2005-02-10, 20:44
Medlem
Den stora tråden om Morfin (morfin meda, dolcontin etc)

vad får man ge för oxycontin och dolcontin på gatan nuförtiden? Givetvis spelar storleken roll men t ex oxycontin 40 mg eller dolcontin 100 mg? är det en krona per mg ungefär eller är det billigare? dyrare?
Citera
2005-02-10, 22:51
Medlem
Unbalanceds avatar
Brukar det inte vara 1-2:- per mg, givetvis finns det kranar som tar överpris också .
Citera
2005-02-10, 23:04
Medlem
Dom flesta brukar inte ta 1kr per mg utan dom brukar trissa upp det till 1.50 eller 2kr.
Citera
2005-02-11, 01:25
Medlem
visslarens avatar
Om jag kunde få tag på dolcontin skulle jag lätt kunna betala 3kr/grammet. Så bra tycker jag det ruset är. Dolcontin, Ketogan och OxyContin diggar jag så oerhört att jag tycker det är värt o betala mycket för.
Citera
2005-02-11, 01:29
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Alltså jag fick 2 oxycontin 10mg idag, kommer jag känna nått överhuvudtaget på dom? har ingen tolerans..
Citera
2005-02-11, 01:41
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnoopDoGG
Alltså jag fick 2 oxycontin 10mg idag, kommer jag känna nått överhuvudtaget på dom? har ingen tolerans..

Det tror jag nog, har läst att det ska gå att snorta dessa också .
Annars kan du injicera dem, vet inte om du måste göra en kall vatten extraktion först .

HUR hade du tänkt ta dom ?
Citera
2005-02-11, 01:41
Bannlyst
Tackar, då vet jag vad jag betydligt mer än jag gjorde innan. Dags att testa snart!

Håller med om att morfin är för dyrbart att äta och jag har definitivt inga moraliska betänkligheter då det gäller att skjuta. Grovt hyckleri enligt min mening. Så länge man har rena verktyg och gör på rätt sätt i alla fall. Skiten ska ju ändå in i kroppen på något vis, så varför slösa i onödan?

Dessvärre har jag en sjuklig nålskräck och svimmar bara jag ser en nål. Skulle ta ett blodprov i samband med en vanlig hälsokoll och jag fick peta i mig vansinniga mängder Alprazolam för att klara det. Fick dessa utskrivna av läkaren mot nålfobi och jag cyklade omkull, gick in i väggar och fick en blackout! Men blodprovet tog jag.

Har inte heller tillgång till redskapen och vet inte alls hur man gör. Var får man tag på de redskap som behövs, hur gör man och vad fan betyder t.ex. X-meter som man ofta läser i samband med injicering!? Är det inte farligt om man som nybörjare gör fel? Ska det in i en ven, artär eller muskel?

Någon som vill ge en snabblektion kanske?
Citera
2005-02-11, 01:51
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idioten
Tackar, då vet jag vad jag betydligt mer än jag gjorde innan. Dags att testa snart!

Håller med om att morfin är för dyrbart att äta och jag har definitivt inga moraliska betänkligheter då det gäller att skjuta. Grovt hyckleri enligt min mening. Så länge man har rena verktyg och gör på rätt sätt i alla fall. Skiten ska ju ändå in i kroppen på något vis, så varför slösa i onödan?

Dessvärre har jag en sjuklig nålskräck och svimmar bara jag ser en nål. Skulle ta ett blodprov i samband med en vanlig hälsokoll och jag fick peta i mig vansinniga mängder Alprazolam för att klara det. Fick dessa utskrivna av läkaren mot nålfobi och jag cyklade omkull, gick in i väggar och fick en blackout! Men blodprovet tog jag.

Har inte heller tillgång till redskapen och vet inte alls hur man gör. Var får man tag på de redskap som behövs, hur gör man och vad fan betyder t.ex. X-meter som man ofta läser i samband med injicering!? Är det inte farligt om man som nybörjare gör fel? Ska det in i en ven, artär eller muskel?

Någon som vill ge en snabblektion kanske?
kan säga såhär, känner en person som var EXTREMT rädd för nålar, men en sen kväll på dos så vart han ändå sugen på känslan utav att skjuta i sig .
Så han blundar och spänner sig och en annan person sticker honom, efter det blev han av med sin fobi och började skjuta själv, gäller ju oftast att komma förbi ett steg .

Och det vanligaste sättet att skjuta är Intravenöst, alltså in i en VEN, inte ARTÄR det är farligt, dem får man inte pricka, fast dom sitter ganska långt in i armen, vener är ju ytliga så det är inte svårt att göra rätt .
Och "METER" är ett ord för milliliter, alltså "en meter" är 1ml, "en halvmeter" är 0.5ml, osv .

Mer information kan du hitta under "opiat Faq" längst upp, länkar till en bra nyttig sida om att injicera också ; http://www.fajaf.com/lokalt/hr/boken.html

Fråga om det är något mer !
Citera
2005-02-11, 02:56
Medlem
SnoopDoGGs avatar
Nee fan skjuta är inte riktigt min grej..Men hur är dom att snorta då? Jag hatar att snorta subb och temmisar, klarar fan inte av det. Kan man inte krossa dom och svälja?

Peace!
Citera
2005-02-11, 09:15
Bannlyst
Det är lungt att krossa och svälja.

Efter mycket analpropaganda här på forumet kanske vissa tvivlar på min heterosexuella läggning, men jag säger det återigen, opiater slår på väldigt bra vid analt intag!
Citera
2005-02-11, 09:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
instämmer med Herr papaver!!!
morfin är för mig för dyrbart för att äta!
Så jag hadde skjutit det, många verkar tror att skjuta är så himla farligt, men det tänker dom inte på när dom ligger på lasarett eller liknande!
Det är väll den där spärren!, samt all skräck propaganda det finns om sprutor!
MVH J

Om man har hört om ditt lilla äventyr med att skjuta opium och vad som hände sedan så förstår jag att vissa är rädda för sprutor!
Citera
2005-02-11, 14:59
Medlem
drakflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Det är lungt att krossa och svälja.

Efter mycket analpropaganda här på forumet kanske vissa tvivlar på min heterosexuella läggning, men jag säger det återigen, opiater slår på väldigt bra vid analt intag!
Ja,vi har börjat misstänka lite bögvarning häromkring

(Förlåt för ännu ett OT inlägg Tim....Kunde inte motstå....)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in