Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Kolla några inlägg tillbaka och se vilka lag och företag som har gått med. Utan tvekan kommer detta bli ännu större.
Men du litar på att gamle gode helylle politikern Steffe kommer att ge dig pengar till pension och sjukvård?
Att komma ur ekorrehjulet är nått alla kan göra på flera olika sätt, jag har gjort det och jag är inte en i toppen. Gick med i cbw för snart precis 1 år sen och jag har inte kommit nämnvärt långt i karriärstegen men jag klarar mig.
Jodå, jag har sett. Farmor Agdas bageri, Annika Svensson fotvård, Karins kakor etc. Jag är djupt imponerad.
Skulle jag ge mig på en kvalificerad gissning har även du ett företag kopplat dit. Dr,Kossmos. Hmmm. Healingföretag kanske? Bota spindelskräck efter någon hermodsmodell? Insättningarna du visat är säkert inte utbetalningar utan kundköp via CBW. Det är min gissning.
Min framtid behöves du inte oroa dig för. Jag har både placerat väl samt amorterat jättemycket. Redan idag skulle jag ha 2-2,5 miljoner på banken extra om jag sålde huset. Det är mitt extrasparande (bl.a.).
Inga etablerade företag vill ta i detta ens med tång. Så ser det ut. Det är fakta! Du kommer att bryta både armar och ben i detta ekorrhjul.