Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Ingen som tror på Edolles Malte? Har nu ett lopp i kroppen. Kommer ihåg när den vann från spets med Goop ett rätt tufft lopp. Jag är faktiskt lite inne på att chansspika. Tror även EA leder runt om i andra med Sara ganska simpelt. Två spets och slutvinnare från mig.
Jo Malte ska att med på lappen, är ju trots allt bara 51% på den i skrivande stund och då rensar det ju iaf bort ungefär hälften
Men som Chanandler skrev så är det ett gäng hästar som kan ta det där med rätt lopp, ett kallblodslopp med 15 hästar över 1640 med dubbla tillägg och voltstart är ju inget som man kör hemma i badkaret direkt så antingen chansa och spika någon precis som du säger eller ta med 5-7 hästar om inte alla och hålla tummarna för någon på 1%.
Precis som dig är jag också inne på Adielsson i V75-2, lyssnade precis nu när han snackade om den och han tror ju på RIKTIGT bra chans om han kommer till ledning vilket jag tror han gör. Borde ju även kunna få ett skapligt bra lopp bakifrån om han vill också så bra streck hur som helst.
12.an i V75-4 däremot tror jag bara kliver runt dom här hästarna om inte Bergh hittar på något skumt.