Citat:
Ursprungligen postat av
Herkulesbig
Molly, du vet väl att han börja ändra sig sakta men säkert? Även om han fortfarande håller på de flesta teorierna han hade innan.
Cole menar att Reinhardlägerna var aldrig någon transitläger, utan utrotningsläger med stora mått.
Det tog fyr i helvete bland "förnekarna"

Hur kunde förnekarnas stora ankare skriva så?? Sedan börja alla teorier igen...
Ever since posting (via my publisher) my expanded views regarding Treblinka and the “Reinhardt” camps, I have been accused of “attacking” other revisionists, and I have been told that my position is the result of A) JDL threats, B) a payoff from “the Joos,” C) my alcoholism, D) my grief over my mother’s health, E) my neocon beliefs, and F) – all of the above.
till svar skrev han detta:
I appreciate that some of you feel as though you know my life better than I do. But if I can momentarily be qualified by you eminent experts as an authoritative source on my own life, I will state that A) the JDL has made no attempt to contact me since I resurfaced, something I am very pleased about; B) I can’t even get dicks like Larry Elder to pay me for work I did before my “outing.” Hell, I wish a few “Joos” would offer me a check these days, but no dice; C) my alcoholism makes me irritable, but not stupid; D) my mother’s health situation has vastly reduced the amount of time I can spend on other things, but it hasn’t made me dim; E) my political beliefs have no bearing on my history work. If I make a historical claim, I back it up with facts and documents. Where I stand on abortion or Obama or legalized pot or school vouchers or Israel or gender Apartheid in Muslim nations is irrelevant, because I either make my case for my historical claims based on facts and documents, or I fail.
källa:
http://www.countercontempt.com/archives/5335
Så Molly! Så du har rätt han är som alla andra judar!! Han talar för "förintelsen" nu för tiden mer o mer... Reinhardlägerna var ingen transitläger som ni påstår.

Utan ren utrotningsläger!...
(FB) Vad hände med David Cole?
Om du har läst hans senaste bok "Republican party animal", så beskriver han fortfarande, och ingenting annat, om att "förintelsen" är en bluff.
Han skriver också i boken om att 86 stycken Judar skulle ha blivit gasade i en gaskammare i den Franska staden Natzweiler, men det har senare rättats till av Rene Fabre med att ingen har blivit utsatt för gas där.
I en intervju av The Guardian så svarade han " Jag har inte ändrat mina åsikter, vad gäller "Förintelsen", men jag ångrar att jag inte hade samma språkliga förmåga då som nu. Då var jag bara ett barn".
Han hade före det tagit avstånd ifrån Revisionismen på grund av hot ifrån JDL. Han blev också efterlyst av den "kriminella klubben" på internet 1998, där de bad om att man skulle meddela dem om man visste var David Cole befann sig osv.