Citat:
Ursprungligen postat av
Ovcharka
Åt 10mg kl. 12.
Åt 10mg kl. 15.
Nu är klockan snart 17. Känner inget särskilt... Är kanske lite mer "tillfreds" och lugn, men inget särskilt.
Har tandvärk, och inte ens det hjälper det mot? Så inte nog med att jag inte noddar, eller ens mår bra - det hjälper inte mot värk? Vad händer? OK, 20mg okrossat Oxycontin (Depot alltså) kanske inte är så mkt, men det borde väl ta udden av tandvärken iaf...
Fråga: Hur mår ni när ni mår "bra" på oxy? Noddar? Kliar? Myser? Det är ju det jag är ute efter. För att nå dit med sub behöver jag bara 1-2mg upp i snoken så är det klart. Oxycontin bra mkt svårare att dona med...
Nä, sista gången jag brukar Oxycontin alltså. Svårdoserat, besvärligt på alla vis. Föredrar Sub!
Fråga 2: Ska jag ta en 10:a till? Sammanlagt 30mg sedan kl. 12 (5h) alltså.
Äter dom bara. Lessnade på att snorta som förr. Kladdar igen näsan, och med tanke på att 80+ % tas upp oralt känns det inte värt att snorta...
Ska jag kanske svälja några milligram med vätska? Krossa en tablett (10mg som sagt), dela på tre och dricka 1/3 i taget och se vad som händer?
Hör av er!
så här blir det för många som kört droger innan,
men nu vet du det!
den enda dosen
du får effekt av är +40mg, enligt mig
skulle t o m rekommenders 50-60mg
40mg brukar de ta de som tar ytterst sällan som jag känner, typ en gång i kvartalet/halvåret, och däremellan droger av andra slag (ej opioder)
givet detta senast sagda så är den logiska rekommendation 40mg...
ät t.ex. 20mg krossat på tom mage, och dra sen 20mg i nästan (med små pauser så det absorberas i blidkärlen i näsan), det gäller att kompaktera ruset eftersom du vill "känna" något
men skulle du ha varit jag med dina förutsättningar som vi vet nu, så hade jag nog tagit 60mg p s s
men nu är du inte jag och jag vill hellre att du är safe than sorry
Men då kan jag lova rejäl effekt.