2011-07-07, 21:32
Medlem
listigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjungen33
Kanske hon tyckte om dig med, därför hon somnade....

Det tvivlar jag på, jag ansträngde mig! En grov mängd alkohol var dock inblandad
Citera
2011-07-08, 01:50
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Sämsta va på ett plan till USA, träffade en trevlig kille på planet så tänkte man kunde gå med i milehigh klubb, så vi går in jag halar upp kjolen av med trosorna. han stoppar in den o kommer på ETT juck!!!!!!!!!! Fan garva hela vägen tillbaka till min sittplats, så jävla lame....
Citera
2011-07-08, 17:39
Medlem
chmod777s avatar
Raggade ett tag på en otroligt het tjej. Fick henne I säng efter ett par veckor. Perfekt kropp, lagom tuttar, pilsk blick och riktigt het på gröten. Men stel som en jävla planka. Inte ett ljud, inte en rörelse och inte en min. Rullade av och frågade om nåt var fel. Fick till svar att det var skitskönt och att hon ville ha mer. Eggade med heta blickar, lite runkande och lite pill på sig själv. Sen när kuken väl åkte in igen så stelnade hon igen! Gav upp, vände på henne och tog henne stenhårt bakifrån för att avsluta med ett ryggsprut. Märkligare och tristare människa har jag aldrig stött på.
Citera
2011-07-08, 18:02
Medlem
Prodiguss avatar
Alla ligg man hade i tonåren=kunde lika gärna suttit hemma och runkat
Citera
2011-07-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
jag tycker inte om att bli biten i kuken".

Vem fan gör det? Man blir ju vetskrämd
Citera
2011-07-08, 21:12
Medlem
ikaros2008s avatar
För alla de kvinnor (Inte så jävla många) jag legat med så har jag varit deras sämsta ligg... Japp, har man inte ett enormt organ, rutor på magen och hår på hela huvudet så får man se till att de pratar om en långt efter av andra anledningar.
Citera
2011-07-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chmod777
Raggade ett tag på en otroligt het tjej. Fick henne I säng efter ett par veckor. Perfekt kropp, lagom tuttar, pilsk blick och riktigt het på gröten. Men stel som en jävla planka. Inte ett ljud, inte en rörelse och inte en min. Rullade av och frågade om nåt var fel. Fick till svar att det var skitskönt och att hon ville ha mer. Eggade med heta blickar, lite runkande och lite pill på sig själv. Sen när kuken väl åkte in igen så stelnade hon igen! Gav upp, vände på henne och tog henne stenhårt bakifrån för att avsluta med ett ryggsprut. Märkligare och tristare människa har jag aldrig stött på.

Lite samma grej här... Hon var skön och avslappnad med kläderna på, men blev stel, passiv. Har iofs varit med om detta några andra gånger ("ånej, en tyst, hämmad tjej igen") men detta var rekord. Hade det inte varit för att hon var så våt hade jag trott att hon inte var kåt alls.

Jag kan gilla undergivna tjejer men det behövs ju ändå finnas nån sorts känsla där. Inte vara mentalt stängt.

Jag tappade intresset successivt och utan att avsluta eller för den delen riktigt komma igång så somnade vi. För henne var det väl ingen skillnad i ansträngning.

Synd för hon var rolig, snygg och sexig.
Citera
2011-07-11, 02:48
Medlem
Sin-of-Emmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -
Jag kan gilla undergivna tjejer men det behövs ju ändå finnas nån sorts känsla där. Inte vara mentalt stängt.

Jag tappade intresset successivt och utan att avsluta eller för den delen riktigt komma igång så somnade vi. För henne var det väl ingen skillnad i ansträngning.

Synd för hon var rolig, snygg och sexig.

Skulle gift dig med henne o skaffat en eldig älskarinna då
Citera
2011-07-11, 02:54
Medlem
kefrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinet
Trist nog har jag hört många män fälla liknande kommentarer: "Jag vill inte slicka när du har mens, jag tycker inte om att bli biten i kuken". Då är det ju liksom inte så mycket annat att göra än att ta i med hårdhandskarna. Trycka upp deras ansikte i fittan: "Kom nu, mamma har lagat blodpudding med lingonsylt".

Är det så konstigt att man inte vill slicka ett sköte som läcker gammalt äggstocksinnehåll och blod?
Citera
2011-07-12, 16:49
Medlem
Mitt tråkigaste ligg var ett ONS...

En tjej som i mina ögon var en MILF, hon hade en son...

Grejen vara bara at det var som att vispa runt med en pinne i en oljetunna...
Och då var det inte för att jag var mindre bra utrustad, snarare tvärtom, den är stor.

Sen så var hon som en död sill... hände noll.
Citera
2011-07-12, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Planis83
Mitt tråkigaste ligg var ett ONS...

En tjej som i mina ögon var en MILF, hon hade en son...

Grejen vara bara at det var som att vispa runt med en pinne i en oljetunna...
Och då var det inte för att jag var mindre bra utrustad, snarare tvärtom, den är stor.

Sen så var hon som en död sill... hände noll.
Bild på kuken så skall vi avgöra huruvida den är stor eller ej.
Citera
2011-07-12, 18:26
Medlem
WhiteLimos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tristramn
Sämsta liggen har väl varit dom gångerna då tjejen grimaserar något så förbannat att man börjar skratta åt henne. Fan ska man göra?

Hahahah, nu kommer ju jag börja skratta nästa gång jag ser ett njutande ansikte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in