Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Låter som att snorta är bäst då, enklare att reglera. Får bli snortning. Skiter i att äta/dricka det. Snorta 10mg på en gång?
Enligt mig så är det bäst att äta Oxyn som den är, alternativt så krossar man dem om det är depot om man vill slippa det. Oxy har lägre nasal än oral biotillgänlighet så det är skit och rövpanna är bara onödigt då den orala biotillgängligheten är såpass bra ändå.
Att röka Oxy är väl dock enda sättet att få någon sorts kick om man inte vill köra IV. Men att röka Oxy fungerar inte särskilt bra såvida man inte har minst 40mgs-tabs, och även ifall man har 80mgs-tabs så brukar det vara rätt omständligt och slösaktigt att röka det, men det beror kanske en del på hur bra teknik man har.
Vill man ha extra kul på Oxy är det IV som gäller enligt mig (snabbverkande är generellt svåra att skjuta dock). IV är inget jag rekommenderar, men att ta Oxy IV kan man åtminstone motivera utifrån en logisk synvinkel om man tar det i russyfte.
Citat:
Ursprungligen postat av
lääz_kelly
Tack för tips samt tabellen. Den där sparar jag ner i en textfil, om jag nu ska få för mig att ändra livsstil.
Np, förhoppningsvis kommer den till användning för dig eller någon annan någon gång

.