2012-03-29, 17:09
Medlem
rosvattens avatar
Var med om en kille som svettades otroligt mycket, det RANN! Och ändå var han väldigt "fit". Slicka kunde han inte heller. Inte för att det är det viktigaste, men ändå. Träffade killen ca fyra gånger och varje gång var det samma visa.

En annan gång låg jag med en kille som snackade engelska under sexet typ "Oh, i love your pussy" "u are sooooo tight" "Do u think my cock is big?" Detta var nästan på gränsen, men jag var kåt. Men när han till slut frågade om han fick "olla mig på ryggen" så reste jag mig upp, asgarvade och gick hem.

Sen något som har hänt några gånger är att killen är väldigt tyst, och som sedan inte ger ett enda tecken på att han kommer.
Citera
2012-03-29, 18:26
Medlem
Hoylers avatar
hahaha, ja, efter att ha läst allt detta så verkar jag helt plötsligt vara ganska duktig på de jag gör
Citera
2012-03-29, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DustBrigade

Lite offtopic kanske, men hur många killar ger mycket respons? Jag som kille kan ge mig hän (om det är bra och jag trivs) men det är något jag bara ser att tjejjer säger om sig själva.

Kan säga såhär iaf, killar som inte ger någon respons alls nånsin whatsoever, kvalificerar sig automatiskt till kampen om förstaplatsen för tråkigaste ligget!
Citera
2012-03-30, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mietzekatze
Kan säga såhär iaf, killar som inte ger någon respons alls nånsin whatsoever, kvalificerar sig automatiskt till kampen om förstaplatsen för tråkigaste ligget!

Hmm, tror det gäller tjejer med. Shit vad tur man har haft med sexpartners i alla fall! Inga döda fiskar, ingen som luktar fisk etc..

Men kan tänka mig att det är mer "okey" som kille att inte visa respons då det inte brukar vara en egenskap som bejakas lika mycket hos killar som hos tjejer här verkar det som.

Om jag måste välja ett ligg som var tråkigast.. Ja då var det hon som inte ville mysa innan eller efteråt. Och envisades med att ha täcke på sig också för att det inte skulle bli så kallt. Visst, hon hade vassa tänder också. Men men, då tyckte jag det inte var så dåligt trots allt...
Citera
2012-03-31, 01:38
Medlem
ChinaDolls avatar
Hah, jag blir förvånad över hur otroligt passiva människor det finns! Hur tror folk att de ska få vad de vill ha om de inte säger ett pip ... varför ens ligga om det inte är/blir skönt.

Nåväl: mitt värsta ligg var en påg från norrland som hade väldiga kroppskomplex och noll självkänsla. Han var för nervös för att få upp kuken ordentligt ens, så det gick inte direkt på första försöket så att säga. Han frågade även om han gjorde rätt/det var skönt hela jävla tiden och jag fick även höra en massa "åhhh, jag orkar inte mer, flååås" eftersom han var rökare med sjukt dålig kondis. För att toppa det hela hade han jävligt dålig hygien och klagade dessutom på sig själv efter knullet så jag fick klappa och trösta.

Det värsta med hela erfarenheten var dock att få höra honom klaga på sig själv/sin kuk/knullet.
Förstår verkligen inte varför vissa killar som verkligen är välutrustade tror att de har FÖR LITEN och nedvärderar sig själva. Det mest avtändande som finns är att höra en man klaga på sin utrustning, kåtheten bara dör då.
Citera
2012-04-01, 07:16
Medlem
Kanske lite OT men jag brukar kommer hur fort som helst. För mig är det normalt att första sprutan kommer fort och så fortsätt jag med full fart och det kan dröja sig till 45minuter innan andra och ett bra tag innan tredje. Nu när jag läser här verkar som om det inte är normalt?

Nu onT. Min värsta var med mitt ex. hon ville inte har det tänt i rummet och för mig sexet blir hur skönt som helst när man tittar in i sina partners ögon.
Citera
2012-04-01, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Tjejer som innan sexet försöker förmedla en bild av sig själva som sexgudinnor men senare visar sig vara döda fiskar som inte varken vågra röra kuken eller suga den är ju alltid tråkiga.
Den absolut tråkigaste var dock tveklöst en tjej jag träffa en sommar, från när våra blickar möttes första gången så bara osade det sex, samtalet var helt på den nivån med, hon verkade vara magiskt porrig.
Sen när vi väl ligger i sängen får jag inte röra fitta, hon rör självklart inte min kuk heller, jag får inte slicka henne och hon suger naturligvis inte mig, hon gillade helt plötsligt bara 1 ställning och det var missionären, var en död fisk och direkt efter jag kommit utbrister hon "jag har ju pojkvän" och lipar hejdlöst i 2 timmar.

Att beskriva det knullet som "tråkigt" räcker faktiskt inte

Det här verkar ta hem priset.
Citera
2012-04-01, 13:15
Medlem
whisperings avatar
Det tråkigaste ligget jag har varit med om var nog med en kille som hade sjukt liten kuk (vi talar om lillfinger i rest tillstånd) Sen att han hade noll fantasi eller entusiasm gjorde inte saken bättre. Men men,det är sånt man får ta när man drar hem med ett krogragg
Citera
2012-04-01, 13:29
Medlem
Gladidags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whispering
Det tråkigaste ligget jag har varit med om var nog med en kille som hade sjukt liten kuk (vi talar om lillfinger i rest tillstånd) Sen att han hade noll fantasi eller entusiasm gjorde inte saken bättre. Men men,det är sånt man får ta när man drar hem med ett krogragg

Gud så synd. Lillfinger oxå. ja ja men kunde du inte känna på den innan ni gick hem.
Det är en rättighet för tjejen tycker jag. lol

Mitt sämsta ligg var när en tjej som skrek -
" Vad gör du nuuuu?! " Och då var jag redan 10 sekunder gammal i viken
Citera
2012-04-01, 13:43
Medlem
TheBITs avatar
Tja, det som jag inte minns en sekund av var väl rätt tråkigt antar jag.
Citera
2012-04-01, 17:59
Medlem
nordicwraths avatar
Är det ingen som haft en benknipare? Snackade med en polare som också haft en sådan och kommit fram till att det är det VÄRSTA som finns, värre en slappmus.

Den här ville dessutom bara köra missionären, iaf, man kör in den, och så börjar hon stöna och när hon stönar högre så knipor hon igen benen, i takt med att hon stönar. Man trycks bakåt och bara halva kukjäveln trycks in. Pressade på som fan men kom inte in djupt i henne, blir så jävla irriterad, sen vände jag på henne men hon tyckte inte om att bli tagen bakifrån .........

Enough said
Citera
2012-04-01, 18:39
Medlem
PantherBlues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nordicwrath
Är det ingen som haft en benknipare? Snackade med en polare som också haft en sådan och kommit fram till att det är det VÄRSTA som finns, värre en slappmus.

Den här ville dessutom bara köra missionären, iaf, man kör in den, och så börjar hon stöna och när hon stönar högre så knipor hon igen benen, i takt med att hon stönar. Man trycks bakåt och bara halva kukjäveln trycks in. Pressade på som fan men kom inte in djupt i henne, blir så jävla irriterad, sen vände jag på henne men hon tyckte inte om att bli tagen bakifrån .........

Enough said

Haha förstår att det är irriterande så jag brukar inte göra så men det är faktiskt skitskönt :-P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in