Om jag kunde få tag på dolcontin skulle jag lätt kunna betala 3kr/grammet. Så bra tycker jag det ruset är. Dolcontin, Ketogan och OxyContin diggar jag så oerhört att jag tycker det är värt o betala mycket för.
Jo jag hade ochså kunnat betala 3kr/grammet för dollisar haha
Om man har hört om ditt lilla äventyr med att skjuta opium och vad som hände sedan så förstår jag att vissa är rädda för sprutor!
Vad hände? Jag har skjutit opium ett flertal gånger, det som händer är att man får en jävla skjuts sen händer det inget mer man får inget rus bara skjutsen
Mvh Tony
Jo jag vet andra som skjutit opium också, men Hemoglobin gjorde på så sätt att han tog en massa vallmoplantor och kokade ner till en svart sörja som han slog i sig...
Sedan fick han en infektion och en varböld på 5dl...hua
Hej, vill veta bästa sätt att intaga denna utan att skjuta den IV eller upp i blomman.
Kan jag ta vatten från vattenkokaren och lösa kulorna i eller måste jag mosa dem först. Sen undrar jag om morfinet förstörs av kokande vatten. Kanske måste vänta en stund tills vattnet kallnat en aning.
Har tidigare skjutit upp dem i blomman, men vill pröva oralt också. Förra gången jag skulle mosa kulorna som finns i kapseln fastnade en stor del av pulvret i skåror som fanns i mortelskålen. Därför vill jag veta ett annat tips att mosa kulorna på än mortel. Kanske 2 matskedar mot varann är en bra idé, eller att hälla i kulorna i glaset jag ska hälla på det varma vattnet i och försöka mosa dem i det med hjälp av sked eller dylikt.
Mellan 2 skedar funkar bra...vet inte hur det reagerar på kokande vatten men mitt råd är att krossa dom o sen ta dom genom att hälla pulvret i munnen o sen skölja ner med saft lr nåt...det borde funka optimalt
tog 7st 10mg dolcontin tabletter idag och fan då jag åt efter kanske tre-fyra timmar, fan vad det vred om i magen. är det vanligt eller då man käkat sådana? det gick över ganska fort men så fort jag åt nått så blev det så, satt inte i så länge men endå
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!