Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-18, 01:44
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llomis
Fick betala 100/20mg............
Men nu har jag hittat 30kr/20mg

Helwete vad dyrt!
Citera
2013-05-18, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Helwete vad dyrt!

Ja, 5 kr vet jag att man kan sälja för i nödsituationer. Däremot är 1.5kr/mg outdated. Det ligger över 2 kr/mg idag iaf, och det förutsätter att du är godkänd i en ring, annars säljs det inte ens för det priset till whoever. Drogen är så extremt eftertraktad att 4kr/mg inte är svårt att få i högre valörer.
Citera
2013-05-19, 15:49
Medlem
Phibers avatar
Testat oxy idag för första gången. Måste säga att jag är en aning besviken, men gissar att det beror på dosering. Tog först 5mg krossat oralt på tom mage för att se så jag tål det. Hade innan dragit i mig drygt en halvliter grape juice, kalsium karbonat för magens ph och ingefära för illamåendet. Har sedan dess snortat 15mg också men känner mig mest varm i ansiktet, avslappnad och bekväm. Euforin känns ganska låg jämfört med var jag upplevt på kratom och tramadol. Har för två dagar sen dagit kratom men i små doser (5g x2) och tycker inte det borde bygga tolerans för något så potent som oxy. Av sub behöver jag bara 1mg för att känna mig nöjd.

Är detta normalt och har jag tagit alldeles för liten dos? Har ju läst att många rekommenderar 20mg första gången och finns ju folk som OD på endast 50mg.
Citera
2013-05-19, 17:07
Medlem
Phibers avatar
Vill tilläga att det kändes en aning svårt att hålla ögonen öppna och fokusera efter sista linan så tror dosen var okej ändå. Oxy kanske inte är något för mig :P Vad tror ni om hydrokodon i jämförelse?
Citera
2013-05-19, 18:51
Medlem
Audacias avatar
Tror du behöver lite mer för att känna av det typiska oxy-ruset!
Vidare behöver du inte köra nasalt då oxy har större/högre biotillgänglighet oralt, så krossa och svälj istället!

Jag testade oxycontin krossat första gången efter ungefär 1 år av maxdos Citodon per dag, och då tog jag 20 mg, och det gav mig ett skönt lugn!
Testa cirkus 20 mg krossat oralt och se hur det känns!
Citera
2013-05-19, 19:14
Medlem
PeterDolvings avatar
Tro fan om jag inte föredrar t.om Tramadol framför Oxy, jag har också svårt att se denna hyllning.. Har ändå petat i mig 240mg inom 4 timmar, utan speciellt hög tolerans. Jag noddade osv, kände mig ganska nöjd. Varken mer eller mindre än tram, och då har jag ju tagit en hel del oxy fram tills nu. Så jag känner mig rätt säker.
Citera
2013-05-19, 19:15
Medlem
PeterDolvings avatar
Subutex och metadon slår ju även det Oxycontin
Citera
2013-05-19, 19:34
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Tro fan om jag inte föredrar t.om Tramadol framför Oxy, jag har också svårt att se denna hyllning.. Har ändå petat i mig 240mg inom 4 timmar, utan speciellt hög tolerans. Jag noddade osv, kände mig ganska nöjd. Varken mer eller mindre än tram, och då har jag ju tagit en hel del oxy fram tills nu. Så jag känner mig rätt säker.

Jävlar vilken dos, hoppas du vet vad du gör :P
Citera
2013-05-19, 19:35
Medlem
Phibers avatar
Citat:

Metadon kan jag inte uttala mig om men sub gav nog lite mer eufori än oxy för mig, men ingen av dem gav särskilt mycket. Sub blir man så jävla slö av bara, iallafall jag och även dagen efter.
Citera
2013-05-19, 19:38
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Tror du behöver lite mer för att känna av det typiska oxy-ruset!
Vidare behöver du inte köra nasalt då oxy har större/högre biotillgänglighet oralt, så krossa och svälj istället!

Jag testade oxycontin krossat första gången efter ungefär 1 år av maxdos Citodon per dag, och då tog jag 20 mg, och det gav mig ett skönt lugn!
Testa cirkus 20 mg krossat oralt och se hur det känns!

Körde nasalt då jag bara hade 20mg och verkar som nasalt ger ett starkare påslag. Tänkte också att i teorin så det som inte fastnar i slemhinnorna i näsan glider ju ner i halsen bara och slutar ändå med att det tas upp i magen. Så jag snorta det och sen en halvtimme senare sköljde jag näsan med vatten för att spola ner resterande i magen.
Citera
2013-05-19, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Körde nasalt då jag bara hade 20mg och verkar som nasalt ger ett starkare påslag. Tänkte också att i teorin så det som inte fastnar i slemhinnorna i näsan glider ju ner i halsen bara och slutar ändå med att det tas upp i magen. Så jag snorta det och sen en halvtimme senare sköljde jag näsan med vatten för att spola ner resterande i magen.

haha, typiskt "the dude"
Citera
2013-05-20, 00:13
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Metadon kan jag hålla med om. Subutex däremot är så jävla individuellt. Jag får mycket mer eufori av oxikodon än buprenorfin i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in