2008-04-25, 20:23
Medlem
Hej!
Jag har fått tag på Citodon (500 mg /30 mg) och planerat att ta min oskuld för detta. Tänker inta 5-6 st (dvs 150-180 mg). Men är det bara att slänga i sig dom och svälja med valfri dricka eller är det bättre att krossa dom och bomba eller vad?
Citera
2008-04-25, 20:28
Medlem
oscar1616s avatar
Det går lika bra att svälja dem hela.
Citera
2008-04-25, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
Det går lika bra att svälja dem hela.

Okej shysst!
Citera
2008-04-26, 11:10
Medlem
.
Senast redigerad av StaInn 2008-04-26 kl. 11:47.
Citera
2008-04-26, 11:44
Medlem
Paracetamol (Alvedon)

Googla nästa gång.
Citera
2008-04-26, 11:46
Medlem
.
Senast redigerad av StaInn 2008-04-26 kl. 12:18.
Citera
2008-04-26, 12:17
Medlem
Som sagt, googla eller sök här på forumet.
Citera
2008-04-26, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Vad bör man satsa på?
Perduredats 50mg eller codeisan 29mg?
Får betala samma för båda men spelar depot effekten någon roll på själv ruset? Effekten som sådan kan jag vänta på, inte hela världen om man måste vänta någon timma.

Instinkten säger mer mg för pengarna...
Jag föredrar de militärfärgade Perduredats.... mums....^^
Citera
2008-04-26, 19:25
Bannlyst
Mardrömmar av kodein?

Jag brukar somna ganska bra på kodein,( kan ha att göra med att jag inte har så f*rbannat ont och kan slappna av, och att man i allmänhet blir trött och dåsig av kodein) men vilka mardrömmar jag har ibland! De är så realistiska att jag vaknar upp och gråter eller vaknar av att jag försöker skrika...

En natt drömde jag att min styvfar tog min yngst son i fötterna och dängde hans huvud i berget, det var så verkligt att jag vaknade med ett skrik.

Fler som upplevt liknande?
Citera
2008-04-26, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyDoOrDie
Jag brukar somna ganska bra på kodein,( kan ha att göra med att jag inte har så f*rbannat ont och kan slappna av, och att man i allmänhet blir trött och dåsig av kodein) men vilka mardrömmar jag har ibland! De är så realistiska att jag vaknar upp och gråter eller vaknar av att jag försöker skrika...

En natt drömde jag att min styvfar tog min yngst son i fötterna och dängde hans huvud i berget, det var så verkligt att jag vaknade med ett skrik.

Fler som upplevt liknande?

fan vad sjukt!

jag kan inte säga att jag upplevt något liknande faktiskt.
drömmer oftast inte något som är värt att komma ihåg tydligen.
Citera
2008-04-26, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ligne
fan vad sjukt!

jag kan inte säga att jag upplevt något liknande faktiskt.
drömmer oftast inte något som är värt att komma ihåg tydligen.

Ja, det var rikigt sjuk och så "verkligt" att jag bara skrek och grät när jag vaknade...Kan ju tillägga att jag aldrig haft såna mardrömmar föurut...Får ibland ganska levande och "mörka" drömmar just när jag tagit kodein men den drömmen jag berättad om var nog den värsta!

Och en anna sak: Min styvfar skulle ju självklart aldrig göra något sådant mot mina barn!
Citera
2008-04-27, 01:12
Medlem
Hasse Heroins avatar
Mina erfarenheter

Jag kan bara uttrycka mig om mina personliga erfarenheter
av dessa preparat.

Jag förstår helt klart att det bör vara mer logiskt att satsa på Perduretas som innehåller 50 mg istället för Codesian som innehåller 29 mg, då båda kostar lika mycket!

Perduretas som är depo tycker jag tar en jävla tid innan den slår på och när dom väl slår på så tycker jag att effekten på dom är dålig. Även då jag krossar perduretasen så är effekten dålig??

Vad gäller Codesian så är det tvärtom för mig. Codesian är ingen depotablett och jag brukar ta dom rektalt för att få en lite bättre och snabbare effektet.

Jag måste säga att Codesian är det ett riktigt bra tryck i, så jag föredrar personligen helt klart Codeisan över Perduretas i!!!

Varför det är på det sättet har jag nada aning om???

Puss
Hasse

Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Vad bör man satsa på?
Perduredats 50mg eller codeisan 29mg?
Får betala samma för båda men spelar depot effekten någon roll på själv ruset? Effekten som sådan kan jag vänta på, inte hela världen om man måste vänta någon timma.

Instinkten säger mer mg för pengarna...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in