otroligt irriterande fr mig som inte har atg live att behva se vinnare v-75 o dom besrttar innan loppet vem som vann, i tex avd 2, ett halvt repotage om nr 8,men va fan....d fattar man ju att den jveln vann innan man fick ens se
jage lite full, jag e mkt sur
Senast redigerad av Bluebeast72 2012-12-22 kl. 18:26.
Efter 10+ r i branschen borde man vl inte gnlla ver "mlfoto" men s jvla drygt nr man r nra -pengarna-
Ska vl inte gnlla s lnge jag gr plus men nd.
Bara det att g plus p spel r ju sknt - hnder alldeles fr sllan....grattis - ven om det knns lite fattigt i jmfrelse med vad som kunde ha kommit in OM...(stndigt detta om...)
Det var fan i mig inget dligt odds p lunch dubbeln idag...
655. Och en 116-oddsare slr till i andra...
Man skulle satsat p lunchspelet istllet och gett fan i det andra idag.
Tycker du verkligen det? Luktar ddens och med Ohlsson i sulkyn gr mig tveksam! Stein Daylight vinner
Nejnejnej! Fantoccini och Stein Daylight kommer kra om tten som drar. Nr den ena ger upp s kommer Capitavating s lunkandes och stter sig i frsta, andra eller tredje ut. Oavsett vilket s tar den ner bda spetsstrids-hstarna med ltthet ver upploppet pga av overpace i brjan och att alla andra hstar i loppet r fr dliga fr att utmana. Spik!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!