varför blev du spruträdd??
själv tycker jag inte att det finns något obehagligt med sprutor, snarare tycker jag att det är kul att injicera, lite rolig procedur!
MVH J
Den stora tråden om Morfin (morfin meda, dolcontin etc)
tjo jag har en liten fråga. om man vill sila dolcontin, eldar man under det då med vatten som med horse,med tanke på bindningsmedlet och sånt..är det bara att kasta i ett filter och dra upp 4 meter första gången man tar eller ska jag nöja mig med halva kapseln till att börja med ?
okej, men då drar jag bara 2m på halva...strunta i filtret, då blir det väl stopp i avloppet alldelés med tanke på bindningsmedlet och sånt skit? eller.. tänkte även dra på med en fart coctail. inte så van vid opiat mixar, funderar på att toppa med nitrazepam ..
ahhhhhh
kan nästan känna det!!!
pumpen slår i botten, fan man blir nästan kåt!
nån som får samma känsla som jag när dom tryckt,,, nästan som stånd?? he!
MVH J
ja rakt av,det sög till som fan där nere när ni nämde kolv och pump, jag blir nästan extas typ sådär så det bubblar av massa lyckliga välbehagskänslor så man inte vet vad man ska ta sig till,.
.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!