2012-08-27, 23:14
Medlem
Hej!

Har en samma fråga fast åt andra hållet. Förde över pengar i onsdags, men ser inte dem på kontot än?
Har alltid kunna sett dem dan efter, men nu börjar jag undra vad som har hänt. och inget mail har kommit heller. Kan det blir fördröjt ibland med kanske?

Jag vill ju överta Skogsguru lån så han får ut sina pengar snabbt
Citera
2012-08-28, 10:28
Medlem
Hej Capri79!

Strålande att du hörde av dig. Ledsen för förseningen, de är är på väg in på ditt konto nu.

Mvh
TrustBuddy
Citera
2012-08-28, 16:27
Medlem
Gurtys avatar
Vill bara berätta för er alla som fundera över uttag. Jag gjorde ett uttag idag och det gick hur smidigt som helst. Uttaget gjordes på morgonen och pengarna fanns tillgängliga på mitt bankkonto samma eftermiddag.
Citera
2012-08-28, 21:46
Medlem
Capri79:Tack för omtanken! Trist att komma trångmål gällande pengar, det löste sig till slut! Pust, snart ny månad och nya investeringar! Börsen går åt helvete, har avyttrat alla aktier för tillfället! Men mina Pare-konvertibler går bra nu, köpte på mig till 55% av nominellt belopp, nu står de i 58%.

Sen blir det till och peta in lite mer på TB förstås. Har du provat att låna ut till övriga norden också?

Gurty: Trevligt att det gick undan, känns betryggande! Sitta och vänta på pengar är en riktig mara..
Citera
2012-08-28, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsguru
Capri79:Tack för omtanken! Trist att komma trångmål gällande pengar, det löste sig till slut! Pust, snart ny månad och nya investeringar! Börsen går åt helvete, har avyttrat alla aktier för tillfället! Men mina Pare-konvertibler går bra nu, köpte på mig till 55% av nominellt belopp, nu står de i 58%.

Sen blir det till och peta in lite mer på TB förstås. Har du provat att låna ut till övriga norden också?

Gurty: Trevligt att det gick undan, känns betryggande! Sitta och vänta på pengar är en riktig mara..

Det var så lite så

Ja, imorgon ska jag flytta över samma belopp till de tre andra marknaden, behåller nog det mest på Sverige-marknaden dock. Ja, börsen är ingen rolig historia, Roligt att höra nåt går bra ialla fall.
har bara några enstaka fonder kvar. Ska bli spännande och se hur mycket ränta jag får in nu i augusti, rapportera på lördag hur jag ligger till procentuellt.

Hade bra
Citera
2012-08-30, 11:27
Medlem
Idag kom kvartalsrapporten för Q2.
http://trustbuddyinternational.com/press-releases/

Jag är för rutten på företagsekonomi för att kunna utröna om det ser bra eller dåligt ut för företaget, kommentarer?
Aktien har ju ökat från 0,39 till 0,67 senaste veckan så det verkar ju som det går rätt bra

(Lite skrämmande att se stavningen på sina håll i den engelska kvartalsrapporten, många stavfel. Skärpning Trustbuddy...)
Citera
2012-08-30, 12:26
Medlem
Vi ska kolla på detta med stavningen till nästa release. Tack för informationen Tewe.

Mvh TrustBuddy
Citera
2012-08-30, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrustBuddy

Plura66 : Vi har en mobilapplikation som du kan använda. Öppna webbläsaren i din telefon eller surfplatta och skriv in www.trustbuddy.com/m
Var det något sådant du menade eller syftar du på något annat?

Mvh
TrustBuddy Support

TACK, helt ok. Jag är nöjd med den mobilapplikationen. Visste inte att den fanns.
Citera
2012-08-30, 19:08
Medlem
Är det tänkt att webbsidan ska fungera med Internet Explorer 9?

Jag försökte byta lösenord men det hände inget. När jag provade med Opera gick det ok.
Citera
2012-08-31, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmOl
Är det tänkt att webbsidan ska fungera med Internet Explorer 9?

Jag försökte byta lösenord men det hände inget. När jag provade med Opera gick det ok.

Jag fick liknande problem när jag ville klicka i "stoppa utlåning" som ett test.
hur jag än gjorde i IE8 och IE9 så ville det bara inte..tydligen måste man klicka i den och sen logga ut och in igen för att se effekten.
Tycker detta är sjukt dåligt då till och med jag som har gjort en enda hemsida i mina dagar har lyckats få till sånna saker på sidan och i forumet utan problem, men att ett börsnoterat företag inte kan.(eller vill?)
Citera
2012-08-31, 19:50
Medlem
Jag är säker på att TB både kan och vill ha en hemsida som fungerar. Mejla webmaster. Har nog ingen betydelse om företaget är börsnoterat eller inte för att sidan ska fungera.

Quick fix som brukar funka ibland för vissa sidor. Rensa cachen och cookies, helst med ett program så allt töms ordentligt. CCleaner funkar kanon.
Citera
2012-09-01, 11:44
Medlem
Hej alla Buddies!

Här kommer en lägesrapport från mig. Kan inte säga annat än att jag är jättenöjd med Trustbuddy, funkar ju kanoners!!

Ränta på:

3 mån 8,57 %
6 mån 16,12 %
12 mån 31,95 %

För 2012: 21,34 %

Hur går det för er andra?

Hade bra
Senast redigerad av Capri79 2012-09-01 kl. 11:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in