Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
"Problemet" r att du av ngon anledning fr fr dig att blattarna och negrerna helt sonika kommer lta dig vara och leva som du vill nr de r i majoritet.
Under de ren som jag har varit p det hr forumet har n s lnge inte lyckats komma med ngot rimligt argument som tyder p att de inte skulle lta mig vara.
Ni har pratat om erfarenheter av kaxiga invandrare som rr sig i flock. Jag har aldrig haft problem med ngon invandrare p stan, dremot frdomsfulla svenska birakillar som, ven de, rr sig i flock. Vilket r rtt sjlvklart, eftersom svenskar r majoriteten och det drfr finns fler utav dem. Min pong r att sdana finns bland alla folk eftersom folk generellt r idioter. Men varfr skulle jag vara rdd fr invandrarna nr jag har sttt p mnga sdana, men det nrmsta jag har haft till problem med dem r jobbiga ungar p badhuset?
Ni har ocks dragit upp statistik, som ven den r rtt sjlvklar. Sklart att underklassungdomar dominerar brottsstatistiken, och invandrarna r dagens underklass. Frestll er vilka fina, laglydiga svenskar ni hade sttt p om ni hade kltt upp er och spatserat runt i Sdermalm mitt i natten under frra sekelskiftet. Jag antar att om invandrarna blir en majoritet s fr de ocks mer inflytande, och en strre del av dem blir utbildade och hgavlnade. Medan arbetarklassungdomarna fortstter gra det de gr bst, f utlopp fr sina aggressioner ver att ha vxt upp i en obildad, hoppls milj genom att beg brott.
Men om nu, mot all frmodan, det vrsta skulle hnda och vi skulle bli en frtryckt minoritet r det vl bara att gra samma sak som de gjorde? Bli flyktingar, flytta till ngon annan del av vrlden och frka oss dr? Problem solved.