2017-09-10, 19:54
Bannlyst
Herregud tjejer, jag dör av garv. Framförallt dom två sista här med herr duracell och herr helt slut xD

OnT: det sämsta var ett Ons. Död fisk med diskofitta. Dessutom var jag så full att det enbart blev drygt. Jag fejkade orgasm och la mig och sov. Tog nummret dagen efter då hon var fin som en porraktris och för att jag tänkte att det kunde säkert bli bättre när båda var nyktra.

Hon ringde en kväll när jag var full o ville komma över, hon skulle bara festa klart först. Jag somnade och hon hade stått på dörrklockan. Nästa gång vi träffades i en taxi låtsades hon inte se mig och sa inte ens hej när jag gjorde det, så sket i henne den kvällen. Dagen efter kom ett sms "vart tog du vägen?? Jag fick gå hem till någon jävla dvärg!". Dafuck? Du sa inte ett ord till mig den kvällen.

Men hon var fin ändå. Synd att det inte blev mer.
Citera
2017-09-10, 20:09
Medlem
Skulle inte säga hon va min värsta direkt då hon va så galet jävla tajt. Men hon vägra ta av sig bh:n och suga och ville helt enkelt bara bli fett knullad. Men hon va som sagt galet tajt så jag har haft värre. Hon hade förlorat oskulden 13 mån tidigare bara. Men ville dela med mig iaf.
Citera
2017-09-10, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Herregud tjejer, jag dör av garv. Framförallt dom två sista här med herr duracell och herr helt slut xD

OnT: det sämsta var ett Ons. Död fisk med diskofitta. Dessutom var jag så full att det enbart blev drygt. Jag fejkade orgasm och la mig och sov. Tog nummret dagen efter då hon var fin som en porraktris och för att jag tänkte att det kunde säkert bli bättre när båda var nyktra.

Hon ringde en kväll när jag var full o ville komma över, hon skulle bara festa klart först. Jag somnade och hon hade stått på dörrklockan. Nästa gång vi träffades i en taxi låtsades hon inte se mig och sa inte ens hej när jag gjorde det, så sket i henne den kvällen. Dagen efter kom ett sms "vart tog du vägen?? Jag fick gå hem till någon jävla dvärg!". Dafuck? Du sa inte ett ord till mig den kvällen.

Men hon var fin ändå. Synd att det inte blev mer.

Har för mig att jag under ligget låg och tänkte på att han påminde om en duracellkanin, eller om det var efteråt. Duracell och göra upp eld, inte precis de tankarna man vill ha om ett ligg.
Citera
2017-09-10, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Har för mig att jag under ligget låg och tänkte på att han påminde om en duracellkanin, eller om det var efteråt. Duracell och göra upp eld, inte precis de tankarna man vill ha om ett ligg.

Stackare;p
Dog när han stannade i några sekunder sen blex exalterad igen xD
Ni damer har det inte lätt xD
Citera
2017-09-12, 17:35
Medlem
Onan-erarens avatar
Mitt tråkigaste ligg var med en kk från Torsby. Hon bara låg som en hösäck å jag fick göra grovjobbet, jag försökte få henne att rida mig eller stå på alla fyra så jag kunde köra henne doggystyle men NEJ potatissäcken ville inte, jag knullade henne kanske 3 gånger max.
Citera
2017-09-12, 19:13
Medlem
Herrejävlar för bruden som tyckte män va tråkiga som inte slicka "lingonfitta" och bet kukar. Hoppas verkligen du trolla där. Här blir det definitivt inget snabelkalas efter det uttalandet.
Citera
2017-09-26, 22:18
Medlem
Mitt tråkigaste ligg var en man som en av mina nya vänner ordnade så att han o jag fick en blind date.

Vi träffades x-antal ggr utan sex men så kom väl dagen då jag skulle sova över hos honom o det kändes väl i luften att nu var det dags att ta det ett steg längre.

Sagt o gjort så hamnade vi i säng. Dessvärre var han inte nån höjdare på varken munsex lr med fingrarna men jag tänkte att han kanske hade bättre knull skills...

Sagt o gjort så peta han in kuken i fittan o hann väl dra typ 3-4 juck sen kom han o därmed var sexakten över.

Jag o han träffades inte fler gånger efter det o som tur är hittade jag en riktig gudasänd man att gifta mig med o ha alldeles fantastiskt underbart sex med
Citera
2017-09-26, 22:41
Medlem
Enfinfluas avatar
Reagerar på alla som klagar på att killen kommer så snabbt.
Ok, jag förstår om han kommer och sen rullar bort för att sova men dom flesta killar kan faktiskt komma mer än en gång.
Jag brukar säga rakt ut till tjejen att jag kommer väldigt fort, sen få ett avsug eller liknande tills jag kommer, sen går jag ner på tjejen tills jag är kåt igen(hon får gärna komma ochså) sen är det bara att köra på igen. Första gången brukar ta mig 20 sekunder, andra gången 20 minuter och skulle man köra en tredje gång så kan jag hålla på hur länge som helst.

Nästa gång killen kommer fort så visa att du inte är nöjd, kräv mer, kåta upp honom genom att ställa dig på alla fyra medans du pullar dig själv och ber honom ta dig stenhårt
Citera
2017-09-27, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag har haft bra ligg, med ett undantag. En kille som knullade mig i alldeles för snabb takt, blev överrumplad när han började. Jag är inte mycket för långsamt sex men det här var så snabbt så hann knappt känna något.
Eftersom jag inte tror att killar är tankeläsare så förklarade jag för honom att jag föredrar det lite långsammare. Han körde 3-5 juck lite långsammare, jag började stöna och sen började han köra precis lika fort som innan. Jag bad honom än en gång att köra långsammare men fick samma resultat.
Slutade med att jag låg där och tänkte att det snart börjar slå gnistor om min fitta.

Hahaha, har vi legat med samma kille eller?
Han jag låg med kunde inte ens hålls händerna i styr eller i jämn takt, utan det var kläm
på tuttarna i två sekunder, ner och gnugga på klitoris i två sekunder, sen upp till tuttarna
igen i två sekunder, ner till klittan och så fortsatte det.. Som om han vore döstressad.

När kuken åkte in så var han som en jävla duracellkanin och jag låg mest chockad och
fattade inte alls vad som hände. Låg bara och stirrade på honom och försökte förstå vad
han höll på med. Inte njutbart för fem öre, haha.

Åkte hem och hördes aldrig igen.
Citera
2017-09-27, 09:36
Medlem
Träffade en kille som verkligen var kass, vet inte vad jag tänkte med när jag bestämde mig för att ha sex med honom. Men något med honom gjorde mig kåt!
Vi va hemma vid honom och jag va som sagt var redan kåt på tanken över att få ha lite hett sex. Det slutade med att vi pussades lite, sedan åkte kläderna av rätt fort. Jag märkte ganska direkt att han med var vrålkåt, kul tänkte jag här blir det knulla av.
Om det inte vore för att han va så kåt att han knappt orka pilla på mig, sedan stoppa han in kuken och jag svär de tog max 2 juck sedan hade han kommit och de va tydligen slutet på allt.

Nåja första gången tänkte jag och fortsatte ha sex med samma man i 2års tid.. Med tiden vart han bättre på att pilla på mig, jag skaffade lite sexleksaker osv med, men han jämförde sig bara med dem. Skröt om att "kort är gott" att han inte ville bli svettig osv. Mina undanflykter började hagla till att inte ha sex, och tillslut gjorde jag slut och hade sex med en helt annan person! UNDERBART! även om de inte va något speciellt så vart det iallafall sex av.
Han va sur över att jag hade träffat någon annan sen och skickade nå sms om att han minsann hade legat med någon vältränad tjej och de hade varit grymt skönt, svarade med att jag tyckte synd om henne för de lär ha gått fort ;-) Inte hört mer av honom sedan dess..

En annan kille jag träffade han skulle prompt prata under sexakten. Hans kuk var konstigt smal, verkligen smal, och han trodde att han var någon form av gud i sängen. Gjorde konstiga saker när han slickade mig så jag bad honom sluta, men han vägrade och sa att jag vist tyckte det var skönt :O Svettades som en tok gjorde han med, inte najs när svettet droppar ner på en direkt.
Jag är alltid rakad där nere och vill inte gå ner på killars om inte är det, så sög aldrig av honom någonsin. Däremot hände en liten lustig sak för en dag stod han framför mig och sa, titta jag har gjort som du och oxå rakat mig, tänkte att jag skulle göra det för din skull.. Jag svär han hade typ rakat en ring på ca 0.5cm runt kuken... Höll på att asgarva men höll mig, kunde ju inte ens se vart han hade rakat först! När vi hade träffats två gånger va han så glad över att vi träffats att han satt och grät i min soffa och ville inte åka hem.
Dumpa honom väldigt fort..

Sedan träffade jag faktiskt en kille som var lite tvärtom. Helt oaktiv i sängen, jag skulle rida åh jävlar vad jag red hela tiden. Han hade problem med att komma och när man ridit en timme utan att något annat händer, är man faktiskt rätt okåt och uttråkad, framförallt trött som sjutton. Ändå ville han inget annat göra! Försökte gång på gång spela askåt, upphetsad osv osv för att egga igång honom, men inte då.
Citera
2017-09-27, 13:35
Medlem
Drinkycrows avatar
En gång var jag på en liten festival mitt ute i skogen och när natten kom och jag var full var det bara jag och den här tjejen kvar typ så det blev att vi skulle knulla bara för att trots att ingen av oss var överdrivet förtjust i den andra. Så full med halvslak kuk och kondom(som tur är) knullade vi i hennes tält. Hennes kompis kom in mitt i men det störde knappt för jag var så jävla oengagerad ändå. Vi bara sluta efter ett tag när jag tröttnade.

En annan gång jag minns så bodde jag ihop med den här tjejen och vi kunde strula på fyllan och sånt men hon var väldigt seg att få i säng så när vi väl hamnar i säng en kväll efter flera timmars jävla utanpå kläderna tafs och hångel så kommer jag rätt fort. Jag tänker att det bara är att fortsätta men för vissa verkar den manliga orgasmen betyda det är klart så det blidde inget mer den kvällen eller någonsin igen. Väldigt onödigt när jag gärna kunde fortsatt.
Citera
2017-09-27, 14:41
Medlem
Drinkycrows avatar
5 minuter för sen att göra en edit... Men läste igenom tråden och så.

Citat:
Ursprungligen postat av StevenStCroix
Jag med tanke på att du värdesätter ligget i om en man kommer snabbt eller inte så ryker ju större delen skaran av män. Jag menar det är väl klart att vi kommer snabbt titt som tätt när vi är kåta. Prova själv och vara man, vi ska kunna hålla oss i flera timmar, ha utstrålningen som St Croix, knulla som Mike Horner och inte minst spruta som Peter North. Och sen till råga på allt så ska kuken stå i flera timmar!! Inte konstigt att vi blir beroende av diverse piller, då vi är livrädda att kvinnan ska rata oss för någon annan man.

Ni tjejer har bättre förutsättningar för kunna vara bra! Ni kan ligga där och kvida och yla fram en fake orgasm. Vem vet om ni kommer eller inte? Den enda som skulle se om ni spelade är Olle Wallnér!

Vi män har ju synliga orgasmer så vidare vi inte gör det klassiska spotta bakom ryggen knepet för att avsluta ett smärtsamt samlag.

Enligt min erfarenhet så tror tjejer att det ofta är sexmaskiner men de flesta har mycket att lära när det kommer till både förspel, initiativtagande och förmåga att beröra sin partner. Grundpelare som få tjejer knappt är medvetna om att de existerar.

Fan vad porrskadad du låter då. De flesta tjejer vill inte att kuken ska stå i flera timmar och bryr sig väldigt lite om hur stor sats som kommer. Som tokiga tanten säger

Citat:
Ursprungligen postat av TokigaTanten
Hade en annan som kunde köra hur länge som helst, ja jag tröttnade efter 1-2h juckande.
Han hånade dom som körde under 30min, han trodde det inte var möjligt att komma under det!
Ändå var jag en av dom han kom absolut fortast med......

Jag är en av dem som verkligen kan uppskatta maratonsex men att håna folk som knullar under halvtimmen är ju bara löjligt, har man sex varje dag kanske flera gånger så blir det ju bara slitsamt för alla inblandade. Jag har svårt att komma men efter en halvtimme tycker kan man gott ta en paus iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av TheRockers
Ja då är det över. Finns nog väldigt få killar som kan fortsätta prestera efter de kommit, eller har jag fel? Kan enbart tala för mig själv naturligtvis. Efter en liten vilostund så går det självklart bra igen.

Individuellt men jag är knappast ensam om att kunna komma och bara fortsätta att utan ens ta ut den. Dock så är ju det normala en liten paus.

Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
En kille med en sjukt stor kuk, han låg i princip där med sin kuk och förväntade sig att jag skulle vara nöjd bara av det.

Hört talas om en del såna killar från mina tjejkompisar. Väldigt patetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av xmisselliex
Mitt sämsta var en kille som trodde han var guds gåva till kvinnan och trodde att hans vackra yttre var nog, han visste inte vafan han sysslade med så det slutade med att jag helt sonika klev upp och stack därifrån. Jag gillar inte när mannen inte ens rör vid mig utan bara funderar ut posér under tiden för att det ska se så bra ut som möjligt...... Inte okej.

Får mig att tänka på american psycho
Fan vad avtändande, var det en manlig bimbo eller?

Citat:
Ursprungligen postat av ikaros2008
För alla de kvinnor (Inte så jävla många) jag legat med så har jag varit deras sämsta ligg... Japp, har man inte ett enormt organ, rutor på magen och hår på hela huvudet så får man se till att de pratar om en långt efter av andra anledningar.

Så du lärde dig slicka fitta istället? Inte för att man behöver ett enormt organ, magrutor eller tjock hårväxt för att prestera okej i sängen. Låter mer som du behöver öva lite.

Citat:
Ursprungligen postat av rosvatten

En annan gång låg jag med en kille som snackade engelska under sexet typ "Oh, i love your pussy" "u are sooooo tight" "Do u think my cock is big?" Detta var nästan på gränsen, men jag var kåt. Men när han till slut frågade om han fick "olla mig på ryggen" så reste jag mig upp, asgarvade och gick hem.

Men varför? Haha
Det var kanske bara ett riktigt dåligt skämt?
Porrskadad?

Citat:
Ursprungligen postat av ChinaDoll
Det värsta med hela erfarenheten var dock att få höra honom klaga på sig själv/sin kuk/knullet.
Förstår verkligen inte varför vissa killar som verkligen är välutrustade tror att de har FÖR LITEN och nedvärderar sig själva. Det mest avtändande som finns är att höra en man klaga på sin utrustning, kåtheten bara dör då.

Låter sjukt avtändande, förstår inte riktigt själv heller men antagligen porrskadad han med.

Citat:
Ursprungligen postat av marsplastic
Kanske inte direkt tråkigaste ligget men snarare det mest hemska ligget.

Träffade en söt och lite blyg tjej ute på krogen, vi svängde lite på våra rumpor på dansgolvet för att sedan traska hem till henne. Redan på vägen hem borde jag insett vad jag gett mig in på. Hon började först viska snuskiga ord i mitt öra, men allt som tiden gick(samt som vi gick) började hon prata högre högre och till sist nästan skreka ut vad hon ville göra med mig. Full som jag var tänkte jag: skitsamma, nu ska det liggas!

Väl hemma hos hennes slet hon illa kvickt av både mina och hennes kläder. För att sedan trycka ner mig i sängen, började suga som en galningen för att därefter rida mig som en mara, samtidigt som hon skrek ut diverse vulgära ord och stönade som en brunstigt hingst. Jag blev totalt chockade över hennes dominerande. Dock gick det för mig efter ett tags gallopperande från hennes sida och efter det slocknade både jag och min penis.
När jag vaknade morgonen därpå flydde jag illa kvickt för att sedan väl hemma notera att jag hade ett flertal bitmärken på min kuk.

Kul historia men verkligen fel tråd. Tråkigt lät det ju inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in