Citat:
Ursprungligen postat av
Ballaurigen
får sjukt stora pupiller, ser helt galet ut, svårt om man ska färghålla om man ser ut som gollum.
ja det har blivit att jag kört på lite väl hårt senaste tiden, då jag haft bra tillgång till oxy, men jag har sett till att ha ordentliga uppehåll, då senaste at"n vart väldigt dryg. snart dags för ett brejk igen, så man slipper at"n och toleransen lägger sig lite.
Det var som tusan. Har aldrig hört talas om folk som får stora pupiller av det men man lär så länge man lever.
Jo det känns som att du borde ta en paus. Det kan ju knappast vara ekonomiskt att ta såna mängder heller.
Jag själv blev bitter tidigare idag när jag inte kände något alls på 30 mg, alltså verkligen inget alls, fick bara minipupiller. Blev inte ens torr i munnen.
Abstinens ska man akta sig för. Tror aldrig jag mått så röva som på min första och enda oxyabstinens. Hade förvisso gått på tunga smärtstillande preparat under nästan ett halvårs tid (av medicinska skäl, massa operationer). Då i form av tramadol, morfin, oxykodon och fentanyl.
Så i ärlighetens namn var det väl mer en generell opiat/opiodabstinens.