Citat:
Ursprungligen postat av chmod777
Raggade ett tag på en otroligt het tjej. Fick henne I säng efter ett par veckor. Perfekt kropp, lagom tuttar, pilsk blick och riktigt het på gröten. Men stel som en jävla planka. Inte ett ljud, inte en rörelse och inte en min. Rullade av och frågade om nåt var fel. Fick till svar att det var skitskönt och att hon ville ha mer. Eggade med heta blickar, lite runkande och lite pill på sig själv. Sen när kuken väl åkte in igen så stelnade hon igen! Gav upp, vände på henne och tog henne stenhårt bakifrån för att avsluta med ett ryggsprut. Märkligare och tristare människa har jag aldrig stött på.
Lite samma grej här... Hon var skön och avslappnad med kläderna på, men blev stel, passiv. Har iofs varit med om detta några andra gånger ("ånej, en tyst, hämmad tjej igen") men detta var rekord. Hade det inte varit för att hon var så våt hade jag trott att hon inte var kåt alls.
Jag kan gilla undergivna tjejer men det behövs ju ändå finnas nån sorts känsla där. Inte vara mentalt stängt.
Jag tappade intresset successivt och utan att avsluta eller för den delen riktigt komma igång så somnade vi. För henne var det väl ingen skillnad i ansträngning.
Synd för hon var rolig, snygg och sexig.