Sämsta ligget (eller iaf ett av dom smästare utifrån vad det var) var med en tjej jag jobbade med för massor av år sedan. Hon var snygg som fan och vet att flera jobbarpolare stötte rätt hårt på henne. Jag var dock rätt ointresserad vid tillfället. En kväll träffades vi på krogen och hon började stöta som fan på mig vilket såklart ledde till gemensam hemgång.
För att sammanfatta sexet: inget sug, ville inte bli slickad och knappt smekt på fittan, runkade knappt kuken ens. Hon tog dock initiativet att styra in kuken efter en stunds värdelöst förspel så vi knullade iaf. Behöver jag säga att hon i princip bara låg stilla utan att låta hela tiden. Jag frågade henne om hon verkligen ville knulla eftersom hon verkade så ointresserad, det ville hon. Sprutade efter en stund, kondom.
Vi sågs några månader efter det men det fortsatte lika tråkigt. Fortsatte väl mest eftersom hon var så jävla snygg! Vi passade inte ihop alls utanför sängen heller så vet inte vad nån av oss höll på med egentligen...
I samma veva knullade jag flera tjejer som var jävligt öppna och sexuella i sängen så jag fick mitt behov av skön sex där