Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Ja tv4 har misshandlat travintresserade med sina eftersndningar sedan stenldern.
Det mest strsamma r vl att dom p senare r har lagt in "rsten" i brjan av loppen som avsljar hur spets striden slutar redan innan bilen slpper eller hstarna vnder i volten, sedan klippa bort 2/3 av loppet och g direkt till upploppet.
Igr var det ju bara ljligt nr dom snackade upp 8.an i V75-2, slngde in ett inslag med Roger Walmann nr han lagade mat innan hans hst vann V75-3 , dom sura minerna frn Nybrink och gnget innan V75-5 som tydde p en skrll och dr dom hade rets analys frdig att visa 2 sekunder efter mlgng ungefr som att dom inte fljde loppet alls utan satt och kollade p Ingves med 4.an som satt sist invndigt i princip hela loppet.
Dom avslutar sedan med att frstra spnningen HELT infr V75-7 och avslutningen genom att snacka upp 12.an??!!
Jvla tomtar hela det dr gnget och Nybrink som ska spela duktig i eftersndningar, tror vi alla har sett hur vrdels han r 99% av gngerna han str i V86 live p tv4 sport och brnner V86,V5,V4,V3, DD och vinnarspel som den vrsta amatren.
Idag kommer jag inte hinna se loppen heller p ATG-LIVE s jag vet fan inte hur jag ska lsa det, skulle man se det p tv mot kvllen s kommer man ju veta vinnarna av loppen redan innan dom visar det...
Eftersnt trav p tv4 mste vara det smsta som har hnt travsporten.