2011-07-05, 15:20
Medlem
CamilleDelacours avatar
Dags att kasta skit på era absolut tråkigaste ligg, vare sig det var ett ONS eller en partner.

Då jag är tjej måste jag berätta om en av mina första pojkvänner som hade en tendens att komma EXTREMT fort. Vi talar ett par juck och sen kom han och det var mer regel än undantag! Detta gjorde att han inte ville prova nya saker då han faktiskt kunde bli så kåt att han kom innan vi börjat. Dessutom tillhörde han den typen av pojken som gillar att väcka sin partner runt 04.00-05.00 och stöna fram " Jag är kååt..." sedan komma på mindre än en minut och somna om medan man själv har vaknat och blivit sugen på mer...
Citera
2011-07-05, 17:16
Medlem
BlondeAmbitions avatar
Mitt tråkigaste ligg var en kille som jag hade dejtat ett litet tag, men eftersom vi tidigare hade umgåtts i samma kretsar kände vi varandra relativt väl. Nu när vi båda hade vuxit upp lite grand och inte setts på länge (bl a pga utlandsvistelser) föll vi plötsligt rätt handlöst för varandra och klickade både personlighets- och utseendemässigt. Allt var perfekt dagen då vi äntligen skulle få ligga - vi hade tagit bilen till hans familjs sommarställe och var helt ensamma i sommaridyllen. Efter ett hett förspelshångel bar han in mig i sovrummet och jag hade givetvis vissa förhoppningar om att vi skulle klicka även i sängen. Istället blev det platt fall. Han lade sig tillrätta på rygg och förväntade sig att jag skulle göra jobbet - hela jobbet - dvs rida och suga från början till slut. Inte var han särskilt uttrycksfull eller uppskattande heller, fick nog knappt så mycket som ett stön, han bara låg där och tittade på mig med stora ögon. Jag blev såklart sjukt besviken på hans lama approach och obefintliga teknik, medan han - i alla fall efteråt - var oväntat nöjd och tillfredsställd och hävdade att detta var andra gången någonsin som han kommit under sex. Dejtandet slutade abrupt...
Citera
2011-07-05, 17:53
Medlem
Två av mina tråkigaste var de som sa "Jag suger inte av killar, hihi" samt "Jag gillar inte att bli knullad bakifrån"... Vad är det för fel på vissa jävla fruntimmer...?
Citera
2011-07-05, 18:23
Medlem
blobben!!!s avatar
...var och kommer alltid förbli tjejer som inte vet skillnaden mellan att vara undergiven och att vara passiv.

Att bara ligga död och förvänta sig att mannen skall göra allt jobb är ruggigt avtändande.
Citera
2011-07-05, 18:30
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noggerator
Två av mina tråkigaste var de som sa "Jag suger inte av killar, hihi" samt "Jag gillar inte att bli knullad bakifrån"... Vad är det för fel på vissa jävla fruntimmer...?

Det är då man får göra sin plikt som man och straffknulla dom bortom att rimlighet. Så dom lär sig. Ingen fingertoppskänsla. Ingen finess. Bara rå ohämmad aggressionssex.
Citera
2011-07-05, 18:49
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Det är då man får göra sin plikt som man och straffknulla dom bortom att rimlighet. Så dom lär sig. Ingen fingertoppskänsla. Ingen finess. Bara rå ohämmad aggressionssex.
Och därefter vägrar de ha sex igen överhuvudtaget?

OnT: Första ligget, även han var oskuld. Han hade ingen aning om vad en klitoris var för något, det var kallt, han hade fullt med bristningar på hela magen + vitlöksandedräkt och var över på några sekunder.
Senast redigerad av RosaRutigPenna 2011-07-05 kl. 19:10.
Citera
2011-07-05, 18:58
Medlem
Vinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noggerator

Trist nog har jag hört många män fälla liknande kommentarer: "Jag vill inte slicka när du har mens, jag tycker inte om att bli biten i kuken". Då är det ju liksom inte så mycket annat att göra än att ta i med hårdhandskarna. Trycka upp deras ansikte i fittan: "Kom nu, mamma har lagat blodpudding med lingonsylt".
Citera
2011-07-05, 19:08
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Och därefter vägrar de ha sex igen överhuvudtaget?

Med tanke på topic så är det knappast någon förlust.
Citera
2011-07-05, 19:11
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Med tanke på topic så är det knappast någon förlust.
Och du tror att allt handlar om dig? Hennes högsta önskan kanske inte är att leva sexlös.
Citera
2011-07-05, 19:42
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Och du tror att allt handlar om dig? Hennes högsta önskan kanske inte är att leva sexlös.

honey, jag vet inte om du pratar om någon hypotetisk person eller om dig själv. Men om det är det senare, vilket skulle passa in på vad du skrivit tidigare, och jag inte levt i ett monogamt förhållande, hade jag tyckt det vore intressant att träffa jordens mest negativa person för kravlös sex. På dina villkor.
Citera
2011-07-05, 19:45
Medlem
SniffaLims avatar
Citat:
honey, jag vet inte om du pratar om någon hypotetisk person eller om dig själv. Men om det är det senare, vilket skulle passa in på vad du skrivit tidigare, och jag inte levt i ett monogamt förhållande, hade jag tyckt det vore intressant att träffa jordens mest negativa person för kravlös sex. På dina villkor.

Förstår inte vad du skrivit nu, men är du monogam säger du ?
Citera
2011-07-05, 19:48
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffaLim
Förstår inte vad du skrivit nu, men är du monogam säger du ?

Korrekt. Jag respekterar min honas önskemål även om jag inte delar åsikten.
Senast redigerad av HappyHarry 2011-07-05 kl. 19:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in