv?
Citera
2005-02-07, 19:22
Medlem
sonlard80s avatar
jag kan inget om hästar men jag brukar köpa expressen, aftonbladet och sen gör jag en kombination av deras system kan tillägga att jag aldrig vinner
Citera
2005-02-09, 11:11
Medlem
V 65 ikväll

Gäller ju inte v 75 men tror det blir bra odds på

dubbeln ikväll,
spik 10 crossbar i första och sedan 5-6-7-9 i andra...
,
hur stora system gör du på v 75? intreserad av bolagspel nån?
Citera
2005-02-09, 11:28
Medlem
H.E.L.s avatar
http://forum.flashback.info/scandina...highlight=trav

Fick inte igång den tråden tyvärr. Ingen som va intresserad tydligen.
Citera
2005-02-09, 12:36
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
http://forum.flashback.info/scandina...highlight=trav

Fick inte igång den tråden tyvärr. Ingen som va intresserad tydligen.

Mergar trådarna...

/Moderator
Citera
2005-02-09, 21:30
Medlem
mishimas avatar
Jag diskuterar gärna trav.

Hur tror ni Ingrid Palema klar sig i gulddivisionen på lördag? I vilket skick är Malabar circle ås?

Vi är ett gäng på nio stycken som spelar ihop. Vi lägger 50 var i veckan, 100 när det är jackpothelg. Det har blivit några småvinster, men inget att skryta med.
Jag är kassör och lämnar in systemet genom ett ATG-konto, jävligt smidigt. Systemet sätter vi ihop tillsammans. Vi kopplar ihop oss med msn på lördagförmiddagen.
Citera
2005-02-10, 11:36
Medlem
Mr.Psyks avatar
reducerade system

Är det någon av er som provat på de olika reducerade systemen som finns att tippa efter? Bland annat de med A,B och C-hästar? Vore kul att höra om nån av er hade erfarenhet av det.
Citera
2005-02-10, 14:04
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Psyk
Är det någon av er som provat på de olika reducerade systemen som finns att tippa efter? Bland annat de med A,B och C-hästar? Vore kul att höra om nån av er hade erfarenhet av det.

Jodå, vi spelar ibland reducerade system. Vi har ett mattesnille i gänget. Själv är jag värdelös på matte. Det har inte givit några större vinster, några femmor och sexor. Men vi kommer att spela reducerat till helgen, eftersom det jackpothelg.

Lite irriterande att det är V75 på Jägersro samtidigt som fotboll på stadion. Det är inte första gången det händer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in