Flashback bygger pepparkakshus!
2014-03-11, 20:46
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Om jag festar upp min 80mg på ett dygn. kommer jag då att måsjukt dåligt, ha ont, vara deppig och håglös etc en tid framåt, eller blir det inte så med singeldoser?
Nej sånt händer inte vid singeldoser. Visst kan du säkert känna dig seg eller smått illamående kanske men inte mer tror jag.. Dock är 80mg utan tolerans i överkant (antar att du inte har tolerans med tanke på att du säger singeldoser). Beror väl iofs på intagssätt men ha det i åtanke om du inte är en van opiatanvändare.
Citera
2014-03-11, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
Om jag festar upp min 80mg på ett dygn. kommer jag då att måsjukt dåligt, ha ont, vara deppig och håglös etc en tid framåt, eller blir det inte så med singeldoser?

Vid enstaka tillfällen så är du safe.
Citera
2014-03-11, 21:57
Medlem
WickedHalo72s avatar
Fått fatt i ett gäng Oxikodon 10 mg . Hur gör jag för bästa rus? Krossar och snortar eller krossar och sväljer? Är allmänt tolerant mot piller i alla dess former men minns ännu at´n från helvetet på just opiater. Ska jag börja med 10 eller är det för mesigt? 20?
Citera
2014-03-11, 22:59
Medlem
WickedHalo72s avatar
Ähh har noll tålamod att invänta svar så jag krossade 20mg och snorta så just nu mår jag typ.. perfekt
Glid i frid
Citera
2014-03-12, 04:31
Medlem
bioweapons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WickedHalo72
Ähh har noll tålamod att invänta svar så jag krossade 20mg och snorta så just nu mår jag typ.. perfekt
Glid i frid

börja med 20mg... gör såhär: 10mg sväljer du, och 10mg hackar du ner och snortar för en lite mer hård rush... efter detta när ruset slår på, ta då 5-10mg och lägg tabletten (delen av tabletten) som den är på en bit folie, sen gör du ett folierör som du kan suga med och sedan lägger du bara biten på ena sidan foliet, eldar under typ 1-2 sekunder så det bara brinner fast... sedan vinklar du foliet 45 grader eller nåt och sätter folieröret i munnen och håller det mot biten, sen bbörjar du elda och då kommer biten att "glida" fram och ge ifrån sig en massa rök, följ biten/röken med folieröret du har i munnen och andas in alla ångor!

I början kan det vara lite slösigt men fyfan det är ett RIKTIGT soft sätt att ta Oxy på! Freebase med andra ord!

Sök efter Oxycontin express av Vanguard på youtube och kolla hur snubben i den dokumentären röker dom! det är så man ska göra....

Det är det närmaste en kick man kan komma på dom där tabletterna UTAN att behöva beblanda sig med sprutor osv vilket många är emot!

Mvh
Citera
2014-03-12, 08:39
Medlem
Audacias avatar
Hej!

Önskar svar från er som vet och har erfarenhet. Inga gissningar nu alltså!
Går det att krossa och bomba Targiniq för att få rus?
Snackar bara oralt nu, inget iv/rövpanna/snorta eller liknande!

Tacksam för snabba svar!

Mvh
Citera
2014-03-12, 09:07
Medlem
WickedHalo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bioweapon
börja med 20mg... gör såhär: 10mg sväljer du, och 10mg hackar du ner och snortar för en lite mer hård rush... efter detta när ruset slår på, ta då 5-10mg och lägg tabletten (delen av tabletten) som den är på en bit folie, sen gör du ett folierör som du kan suga med och sedan lägger du bara biten på ena sidan foliet, eldar under typ 1-2 sekunder så det bara brinner fast... sedan vinklar du foliet 45 grader eller nåt och sätter folieröret i munnen och håller det mot biten, sen bbörjar du elda och då kommer biten att "glida" fram och ge ifrån sig en massa rök, följ biten/röken med folieröret du har i munnen och andas in alla ångor!

I början kan det vara lite slösigt men fyfan det är ett RIKTIGT soft sätt att ta Oxy på! Freebase med andra ord!

Sök efter Oxycontin express av Vanguard på youtube och kolla hur snubben i den dokumentären röker dom! det är så man ska göra....

Det är det närmaste en kick man kan komma på dom där tabletterna UTAN att behöva beblanda sig med sprutor osv vilket många är emot!

Mvh

Jag har aldrig injecerat något och kommer aldrig göra. Men ska vid tillfälle testa det du beskrev.
Va länge sen jag hade opiater nu men satan va bra ja mådde igår. Nu gäller bara att ha kontroll över skiten. Hatar att behöva trappa upp å upp. En dag ska man obevekligen ner så.. aja, nu kommer jag gå runt i min lilla egna värld ett tag.. ps- ni kan aldrig gissa vad jag köpte 50 st 10mg för... 7:- tabletten! Hehe
Citera
2014-03-12, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natty
Bara jag på hela forumet som har tillgång till Oxycontin ? Synd det, har blivit min absoluta favvo, ungefär som horse. Men samhället ser inte ner på det lika mkt och kostar inte lika mkt pengar kan det bli bättre ?

Men nu till frågan, sitter Oxycontin i mer än 2 dygn, lr är det också 72 timmar där ? Tänkte kan ha urin prov imorgon men har 3 st hemma. Och måste verkligen ta dom för jag mår piss dåligt och inte tagit sen i fredags.

Varför inte klistra den här ??

Tacksam för snabba svar, går hursom å smäller i mig den nu fniss.

I stort behov av oxynorm eller oxycontin har du möjlighet att fixa detta, fått det utskrivet men har slut och nu hänvisar de nig till akuten som hänvisar tillbaka. .ska anmäka till patient onbuds kannsliet men just nu behöver jag smärtlindring asap, tack på förhand!
Citera
2014-03-12, 14:11
Medlem
Audacias avatar
Fick i förra veckan utskrivet 98 st Oxycontin 40mg och 98 st Oxynorm 10mg, och har sedan tidigare ett oöppnat paket med 98 st Targiniq 40mg/20mg samt ett oöppnat paket med 28 st Targiniq 10mg/5mg.
Måste själv ha Oxycontinen och Oxynormen för min värk, men hur mycket kan man sälja Targiniqen för tro?
Citera
2014-03-12, 18:08
Medlem
znors avatar
Hur ligger det till om man äter benso? Har stor tolerans, ätit benso i flera år dagligen.
Ligger inte på några stora doser alls, tog 40mg sobril vid 07:00 och 2mg xanor vid 12:00 så det har börjat gått ur. Borde väl vara hel safe? tänkte en liten dos på MAX 30mg oxy.

Ska tillägas att jag aldrig äter mer benso en vad som behövs, bara så det håller ATn borta.
Mvh
Citera
2014-03-12, 18:27
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Hur ligger det till om man äter benso? Har stor tolerans, ätit benso i flera år dagligen.
Ligger inte på några stora doser alls, tog 40mg sobril vid 07:00 och 2mg xanor vid 12:00 så det har börjat gått ur. Borde väl vara hel safe? tänkte en liten dos på MAX 30mg oxy.

Ska tillägas att jag aldrig äter mer benso en vad som behövs, bara så det håller ATn borta.
Mvh
Ja, det kommer inte vara farligt sålänge du inte tar mycket höga doser opiater. Försök hålla nere doserna när du blandar opiater + bensodiazepiner.
Citera
2014-03-13, 12:25
Medlem
WickedHalo72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bioweapon

Mvh

Håller jag vinklingen "bort" så att tab ska glida mot mig.. Har fan hållt på å meka, men får lixom inte till det. Mvh Poca Loca
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in