Den stora tråden om Morfin (morfin meda, dolcontin etc)
Jag har fått tag på några kapslar Dolcontin Unotard depotkapslar 120mg (mot nageltrång) och undrar bara vilket som är det effektivaste och mest ekonomiska sättet att avnjuta dessa. Injektion är dock uteslutet. Men jag vill gärna få ut det mesta möjliga av effekten och inte slösa bort dem pga okunskap eller felaktig hantering.
Det är kapslar som går att dela på och dessa innehåller små korn (granulat). Är det bara att svälja skiten eller bör kornen krossas till pulver först? Något annat att tänka på? Ska de tas på tom mage, ska man vara proppmätt, ska de dras upp i näsan, rökas, petas in i örat etc, etc.
Någon som vet? Och för övrigt, vilket är gatupriset för en sådan kapsel på ett ungefär?
Det där med varmvatten och citronsyra, är det endast för att lösa upp kornen och därmed få ett snabbare och kraftigare rus, eller finns det några andra skäl till det förfarandet? Och blir ruset långvaraktigare men svagare om jag sväljer kornen hela med ett glas vatten i så fall? Jag antar att du menar att det ska drickas och inte injiceras(?).
Det där med analsprutan, är effekten så mycket större att det verkligen är värt böket?
Jag gjorde tydligen en bra affär då jag betalade 100kr för en kapsel. Kul som omväxling, det brukar vara tvärtom.
men om du har pump och nål så skjut istället!
Om du inte vill skjuta så tycker jag att du slösar och e oekonomisk! men det kan vi ju inte göra något åt i detta fallet!
Harre!
MVH J
instämmer med Herr papaver!!!
morfin är för mig för dyrbart för att äta!
Så jag hadde skjutit det, många verkar tror att skjuta är så himla farligt, men det tänker dom inte på när dom ligger på lasarett eller liknande!
Det är väll den där spärren!, samt all skräck propaganda det finns om sprutor!
MVH J
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!