Citat:
cyTs
Tack för svaret, men jag saknar ett generellt svar angående Danmark.
Vad händer där?
Jag ser ingen i tråden som har ens i närheten den avkastning man ser på andra marknader.
Hej cyTs
Tack för din fråga.
Den information jag fått är att Danmark leverera i klass med Sverige och Norge. Du kan kontakta det Danska kontoret för mer information. Om du vill ha mer specifika svar gällande just ditt konto vet du att du alltid är välkommen att kontakta mig på Specialsupport@trustbuddy.com så ska jag kolla lite närmare på ditt konto och ge dig ett mer exakt svar.
Mvh
TrustBuddy
Citat:
Plura66
Nej och åter nej, jag har INTE ALLS ÖVERSEENDE MED DETTA
När jag satte in pengar på en utländsk marknad så fanns INTE kravet att beloppet skulle vara MINST
5000:-.
Därmed anser jag att Ni borde genomföra mitt uttag omgående. Om det blir en xtra kostnad för Er på några hundra......ja men, dra då av det från MINA pengar.
Jag har alltid gillat TB, men nu börjar jag tvivla då det verkar som Ni både med näbbar och klor försöker hålla kvar pengar i systemet med allt fler regler och påhitt...inte bra
Hej Plura66.
Vi har nu diskuterat detta internt och kommit fram till en provisorisk lösning där man som långivare får göra uttag på alla marknader oberoende belopp utan kostand.
Därför kommer vi genomföra det uttag som du begär.
Denna lösning är Provisorisk och det kommer inom kort komma en uppdatering som förändrar detta. Uttagen från en utländs marknad kommer efter denna uppdatering att kosta 100 kr.
Mvh
TrustBuddy
Citat:
Dolesen
Och ändå svarar ni inte på eran e-post.
Har inte fått något svar på något av mina ärenden jag skickat via sidans formulär och inte heller på e-post jag skickat dom senaste 4 månader.
Men det kanske är eran strategi att stänga ner ett börsnoterat bolag för semester under 6 månader åt gången?
Vad jag förstått så har ni hand om dom gamla LL lån som finns..vem har hand om LL:s hemsida?
LL svarar inte själva på mail och jag börjar tröttna rejält på att ha pengar på sidor man inte ens kan komma in på för att underhåll och drift är fullständigt undermåliga..
"22.1 Loanland är inte ansvarig för skada som beror på fel, störning eller avbrott i Medlems dator eller kommunikationsförbindelse med Loanlands datorsystem, som försvårar eller omöjliggör Medlems åtkomst till Webbplatsen eller Loanlandkontot. Vidare är Loanland inte ansvarig för skada som beror av fel, störning eller avbrott i Loanlands datorsystem som försvårar eller omöjliggör Medlems åtkomst till Webbplatsen eller Loanlandkontot, förutsatt att Loanland varit normalt aktsam i sin hantering av datorsystemen."
Jag skulle nu inte vilja säga att man varit normalt aktsam när en sida har legat nere under flera månader och underlåtigt att förnya certifikat under flera år.
Hej Dolesen.
Jag förstår din frustration gällande LL och jag kan tyvärr inte mer än att beklaga det sätt som du blivit behandlad. Loanland ligger tyvärr utanför mitt arbetsområde och därför kan jag inte svara på varför sidan legat nere eller varför du inte får svar på dina frågor. Den ansvarige för LL har upprättat en ny mailadress som är Loanland@trustbuddy.com
Jag rekommenderar dig att skicka din fråga dit och då ska du få svar på hur läget med LL ser ut.
Mvh
TrustBuddy