Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
"Problemet" är att du av någon anledning får för dig att blattarna och negrerna helt sonika kommer låta dig vara och leva som du vill när de är i majoritet.
Under de åren som jag har varit på det här forumet har än så länge inte lyckats komma med något rimligt argument som tyder på att de inte skulle låta mig vara.
Ni har pratat om erfarenheter av kaxiga invandrare som rör sig i flock. Jag har aldrig haft problem med någon invandrare på stan, däremot fördomsfulla svenska birakillar som, även de, rör sig i flock. Vilket är rätt självklart, eftersom svenskar är majoriteten och det därför finns fler utav dem. Min poäng är att sådana finns bland alla folk eftersom folk generellt är idioter. Men varför skulle jag vara rädd för invandrarna när jag har stött på många sådana, men det närmsta jag har haft till problem med dem är jobbiga ungar på badhuset?
Ni har också dragit upp statistik, som även den är rätt självklar. Såklart att underklassungdomar dominerar brottsstatistiken, och invandrarna är dagens underklass. Föreställ er vilka fina, laglydiga svenskar ni hade stött på om ni hade klätt upp er och spatserat runt i Södermalm mitt i natten under förra sekelskiftet. Jag antar att om invandrarna blir en majoritet så får de också mer inflytande, och en större del av dem blir utbildade och högavlönade. Medan arbetarklassungdomarna fortsätter göra det de gör bäst, få utlopp för sina aggressioner över att ha växt upp i en obildad, hopplös miljö genom att begå brott.
Men om nu, mot all förmodan, det värsta skulle hända och vi skulle bli en förtryckt minoritet är det väl bara att göra samma sak som de gjorde? Bli flyktingar, flytta till någon annan del av världen och föröka oss där? Problem solved.