2011-12-20, 10:50
Medlem
Malrs avatar
Fy fan alltså, efter 90mg Morfin IV (3st 30mg Depolan) så finner jag helt plötsligt få saker att klaga på.
Citera
2011-12-22, 18:26
Medlem
Tjena, jag har var på sjukan nyligen och fick dolcontin 5mg utskrivet. Är inte längre i behov av dessa som smärtstillande, utan tänkte kanske käka dem nu för nöjet. Har 8 st x 5mg. Har innan tagit 20mg som högsta dos och blivit rätt skön. Har då bara svalt dem som dem är. Får man bättre effekt om man krossar dem och dricker med vatten, och i vilken mängd?

Tacksam för svar!
Citera
2011-12-22, 18:30
Medlem
NirvanAs avatar
Kan nån beskriva hur man ska köra det i näsan för att få effekt där igenom? Ska man inte snorta á kokain?
Citera
2011-12-22, 20:32
Medlem
Vlaads avatar
Körde lite doll igår IV.. känner på mig att det finns en hel del skrap kvar att hämta på skeden, men blir lite osäker på om jag har låtit den ligga för länge? Blodförgiftning eller liknande känns inte lockande såhär lagomt in på jul. Den har alltså legat ca 24 timmar på vardagsrumsbordet.. är den duglig att skrapa?
Citera
2011-12-22, 21:19
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlaad
Körde lite doll igår IV.. känner på mig att det finns en hel del skrap kvar att hämta på skeden, men blir lite osäker på om jag har låtit den ligga för länge? Blodförgiftning eller liknande känns inte lockande såhär lagomt in på jul. Den har alltså legat ca 24 timmar på vardagsrumsbordet.. är den duglig att skrapa?
Det är lugnt. Brukar själv spara skrapet efter 3-4 lösningar så får jag en "gratis-fix".
Citera
2011-12-22, 21:32
Medlem
Vlaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
Det är lugnt. Brukar själv spara skrapet efter 3-4 lösningar så får jag en "gratis-fix".

Tack!
Citera
2012-01-04, 19:12
Medlem
NirvanAs avatar
Hur ska man administrera det i röven, hitta en sån där pump med smal plasttopp "braun omnifix(?)", ska man bara mala några tabs och hälla i vatten, röra om, suga upp och pumpa in i analen? Hur mycket vatten? och vilken morfindos om högsta jag testat oralt var 50mg och då blev jag ganska påverkad...
Citera
2012-01-04, 20:42
Medlem
Dolcontinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlaad

Jag vet "skrap" (efter olika opioider) som legat betydligt längre och sedan återanvänts. Det du kan göra fortsättningsvis är att skrapa ned resterna i en liten burk när de har torkat... där kan du samla ihop en massa "skrap" som du kan återanvända sedan.

Vet att när det gäller Oxy (som inte har med morfin att göra, men iaf) så blir resterna som vanligt pulver när det får torka och det är väldigt mycket potent kvar i det. Tillräckligt mycket restpulver blir starkare än vad originaldosen var. Har t. ex. en kompis som brukade ta bara 20 mg Oxy/dos... sedan tog hon en restdos gjord på 3 st 40 mg Oxycontin (hon hade alltså sparat alla rester efter 6 doser) och den dosen blev mycket starkare än de 20 mg hon var van vid. Hon började toknodda.

Vet också folk som sparat resterna från längre race (där man haft mycket då) och där har man kunnat fortsätta knarka i 2 veckor på bara resterna.

Så... rester ska man vara rädd om.
Citera
2012-01-05, 15:21
Medlem
NirvanAs avatar
Ingen som vet? 30-40mg i 3-5ml vatten, låter det rimligt?
Citera
2012-01-05, 22:29
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ingen som vet? 30-40mg i 3-5ml vatten, låter det rimligt?

Ju mer vätska desto mer spridning = bättre.
Jag brukar tippa på 2-3 ml eller mer per tablett.

En egen fråga:
Jag har aldrig lyckats uppnå "nodd-stadiet" på morfin, ändå trycker jag i mig höga doser rektalt och lyckas endast köra tills jag däckar... vet faktiskt inte om jag ska trycka i mig en högre dos på en gång, dock är jag lite rädd för att göra detta pga. andningsdepp osv.
Kan köra i mig 60-70mg och bli riktigt mysig men har aldrig lyckats nodda på morfin något som jag gjorde i princip varje gång under min tramadol-period.
Lite svårt att avbryta ruset när man kommer till point of no return och slocknar.
Hur är det med att fylla på morfin under ruset, hur många timmar efter intaget tycker ni är den bästa tiden?

MVH
Citera
2012-01-05, 22:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor-B.Alle
Ju mer vätska desto mer spridning = bättre.
Jag brukar tippa på 2-3 ml eller mer per tablett.

En egen fråga:
Jag har aldrig lyckats uppnå "nodd-stadiet" på morfin, ändå trycker jag i mig höga doser rektalt och lyckas endast köra tills jag däckar... vet faktiskt inte om jag ska trycka i mig en högre dos på en gång, dock är jag lite rädd för att göra detta pga. andningsdepp osv.
Kan köra i mig 60-70mg och bli riktigt mysig men har aldrig lyckats nodda på morfin något som jag gjorde i princip varje gång under min tramadol-period.
Lite svårt att avbryta ruset när man kommer till point of no return och slocknar.
Hur är det med att fylla på morfin under ruset, hur många timmar efter intaget tycker ni är den bästa tiden?

MVH
Inte jag heller, det mesta jag testat är 50mg oralt samt nasalt, dagens test rektalt blev ett misslyckande, allt rann ut mer eller mindre så fick lägga om o köra tram och ärligt det är skönare än upplevelserna med morfin hittills.... fast skulle man IVa högdos morfin är det ju en annan femma men jag är ingen hardcore knarkare som vissa andra, endast en nyfiken person som har lite av en experiment period.
Citera
2012-01-06, 21:50
Bannlyst
Tjena, vet nån vad gatupriset ligger på morfin ? dvs. per tablett ketogan 5mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här