Citat:
Ursprungligen postat av Benzo_Mann
En vecka i ditt fall.. Om du bara tagit i en vecka.
Om man tagit 200 mg dagligen i ett par år och går upp till cirka 900 mg för att få en rusdos, hur lång tid tar det då att komma till 0?
Nu när jag slutat äta dem gör det iaf ont överallt och jag har snuva och svettas som en gris och kryp i benen och man måste gå och skita hela tiden. Fast det är mitt eget fel
Att gå upp för trappan en våning känns som att bestiga Kilimanjaro eller något. Fast jag småflinar åt mig själv lite när jag sitter här och gnäller över min självförvållade pina, det är något komiskt med att känna sig så ynklig.
Vågar jag räkna på hur mycket jag spenderat på kodein på två-tre år? Säkert mer än en nikotinist spenderar på nikotin iaf. Men jag gör inte som vissa andra knarkisar som stjäl för att uppehålla sitt bruk. Har inte ens snattat en godisråtta i mitt liv, fast det är pinsamt ändå på något vis. Jag kunde ju gjort något mer produktivt av stålarna, fast jag tror inte jag skulle orkat jobba så mycket som jag gjort utan kodeinet. Fast jag har bara slutat på grund av toleranshöjningen och att det kostar så mycket pengar, när jag har lägre tolerans tänker jag köra igång igen.