2012-04-01, 21:16
Medlem
marsplastics avatar
Kanske inte direkt tråkigaste ligget men snarare det mest hemska ligget.

Träffade en söt och lite blyg tjej ute på krogen, vi svängde lite på våra rumpor på dansgolvet för att sedan traska hem till henne. Redan på vägen hem borde jag insett vad jag gett mig in på. Hon började först viska snuskiga ord i mitt öra, men allt som tiden gick(samt som vi gick) började hon prata högre högre och till sist nästan skreka ut vad hon ville göra med mig. Full som jag var tänkte jag: skitsamma, nu ska det liggas!

Väl hemma hos hennes slet hon illa kvickt av både mina och hennes kläder. För att sedan trycka ner mig i sängen, började suga som en galningen för att därefter rida mig som en mara, samtidigt som hon skrek ut diverse vulgära ord och stönade som en brunstigt hingst. Jag blev totalt chockade över hennes dominerande. Dock gick det för mig efter ett tags gallopperande från hennes sida och efter det slocknade både jag och min penis.
När jag vaknade morgonen därpå flydde jag illa kvickt för att sedan väl hemma notera att jag hade ett flertal bitmärken på min kuk.
Citera
2012-04-08, 01:54
Medlem
jag e kille

mitt tråkigaste ligg är en gammal arbetskamrat jag stöttde på för länge sen. hon tog kontakt med mig via fb ca 6 år senare. vi träffades kort en stund på krogen några veckor senare och jag fick bara en ytlig scanning av henne o hon såg ok ut fortfarande.

Självklart 3-4 timmar senare kom sms et. - vill du komma hem till mig.

Kåt o onykter åkte man dit dum som man var. Orkar inte skriva ut hela historien men :

- hon hade en gammal sliten utragen tranny stamp i svanken.
- hon vägra suga
- rörde knappt min kompis
- hade gått upp minst 10kg i vikt o fått en as osexig mage ( fortfarande smala ben)
- fittan var bra uppknullad otight
- hon envisades med att försöka dra upp bena på mina axlar o dra i nacken när jag pumpa henne. sjukt jävla oskönt asså. kände knappt in o utandet.
- knulla henne säkert 20 min utan att det gick för mig. så fort man gick skön känsla i pungen höll hon på o skulle byta ställning eller dra o nacken eller nåt
- hon hade 2 små chinchauer minhundar som satt o kolla på en soffa 1meter ifrån när vi låg i sängen.
- en av hundarna börja kissa inne av stressen o lätena av sexet och då fick bruden tokspel o börja skrika o grejer.
- hon somna direkt efter sexet o låg helt oskönt över hela sängen som en död valross
- pröjsa taxi till söder och tillbaka utan att få kommit
Citera
2012-04-08, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlondeAmbition
Mitt tråkigaste ligg var en kille som jag hade dejtat ett litet tag, men eftersom vi tidigare hade umgåtts i samma kretsar kände vi varandra relativt väl. Nu när vi båda hade vuxit upp lite grand och inte setts på länge (bl a pga utlandsvistelser) föll vi plötsligt rätt handlöst för varandra och klickade både personlighets- och utseendemässigt. Allt var perfekt dagen då vi äntligen skulle få ligga - vi hade tagit bilen till hans familjs sommarställe och var helt ensamma i sommaridyllen. Efter ett hett förspelshångel bar han in mig i sovrummet och jag hade givetvis vissa förhoppningar om att vi skulle klicka även i sängen. Istället blev det platt fall. Han lade sig tillrätta på rygg och förväntade sig att jag skulle göra jobbet - hela jobbet - dvs rida och suga från början till slut. Inte var han särskilt uttrycksfull eller uppskattande heller, fick nog knappt så mycket som ett stön, han bara låg där och tittade på mig med stora ögon. Jag blev såklart sjukt besviken på hans lama approach och obefintliga teknik, medan han - i alla fall efteråt - var oväntat nöjd och tillfredsställd och hävdade att detta var andra gången någonsin som han kommit under sex. Dejtandet slutade abrupt...

sådär gör ju tjejer minst 80% av gångerna vid första sexet. bara lägger sig o totalvägrar allt. möjligtvis får man en förmaning om att säkert sex gäller och kondom måste på precis när man skall tränga in så att man får avbryta gå till byxorna o rota fram en för att 5 min senare penetrera haha
Citera
2012-04-09, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Trist nog har jag hört många män fälla liknande kommentarer: "Jag vill inte slicka när du har mens, jag tycker inte om att bli biten i kuken". Då är det ju liksom inte så mycket annat att göra än att ta i med hårdhandskarna. Trycka upp deras ansikte i fittan: "Kom nu, mamma har lagat blodpudding med lingonsylt".

Inte många bill bli biten i kuken, det kan jag intyga. Sen är det en jävla skilnad på att skuga kuk och att slicka en jävla mensfitta.

Roligt också att det är mest brudar som har erfarenhet av dåliga ligg. Bekräftar bara det jag trodde innan.
Senast redigerad av galensnubbe 2012-04-09 kl. 01:41.
Citera
2012-04-09, 11:24
Medlem
busmajas avatar
Träffade en kille för något år sedan. Vi var lite myssugna och drog hem till honom, knäppte på tvn och la oss i hans säng och skulle bara mysa lite.
Men NEJ, han körde upp ett finger i snustorr mus och trodde jag skulle bli kåt. Blev så paff att jag inte hann säga ifrån
(observera att det absolut inte var något tvång med i det hela) och helt plötsligt satt han framför mig med sin gun redo och in skulle den.
Han smekte mig och sa snuskiga saker. Och då blev jag ju ändå ganska kåt och våt,
men han kom efter ca tre minuters lååångsamt snigeljuck där han knappt kollat på mig, utan på TVN!
Citera
2012-04-09, 12:44
Medlem
Navyblazers avatar
En tjej jag på förhand skrivit upp som ett riktigt spännande kort. Hade haft telefonsex och hon pratade som om ag skulle behöva beställa en färdtjänst från hennes hus.

Men när röken lagt sig var knullet så dåligt att jag under akten fick projicera upp bilder på "bra" ligg för att överhuvudtaget komma. Det kan ha varit den värsta och sämsta "marknadsföringen" jag gått på.

Varje positionbyte var ett jävla meck och trots att hon var vältränad och slimmad, så rörde hon sig som ett kylskåp och hade noll koordination.

Även personkemin var katastrof och jag undrar varför jag ens tog mig besväret att knulla henne

Ångest-Åke bodde hos mig i över en månad.
Senast redigerad av Navyblazer 2012-04-09 kl. 12:48.
Citera
2012-04-09, 13:43
Medlem
Von.Larssons avatar
Jag har nog ansetts som ett tråkigt ligg mer än en gång.

Ofta kombinerat med fylla och dålig koordination. Ligger på tjejen, låtsas att man vet hur man gör sprutar väldigt fort. Sedan ligger man i fylleångorna nere i köttgrottan och funderar på hur man egentligen gör enligt den senaste "How to lick pussy" videon.

Citera
2017-09-10, 10:14
Medlem
sonicyouthzs avatar
Avsugning med kondom på , av en fransyska. Hade precis gjort slut med den vildaste bruden hitills tillochmed. var jävla nedgradering
Citera
2017-09-10, 16:58
Medlem
Sämsta ligget (eller iaf ett av dom smästare utifrån vad det var) var med en tjej jag jobbade med för massor av år sedan. Hon var snygg som fan och vet att flera jobbarpolare stötte rätt hårt på henne. Jag var dock rätt ointresserad vid tillfället. En kväll träffades vi på krogen och hon började stöta som fan på mig vilket såklart ledde till gemensam hemgång.

För att sammanfatta sexet: inget sug, ville inte bli slickad och knappt smekt på fittan, runkade knappt kuken ens. Hon tog dock initiativet att styra in kuken efter en stunds värdelöst förspel så vi knullade iaf. Behöver jag säga att hon i princip bara låg stilla utan att låta hela tiden. Jag frågade henne om hon verkligen ville knulla eftersom hon verkade så ointresserad, det ville hon. Sprutade efter en stund, kondom.

Vi sågs några månader efter det men det fortsatte lika tråkigt. Fortsatte väl mest eftersom hon var så jävla snygg! Vi passade inte ihop alls utanför sängen heller så vet inte vad nån av oss höll på med egentligen...

I samma veva knullade jag flera tjejer som var jävligt öppna och sexuella i sängen så jag fick mitt behov av skön sex där
Citera
2017-09-10, 17:08
Medlem
Drog över ett gammalt getskin på Finlandsfäjan en gång. Fy fan va äckligt. Fick runkat upp ett "halvstånd" så mycket att jag fick stoppa inn den. Orgasm va jag tvungen fejka. Mjølkvita lår med en svart buske .... Ursch. Brösten va dog inte så illa för hennes ålder. Hon va närare 60 än 50, och jag va inte ens fylld 30. Hon va garanterad åtminstone 25 år äldre. Jag tyckte nog vi fick någla konstiga blickar när vi tät omslutnta gick mot hytterna. Fan,va tenker man med ibland.

I det dimmade ljuset, och med mängder alkohol tyckte jag hon verkade rätt stilig och sexig. Lite "classy" klädsel och kraftig sminkad med smycken, lite "lyxdjur". Rätt tung och hetsande parfym hade hon också. Kjol och uppknäpt blus som visade klyfta och toppen av en spets-bh. Ett ricktig flirtande och retande beteende, giriga och intensa kyssar så det va inget tvekande alls va hon vilde. Hon lyckades helt enkelt kåta upp mig til bristningspunkten.
Vilken jävla besvikelse när kläderna åkte av. Ångrar på jag inte bara röskade ner trosorna och tog henne med kläderna på.
Senast redigerad av bullehurk 2017-09-10 kl. 18:07.
Citera
2017-09-10, 17:33
Medlem
Jag har haft bra ligg, med ett undantag. En kille som knullade mig i alldeles för snabb takt, blev överrumplad när han började. Jag är inte mycket för långsamt sex men det här var så snabbt så hann knappt känna något.
Eftersom jag inte tror att killar är tankeläsare så förklarade jag för honom att jag föredrar det lite långsammare. Han körde 3-5 juck lite långsammare, jag började stöna och sen började han köra precis lika fort som innan. Jag bad honom än en gång att köra långsammare men fick samma resultat.
Slutade med att jag låg där och tänkte att det snart börjar slå gnistor om min fitta.
Citera
2017-09-10, 19:13
Medlem
Mademoiiselles avatar
Måste ändå säga att jag har haft tur med de män jag har hamnat i sänghalmen med. Men det finns väl en och annan märklig typ.

En jag minns speciellt är när jag var 17. Hade pratat med en 15 år äldre man ett tag, och vi klickade riktigt bra då jag alltid har varit lillgammal. Skriva snusk var han också bra på, så förhoppningarna var höga till den dagen då vi skulle ses.

Vi sågs på hemma hos honom, och han verkade jättenervös och lite smådarrig/svettig. Redan då började varningsklockorna ringa. Tänkte att han kanske bara var blyg, eller nervös över att få hamna i säng med en så pass ung tjej. Jag gick ner på honom och han kom efter seriöst 2 minuter- i min mun utan förvarning. Vi fortsatte sen framåt kvällen, gjorde mest ont när han fingrade, och slicka kunde han verkligen inte heller. Blött och löst, hans tunga kändes som en gammal urvriden disktrasa där nere.

För övrigt var det bara jag som tog initiativ och var den "aktiva". Döda fisksyndromet låg hos honom, så otroligt lam och jag blev mer och mer irriterad på fanskapet som bara låg där. Men jag bestämde mig för att det var hans tur att jobba och ställde mig på alla fyra och smekte mig själv för att locka lite, varav han körde på i 2 minuter innan han utbrast "åh jag är helt slut asså!". Ae, gör om och gör rätt gubbe lille. Han hörde av sig nu i helgen efter 5 år, och efter lite kallprat påstod han att det sexet var det bästa han upplevt och att han ville ses igen. Jag sa "jag önskar att jag kunde säga detsamma" och blockerade numret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in