2018-03-02, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiitherspoon
Det är såhär en typisk sektanhängares profil ser ut på Facebook. Han tillhör som sagt den smutsiga "verksamheten" som DrKossmos försvarar konstant och även denna lilla parasit är medlem i deras "hemliga" lilla grupp.

En liten fråga till herr S, tycker du uppriktigt att det inte är patetiskt?
https://i.imgur.com/epaITv7.png

Haha vem fan har du länkat där?

Det är väll upp till var och en vad dom vill ha på sin facebook? Om du nu vet vem jag är så kan du ju se att min inte ser ut som "den typiska nätverkaren".

Ja jag är medlem i deras grupp? Är det förbjud på att vara med i olika grupper nu med?

Det är fascinerande vilken otroligt stor person du är, sitter här anonymt och häver ur dig det ena och det andra utan några som helst betänkligheter.

Folk får jobba med vad dom vill och jag har gjort 7 år som säljare och jag var trött på produkterna jag sålde för att nån annan skulle tjäna pengar. Jag vill jobba för mig själv och åt mig själv så jag tjänar pengar när jag jobbar.

Men det verkar som att du är dunder vänster och inte vill nån annan nån lycka i livet, en medborgarlön är väll det bästa för din del!
Senast redigerad av DrKossmos 2018-03-02 kl. 12:13.
Citera
2018-03-02, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrKossmos
Om detta vet jag inte mycket och heller inte många som vet av en klar anledning. Det jag tror om Project X är att det kommer ge en hel del cash. Det ryktas om 1 Euro per SP man har skapat för den karriären man når i maj. Men jag vet inget om det och mer info kommer på eventet i Prag i slutet på
maj. Project X startar ju 1 Juni.

Det finns ca 140 som är k7 och uppåt i världen. Och ja det ryktas om mycket pengar men Project X är inte nått som bara ska ge pengar, det ska ju även dra in pengar till Lyoness så det har jag inga tvivel att det kommer göra.
på level 8.2 er der bonus på 150 millioner kr ..140 stk på level 7 og høyere i verden ..wovv vi prater om.mye penger nå som sksl ut ..du ser vel selv at dette må tas fra de som betaler inn i bunnen av PYRAMIDEN..
Citera
2018-03-02, 12:13
Medlem
Citat:
Hahahaha vem fan har du länkat där? Mitt namn börjar inte på S! :P Du har nog smutskastat fel familj nu och fel bror!
Jo, men jag syftar på ditt och brorsans efternamn.
Ett typiskt klappmongo i eran grupp, din profil är inte direkt mycket bättre.
Citera
2018-03-02, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wiitherspoon
Jo, men jag syftar på ditt och brorsans efternamn.
Ett typiskt klappmongo i eran grupp, din profil är inte direkt mycket bättre.

Ja insåg det i efterhand, hittade ingen sån profil men orkade inte leta så jävla länge heller för det är inte intressant att bry sig om andra på det viset.

Jag har valt att inte ha en sån profil för jag vet att det sticker i folks ögon, folk som inte är visionärer och inte kan ta tag i sina liv föraktar dessa personerna.

Träd fram ur ditt anonyma oerhört tråkiga liv och gör något med det istället.
Citera
2018-03-02, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
på level 8.2 er der bonus på 150 millioner kr ..140 stk på level 7 og høyere i verden ..wovv vi prater om.mye penger nå som sksl ut ..du ser vel selv at dette må tas fra de som betaler inn i bunnen av PYRAMIDEN..

Det är ingen som vet om det blir exakt så! Alla presidenter som vet vad detta är har skrivit på ett tystnadsavtal på att dom inte får yppa nått om det, så än så länge är det bara rykten och inget vi faktiskt kan lita på!

Vi väntar till Juni och ser vad som händer! Om det stämmer så borde jag få ca 100K utbetalat.

Det som vi inte vet ännu är heller hur vi får dessa pengar, är det riktiga pengar eller är det pengar som blir "låsta" i vårat system så vi kan handla i anslutna butiker.

Ingen vet och därför borde inte folk prata om det utan bara vänta och se vad som händer.
Citera
2018-03-02, 14:00
Medlem
Citat:
Det är ingen som vet om det blir exakt så! Alla presidenter som vet vad detta är har skrivit på ett tystnadsavtal på att dom inte får yppa nått om det, så än så länge är det bara rykten och inget vi faktiskt kan lita på!

Vi väntar till Juni och ser vad som händer! Om det stämmer så borde jag få ca 100K utbetalat.

Det som vi inte vet ännu är heller hur vi får dessa pengar, är det riktiga pengar eller är det pengar som blir "låsta" i vårat system så vi kan handla i anslutna butiker.

Ingen vet och därför borde inte folk prata om det utan bara vänta och se vad som händer.
at du inte fatter dette er svindel og bedrag er helt utrolig og forteller mye om deg
Citera
2018-03-02, 14:09
Medlem
Willy-45s avatar
Ännu en pyramid..
Är det ingen som märkt att sektmedlemmarna alltid talar i futurum??
Jag kommer att..
Vi ska..
Snart så..
Sällan får man veta vad de tjänar NU, bara vad de kommer att tjäna..

F ö finns det nåt som heter Refunder, samma koncept, (du får en viss rabatt i vissa butiker),men gratis..
Citera
2018-03-02, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petter100
at du inte fatter dette er svindel og bedrag er helt utrolig og forteller mye om deg

Att du inte förstår att detta är ett lagligt företag som inte svindlar en krona berättar oerhört mycket om dig!

Ser du vad jag gjorde nu? Det blir en fantastiskt bra diskussion när man skriver på det sättet som du gör.
Citera
2018-03-02, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willy-45
Ännu en pyramid..
Är det ingen som märkt att sektmedlemmarna alltid talar i futurum??
Jag kommer att..
Vi ska..
Snart så..
Sällan får man veta vad de tjänar NU, bara vad de kommer att tjäna..

F ö finns det nåt som heter Refunder, samma koncept, (du får en viss rabatt i vissa butiker),men gratis..

Har har vi ju en som har vaknat igår märker jag!

Cashback World är också gratis för kunden som vill vara med, skillnaden är att med Cashback world får du rabatt i fysiska butiker och på online butiker. På refunder får du bara online.
Citera
2018-03-02, 15:38
Medlem
Citat:
Har har vi ju en som har vaknat igår märker jag!

Cashback World är också gratis för kunden som vill vara med, skillnaden är att med Cashback world får du rabatt i fysiska butiker och på online butiker. På refunder får du bara online.

Den stora skillnaden är att refunder inte är en front för bedrägerier.
När slå du vakna upp och sluta promota ett dömt snöbolls system
Citera
2018-03-02, 15:41
Medlem
Citat:
Det är ju upp till var och en vilken slutsats man drar? Bara för att du säger att det är så, så blir inte det sanning. Ja det är sjuka summor dom ska handla för men om flera miljoner korttagare handlar för en liten summa så blir det sjuka summor. Hur svårt ska det vara och förstå?

Visa siffror då på att flera miljoner fans tar och använder erat kort! Nej just ja det är en företags hemlighet haha..
Finns bara en anledning att dölja dessa siffror och det är att det pågår nästan ingen handel och alla pengar kommer från att lura in nya offer i bedrägeriet.
Citera
2018-03-02, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hans.greta
Visa siffror då på att flera miljoner fans tar och använder erat kort! Nej just ja det är en företags hemlighet haha..
Finns bara en anledning att dölja dessa siffror och det är att det pågår nästan ingen handel och alla pengar kommer från att lura in nya offer i bedrägeriet.

Varken Roma eller Inter har ju inte varit igång så länge så ge dom lite tid att dela ut kort så ska vi allt se vad som händer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in