Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Viruzhun. Du kan vara lugn du kommer inte förlora en krona på det du lägger in, sitt still i båten som du gör och lyssna på din upline så kommer allt gå kanon!
Till er andra som är så förbaskat omogna och oförmögna till att hålla en vettig diskussion vill jag bara säga att jag utmanar er alla att ta en 20 min av eran tid och låta mig visa er min inloggning och mina utbetalningar från lyoness.
Nej - vi kräver 10 sekunder av din tid genom att du lägger upp skärmdumpar som evisar utbetalningarna.
Precis som alla klappmongon kommer det att fallera...
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Jag hävdar inte att jag är miljonär, utan långt ifrån. Men jag har idag kunnat sluta arbeta på ett vanligt jobb och jobbar idag enbart med Lyoness/cashback world. Jag har endast 3 personer i mitt team som vardera sparar 500kr i månaden.
Nej - dina klappmongon sparar inte 500:- i månaden - det har redan bevisats flera gånger i tråden.
Varför?
Jo - för att samtliga butiker anslutna till Lyoness är såpass mycket dyrare än "vanliga butiker" vilket gör att icke anslutna individer har 500:- mer i plånboken än lyoness klappmongon efter dom gjort sin månadsinhandling.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Jag får i snitt 8-10k varje månad från lyoness, jag har valt att gå ner i lön för att jag vill enbart jobba med detta och jag bryr mig inte om pengar. Hur kan jag tjäna 8-10k varje månad från enbart tre personer? Givetvis kan jag inte det men jag har valt att arbeta och få in gratiskunder som är våran slutkonsument. Idag har jag ca 1300 personer som har tagit ett jäkla gratiskort och tack vare det så tjänar jag lite pengar för att jag har gjort ett jobb och ska bli betald för det.
Riktigt patetisk klappmongo lögn (Vi räknar LÅGT!!!) - 8k = 96k på ett år
http://cdnlarge.lyoness.net/download...lyo-ids-us.pdf
Sverige är inte tillräckligt stor marknad (Också redan bevisat fler gånger i tråden)
I USA tjänar 99,74% mindre än dig - tror du ett enda ögonblick att vi skall tro att du tillhör 0,26% som sitter i toppen med detta patetiska klappmongoinlägg?
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Vårat nätverk kan se ut som ett pyramidspel och absolut tolkas som ett om man bara får höra om investeringsbiten och om man inte är med och bygger ut systemet.
Om du bara bjuder in folk som investerar pengar så skjuter du i höjden en månad och tjänar bra med pengar, och då ser det givetvis ut som ett pyramidspel. Har sett exempel där folk tjänar en 20-30k första månaden på att andra går in med pengar. Men det är bara den månaden dom tjänar pengar så månaden efter får dom 0 kronor.
Stackars klappmongo - nu lyckades du med konstycket att erkänna Ponzi upplägget.
Du erkänner helt klart och tydligt att för att tjäna pengar krävs det att man som klappmongo lurar med andra klappmongon
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Sån tur är det "aktier" vi köper i lyconet så dom "växer" och blir värda mer pengar om en 3-4 år. Precis som en aktie kan stiga i värde. Men med investeringar så finns det alltid en risk och ifall konsumtionen inte hamnar på dom nivåerna vi tror så kan det bli mindre pengar tillbaka alternativt ta längre tid.
Men det som gör vårat system till det bästa mlm systemet är att jag behöver inte sälja en enda pryl utan jag kan ge folk ett rabattkort som dom kan använda och få rabatt och då tjänar jag lite på varje köp dom gör. Givetvis betalar dom anslutna företagen min provision.
"Aktier" finns inget - en ren lögn.
Eller vi kan säga så här..
Visa vart i kompensationsplanen det framgår att man kan köpa Aktier?
Och har säger du på sedvanligt klappmongo sätt emot dig själv.
I meningarna innan hävdar du att folk tjänar 20-30k månad 1 för att sedan månad 2 inte tjäna ett skit - genom att pracka på andra klappmongon medlemskap.
Nu säger du att du inet behöver sälja ett medlemskap.
Hur skall du ha det nu ditt klappmongo?
Citat:
Ursprungligen postat av
DrKossmos
Sen om Norge ska jag faktiskt säga att jag genuint är orolig, den norska lagboken säger att ifall mer än 50% kommer från investeringar så är det pyramidspel, och jag har inte sett några siffror men jag misstänker starkt att det är över 50%. Och då kan det vara kört för Norge. Dock ska man ta i beaktning att bara för att det blir förbjudet i Norge så kommer Cbw inte att krascha. Vi kommer överleva utan Norge men kommer förhoppningsvis kunna komma tillbaka ifall vi kan få in fler gratiskunder som handlar.
Men tyvärr har dom för mycket pengar i Norge så det är bekvämare att investera och vänta på cashen än att faktiskt jobba själv och då får du dessa problem. Så det är tyvärr dom som cbw till Norge som inte gjort jobbet rätt från början.
Nej ditt klappmongo - nu är du ute och cyklar igen...
Norge blir stängt - Lyoness är kört.
Vad kommer Sverige att göra? Vad kommer Danmark att göra? O.s.v.
Bra reklam för ett klappmongoföretg.
"Hej - vi är ett legitimt företag , men vi blev konstaterade Pyramidspelsföretag i Norge och får inte bedriva verksamhet där"
Du har inte kommit med en enda vettig mening i ditt inlägg.
Men - som vi bett alla kappmongon....
1) Kom med bevis på dina inkomster (Nej - vi kommer inte sitta med o.s.v.) DU som klappmongo skall bevisa detta.
(Notering: Vi märker om skärmdumpen är fejk - Senaste skärmdumpen som kom för ett par år sedan visade på - typ - 50:- i återbäring)
2) Förklara hur du kan tro att en svensson tjänar 500:- på att handla via Lyoness butiker när "Vanliga butikers" priser gör att varje handling är 30-70% billigare.