Citat:
Repus! Mig veterligen är uppmaning till bank-run en kriminell handling.
Jag har haft ett sparkonto hos TB sedan snart 3 år tillbaka och är fortfarande mycket nöjd med den avkastning jag får. Därför har jag valt att utöka sparandet. Resultatet slår alla andra placeringsalternativ till den risk det innebär!
Har också en hel drös med aktier som balanserar det hela väldigt fint!
Jag har haft ett sparkonto hos TB sedan snart 3 år tillbaka och är fortfarande mycket nöjd med den avkastning jag får. Därför har jag valt att utöka sparandet. Resultatet slår alla andra placeringsalternativ till den risk det innebär!
Har också en hel drös med aktier som balanserar det hela väldigt fint!
Var någonstans har jag uppmanat till att göra en "bank run"? Jag har sagt att trustbuddy vidtar desperata åtgärder för att hindra utflödet från sina utlånings konton.... Jag har också framfört mina synpunkter på hur Trustbuddy bedriver sin verksamhet.
Jag har också i andra inlägg sagt att man inte bör vara kund hos företag som hanterar ens pengar som inte kan besvara frågan om hur mycket pengar de förvarar åt dig, eller som ljuger eller presenterar uträkningar tagna ur luften när man undrar över varför avkastningen uteblir.
Man bör inte heller vara kund hos företag som vill utöka sin verksamhet men som finansinspektionen sågar vid fotknölarna.
Detta är att vara missnöjd kund och ha en vilja att innan fler blir in lurade i verksamheten visa på de klara fakta som tidigare kunder har upplevt. Om detta på något sätt skulle vara olagligt har jag inget problem att prata med berörda myndigheter, har ändå en del att berätta om hur Trustbuddy sköter sin verksamhet.
Men det är kul att du är nöjd Kloxie och att du kan visa upp hur den andra sidan fungerar. Det intressanta skulle ju vara att veta hur vi båda som varit relativt stora kunder (Otur med några få lån borde inte kunna påverka) har kunnat få så helt olika resultat. Antingen har du haft en otrolig tur eller jag otur, eller också jobbar du kanske åt Trustbuddy?