5 minuter för sen att göra en edit... Men läste igenom tråden och så.
Citat:
Ursprungligen postat av
StevenStCroix
Jag med tanke på att du värdesätter ligget i om en man kommer snabbt eller inte så ryker ju större delen skaran av män. Jag menar det är väl klart att vi kommer snabbt titt som tätt när vi är kåta. Prova själv och vara man, vi ska kunna hålla oss i flera timmar, ha utstrålningen som St Croix, knulla som Mike Horner och inte minst spruta som Peter North. Och sen till råga på allt så ska kuken stå i flera timmar!! Inte konstigt att vi blir beroende av diverse piller, då vi är livrädda att kvinnan ska rata oss för någon annan man.
Ni tjejer har bättre förutsättningar för kunna vara bra! Ni kan ligga där och kvida och yla fram en fake orgasm. Vem vet om ni kommer eller inte? Den enda som skulle se om ni spelade är Olle Wallnér!
Vi män har ju synliga orgasmer så vidare vi inte gör det klassiska spotta bakom ryggen knepet för att avsluta ett smärtsamt samlag.
Enligt min erfarenhet så tror tjejer att det ofta är sexmaskiner men de flesta har mycket att lära när det kommer till både förspel, initiativtagande och förmåga att beröra sin partner. Grundpelare som få tjejer knappt är medvetna om att de existerar.
Fan vad porrskadad du låter då. De flesta tjejer vill inte att kuken ska stå i flera timmar och bryr sig väldigt lite om hur stor sats som kommer. Som tokiga tanten säger
Citat:
Ursprungligen postat av
TokigaTanten
Hade en annan som kunde köra hur länge som helst, ja jag tröttnade efter 1-2h juckande.
Han hånade dom som körde under 30min, han trodde det inte var möjligt att komma under det!
Ändå var jag en av dom han kom absolut fortast med......
Jag är en av dem som verkligen kan uppskatta maratonsex men att håna folk som knullar under halvtimmen är ju bara löjligt, har man sex varje dag kanske flera gånger så blir det ju bara slitsamt för alla inblandade. Jag har svårt att komma men efter en halvtimme tycker kan man gott ta en paus iallafall.
Citat:
Ursprungligen postat av
TheRockers
Ja då är det över. Finns nog väldigt få killar som kan fortsätta prestera efter de kommit, eller har jag fel?

Kan enbart tala för mig själv naturligtvis. Efter en liten vilostund så går det självklart bra igen.
Individuellt men jag är knappast ensam om att kunna komma och bara fortsätta att utan ens ta ut den. Dock så är ju det normala en liten paus.
Citat:
Ursprungligen postat av
SummerWine
En kille med en sjukt stor kuk, han låg i princip där med sin kuk och förväntade sig att jag skulle vara nöjd bara av det.
Hört talas om en del såna killar från mina tjejkompisar. Väldigt patetiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av
xmisselliex
Mitt sämsta var en kille som trodde han var guds gåva till kvinnan och trodde att hans vackra yttre var nog, han visste inte vafan han sysslade med så det slutade med att jag helt sonika klev upp och stack därifrån. Jag gillar inte när mannen inte ens rör vid mig utan bara funderar ut posér under tiden för att det ska se så bra ut som möjligt...... Inte okej.

Får mig att tänka på american psycho
Fan vad avtändande, var det en manlig bimbo eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
ikaros2008
För alla de kvinnor (Inte så jävla många) jag legat med så har jag varit deras sämsta ligg... Japp, har man inte ett enormt organ, rutor på magen och hår på hela huvudet så får man se till att de pratar om en långt efter av andra anledningar.

Så du lärde dig slicka fitta istället? Inte för att man behöver ett enormt organ, magrutor eller tjock hårväxt för att prestera okej i sängen. Låter mer som du behöver öva lite.
Citat:
Ursprungligen postat av
rosvatten
En annan gång låg jag med en kille som snackade engelska under sexet typ "Oh, i love your pussy" "u are sooooo tight" "Do u think my cock is big?" Detta var nästan på gränsen, men jag var kåt. Men när han till slut frågade om han fick "olla mig på ryggen" så reste jag mig upp, asgarvade och gick hem.
Men varför? Haha
Det var kanske bara ett riktigt dåligt skämt?
Porrskadad?
Citat:
Ursprungligen postat av
ChinaDoll
Det värsta med hela erfarenheten var dock att få höra honom klaga på sig själv/sin kuk/knullet.
Förstår verkligen inte varför vissa killar som verkligen är välutrustade tror att de har FÖR LITEN och nedvärderar sig själva. Det mest avtändande som finns är att höra en man klaga på sin utrustning, kåtheten bara dör då.
Låter sjukt avtändande, förstår inte riktigt själv heller men antagligen porrskadad han med.
Citat:
Ursprungligen postat av
marsplastic
Kanske inte direkt tråkigaste ligget men snarare det mest hemska ligget.
Träffade en söt och lite blyg tjej ute på krogen, vi svängde lite på våra rumpor på dansgolvet för att sedan traska hem till henne. Redan på vägen hem borde jag insett vad jag gett mig in på. Hon började först viska snuskiga ord i mitt öra, men allt som tiden gick(samt som vi gick) började hon prata högre högre och till sist nästan skreka ut vad hon ville göra med mig. Full som jag var tänkte jag: skitsamma, nu ska det liggas!
Väl hemma hos hennes slet hon illa kvickt av både mina och hennes kläder. För att sedan trycka ner mig i sängen, började suga som en galningen för att därefter rida mig som en mara, samtidigt som hon skrek ut diverse vulgära ord och stönade som en brunstigt hingst. Jag blev totalt chockade över hennes dominerande. Dock gick det för mig efter ett tags gallopperande från hennes sida och efter det slocknade både jag och min penis.
När jag vaknade morgonen därpå flydde jag illa kvickt för att sedan väl hemma notera att jag hade ett flertal bitmärken på min kuk.
Kul historia men verkligen fel tråd. Tråkigt lät det ju inte.