2005-01-25, 10:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Porrpojke
Era hobbyknarkare
får väll erkänna mig skyldig!
MVH J
Citera
2005-01-25, 13:13
Medlem
khats avatar
mmm så sant..
Citera
2005-02-09, 20:34
Bannlyst
Den stora tråden om Morfin (morfin meda, dolcontin etc)

Jag har fått tag på några kapslar Dolcontin Unotard depotkapslar 120mg (mot nageltrång) och undrar bara vilket som är det effektivaste och mest ekonomiska sättet att avnjuta dessa. Injektion är dock uteslutet. Men jag vill gärna få ut det mesta möjliga av effekten och inte slösa bort dem pga okunskap eller felaktig hantering.

Det är kapslar som går att dela på och dessa innehåller små korn (granulat). Är det bara att svälja skiten eller bör kornen krossas till pulver först? Något annat att tänka på? Ska de tas på tom mage, ska man vara proppmätt, ska de dras upp i näsan, rökas, petas in i örat etc, etc.

Någon som vet? Och för övrigt, vilket är gatupriset för en sådan kapsel på ett ungefär?

/tackar
Citera
2005-02-09, 20:38
Bannlyst
Gatupriset är ca. 250kr för en sådan kapsel.

Jag skulle rekommendera att du löser det på 3-5ml vatten och laddar en spruta, sedan för du upp den där solen inte skiner!

En halv kapsel bör duga ifall du inte använder opiater, men jag skulle nog rekommendera en hel för bästa effekt!

Annars så kan du lösa den i varmvatten med lite citronsyra i ett snapsglas och dra i dig, kör på en halv kapsel om du är ovan som sagt.
Citera
2005-02-10, 01:47
Bannlyst
Man tackar för svaret!

Det där med varmvatten och citronsyra, är det endast för att lösa upp kornen och därmed få ett snabbare och kraftigare rus, eller finns det några andra skäl till det förfarandet? Och blir ruset långvaraktigare men svagare om jag sväljer kornen hela med ett glas vatten i så fall? Jag antar att du menar att det ska drickas och inte injiceras(?).

Det där med analsprutan, är effekten så mycket större att det verkligen är värt böket?

Jag gjorde tydligen en bra affär då jag betalade 100kr för en kapsel. Kul som omväxling, det brukar vara tvärtom.

/Tack
Citera
2005-02-10, 07:58
Bannlyst
men om du har pump och nål så skjut istället!
Om du inte vill skjuta så tycker jag att du slösar och e oekonomisk! men det kan vi ju inte göra något åt i detta fallet!
Harre!
MVH J
Citera
2005-02-10, 08:12
Bannlyst
100kr kapseln, gratulerar till en fin affär!

Citronsyran hjälper välk i viss mån till att lösa morfinet ifrån bindemedlet, men i det stora hela så behövs det inte, upptaget är lika bra ändå.
Citera
2005-02-10, 09:13
Medlem
håller inte med om priset 1kr/mg brukar morfin gå för...
Citera
2005-02-10, 09:18
Bannlyst
Häruppe så kostar morfin 2kr/mg...
Citera
2005-02-10, 15:37
Medlem
visslarens avatar
Kan man inte göra som med alla depotkapslar/tabletter och krossa dem o sen blanda dem med vatten eller snorta dem?
Citera
2005-02-10, 16:52
Bannlyst
Grejen är att i de här Unotard-kapslarna så förekommer morfinet som små kulor.

Det går alldeles utmärkt att balnda med vatten och skjuta/dricka, dock så är det lite för kletigt för att snorta när man krossar dem tycker jag.
Citera
2005-02-10, 17:40
Bannlyst
instämmer med Herr papaver!!!
morfin är för mig för dyrbart för att äta!
Så jag hadde skjutit det, många verkar tror att skjuta är så himla farligt, men det tänker dom inte på när dom ligger på lasarett eller liknande!
Det är väll den där spärren!, samt all skräck propaganda det finns om sprutor!
MVH J
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in