Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-11, 03:18
Medlem
Tomatpures avatar
Såja, nu är 30mg oxycontin krossat och nerrullat i bomb, men ser så jävla lite ut, är det verkligen så potent att de behövs så lite? Skulle även 20mg räcka till någon på 50 kilo utan någon opiod tolerans?
Kan 25 ml coccilana boosta någonting? tacksam för snabbt svar!
Citera
2011-10-11, 09:38
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
boostar det såpass bra med lyrica att man borde fixa några kartor sådant?
Blir det längre rustid då? För det är egentligen det enda som är dåligt med oxyruset.
Det boostar oxy ruset, det gör det, men var jävligt försiktig med att blanda dessa!
Citera
2011-10-11, 16:15
Medlem
Avfallskvarns avatar
Hur freebase'ar man oxy? är det bara att lägga det på folie och elda under för att andas in röken? vilken sida av foliet ska man ha upp/ner? blanka eller matta?

Vilken dos är det som gäller vid freebase?

Finns det någon guide?
Citera
2011-10-11, 20:55
Medlem
CoopColas avatar
Tokigt att ta en ikto (2mg roche) eller två samtidigt som man tar oxy för första gången? Har tänkt snorta 10 och svälja 20mg, men ikto eller ej?

Ingen tolerans mot något atm
Citera
2011-10-12, 04:44
Medlem
The Philosophers avatar
Sagt det förr men fattar fan inte hur folk kan bli påverkade på så små doser. Har varit uppe i över 800mg om dagen men har uppehåll nu med hjälp av subutex.
Citera
2011-10-13, 17:51
Medlem
CoopColas avatar
Hm, blev en hel 40mg (otippat ) samt tre 2mg ikto.. Känner mig inte allt för svängd, inget noddande eller så. Har både snortat och druckit. Vad gjorde jag för fel?
Citera
2011-10-13, 18:14
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Philosopher
Sagt det förr men fattar fan inte hur folk kan bli påverkade på så små doser. Har varit uppe i över 800mg om dagen men har uppehåll nu med hjälp av subutex.
Över 800mg om dagen är otroligt stor dos! Du har aldrig ställt dig frågan ifall det kanske är du som överdoserar kraftigt, istället för att andra underdoserar?
Citera
2011-10-14, 16:33
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Halloj, tänkte prova dessa rackare nu, hur ska jag inta dom? Svälja eller snorta? Självklart krossar jag dom då det är depot.
Citera
2011-10-14, 16:48
Medlem
Indos avatar
Hej jag sitter på en hel del oxyz,Och det jag undrar är på vilket intagningssätt tar kroppen upp mest? Jag har 20mg:are Oxycontin (tablettform), Hur mycket tas upp nasalt,oralt samt rektalt? Får man en sjuss om man kör rektalt? Och hur ska en rektal intagning gå till om man inte har nån pump?

EDIT: hur mycket oxy ska man ha om man ska röka det då!? Hur många mg?
Tacksam för svar,
Senast redigerad av Indo 2011-10-14 kl. 16:50.
Citera
2011-10-14, 17:09
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Hej jag sitter på en hel del oxyz,Och det jag undrar är på vilket intagningssätt tar kroppen upp mest? Jag har 20mg:are Oxycontin (tablettform), Hur mycket tas upp nasalt,oralt samt rektalt? Får man en sjuss om man kör rektalt? Och hur ska en rektal intagning gå till om man inte har nån pump?

EDIT: hur mycket oxy ska man ha om man ska röka det då!? Hur många mg?
Tacksam för svar,

Undrar samma sak, har snortat 20mg nu så får vi se om det är något krut i dessa Hoppas på att få lite tram-feelings då många säger att ruset liknar typ tramadol fast mkt starkare.
Orkade inte köra rövpanna så fick bli snorting, som nurse jackie
Edit: Har gått 10 min sedan jag snortade 20mg och känner redan att något börjar hända i kroppen
Senast redigerad av Doktor-B.Alle 2011-10-14 kl. 17:15.
Citera
2011-10-14, 17:47
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Halloj, tänkte prova dessa rackare nu, hur ska jag inta dom? Svälja eller snorta? Självklart krossar jag dom då det är depot.

Spana in inlägg #47 i den här tråden för FAQ.

Ser att du redan intagit lite nasalt. Jag kan rekommendera dig att ta nästa dos oralt om du har mer kvar då förstås. Oxikodon har den bästa biotillgängligheten oralt om man inte använder sig av diverse verktyg. Däremot vet jag inte hur biotillgängligheten ser ut när man röker dem på folie.

Håller inte direkt med om att det skulle vara likt tram. Visst, båda substanserna är lite åt det mer energiska hållet men de liknar inte varandra speciellt mycket annars.

Full effekt uppnår du efter cirka 60 minuter, så det är bara att vänta in!
Citera
2011-10-14, 17:59
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Spana in inlägg #47 i den här tråden för FAQ.

Ser att du redan intagit lite nasalt. Jag kan rekommendera dig att ta nästa dos oralt om du har mer kvar då förstås. Oxikodon har den bästa biotillgängligheten oralt om man inte använder sig av diverse verktyg. Däremot vet jag inte hur biotillgängligheten ser ut när man röker dem på folie.

Håller inte direkt med om att det skulle vara likt tram. Visst, båda substanserna är lite åt det mer energiska hållet men de liknar inte varandra speciellt mycket annars.

Full effekt uppnår du efter cirka 60 minuter, så det är bara att vänta in!

Tack för ditt svar, var väl bara lat som inte kollade inlägg 47, antog att det inte fans någon FAQ eftersom den inte stod på förstaposten.
Har snart gått 60minuter och känner av 20mg rejält, nu snortade jag som nurse jackie gjorde dvs. inte andades in utan snöt in så det mesta åkte ner oralt.
Personligen tycker jag det liknar tram då jag nu känner mig speedad, lite skakig och svettas. Det påminner om första eller andra timmen efter man tagit tram. Hur som hur så mår jag bra denna fina fredag
Trevlig helg på er pundarvänner!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in