Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-25, 10:27
  #3553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyoscam
Det enda som växer är räntan på dom skulder ni försöker betalat av efter snöbolls domen....
Nu går du med skygglappar, för mig är det obegripligt var detta engagemang för att försöka motarbeta vilket företag det än är.
Dom flesta losers som sitter i forumen är ju bara någon hangaround till trollen, dom gör något inlägg och tycker att dom är smarta för att dom gjorde ett inlägg som inte fyllde någon funktion. Sen sitter trollen och gör allt för att sprida dynga och försöka motarbeta, vad är det som driver en till sånt, dom flesta trollen är rätt misslyckade som individer, sitter i princip dygnet runt vid datorerna.
Dom trollen i den här tråden är ju aktiva i varenda mlm tråd. Vilket syfte har man, varför gör man inget vettigt med sitt liv. Bygg upp något eget istället för att försöka rasera något annat.
Eller är det drivkraften, för att man själv är misslyckad som individ måste man på något sätt få ut det till omvärlden.
Citera
2017-10-25, 10:37
  #3554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
Nu går du med skygglappar, för mig är det obegripligt var detta engagemang för att försöka motarbeta vilket företag det än är.
Dom flesta losers som sitter i forumen är ju bara någon hangaround till trollen, dom gör något inlägg och tycker att dom är smarta för att dom gjorde ett inlägg som inte fyllde någon funktion. Sen sitter trollen och gör allt för att sprida dynga och försöka motarbeta, vad är det som driver en till sånt, dom flesta trollen är rätt misslyckade som individer, sitter i princip dygnet runt vid datorerna.
Dom trollen i den här tråden är ju aktiva i varenda mlm tråd. Vilket syfte har man, varför gör man inget vettigt med sitt liv. Bygg upp något eget istället för att försöka rasera något annat.
Eller är det drivkraften, för att man själv är misslyckad som individ måste man på något sätt få ut det till omvärlden.


Vi vänder på frågeställningen. Vad är det som gör att det sitter ett gäng troll och ljuger, far med halvsanningar och uträkningar som hör hemma i fablernas värld här och skönmålar ett dömt snöbolls system?

Har ni så mycket låst kapital att ni måste sitta och lura in folk i ett uruselt dömt bolag så att ni ska få tillbaka er insatts?
Har du låst så mycket kapital i detta bluff och båg att du inte kan ta förlusten?

Tragiskt att ni sitter här och försöker lura av andra deras pengar för egen vinning. Riktigt lågt!
Citera
2017-10-25, 10:55
  #3555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyoscam
Vi vänder på frågeställningen. Vad är det som gör att det sitter ett gäng troll och ljuger, far med halvsanningar och uträkningar som hör hemma i fablernas värld här och skönmålar ett dömt snöbolls system?

Har ni så mycket låst kapital att ni måste sitta och lura in folk i ett uruselt dömt bolag så att ni ska få tillbaka er insatts?
Har du låst så mycket kapital i detta bluff och båg att du inte kan ta förlusten?

Tragiskt att ni sitter här och försöker lura av andra deras pengar för egen vinning. Riktigt lågt!
Nu är det ju så att trollen kommer in och far med osanningar, vi bemöter bara dessa osanningar om hur det fungerar.
Förklarar hur det fungerar, men trollen kommer bara med vilseledande info. Det försöker vi klargöra. Sen vill trollen ha alla dokument uppladdade, vi förklarar hur dom hittar sina dokument, men det är inte intressant då kan dom ju få det bekräftat att det stämmer det vi säger.
Det är inte deras uppdrag, det är enbart att försöka smutskasta.
Så återigen vad ger det för tillfredställelse att försöka stoppa något som inte går att stoppa, man slösar bara bort sin egen tid.
Vad ska du en dag säga till dina barn barn när alla har kortet. Det var det där företaget jag försökte stoppa, jag ägnade några år av min tid till det men jag lyckades inte. Tyvärr försatt jag mina egna möjligheter att åstadkomma något i mitt liv.
Citera
2017-10-25, 11:01
  #3556
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av lyoscam
"ps: det blev plötsligt en väldig aktivitet på dig senaste dygnet! Alla dina inlägg i denna tråd, inte ett ljud sedan 27/7. Intressant!"

Och vad vill du ha sagt med det?
Bara att en "lågpostare" som du plötsligt hoppar in i tråden med stort engagemang efter en längre tids frånvaro.

Pellets försvann med svansen mellan benen för några veckor sedan när han insåg han inte kan förklara sina lögner (de ska han få göra när han återkommer) och Mickell är tydligen avstängd.

Så snällt av dig att då hoppa in från åskådarbänken och ta över stafettpinnen.

__________________
Senast redigerad av jonwill85 2017-10-25 kl. 11:04.
Citera
2017-10-25, 11:27
  #3557
Avstängd
@lyoscam
Vad är wc kort för något?
Du skriver det här o var!
Citera
2017-10-25, 11:36
  #3558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
Nu är det ju så att trollen kommer in och far med osanningar, vi bemöter bara dessa osanningar om hur det fungerar.
Förklarar hur det fungerar, men trollen kommer bara med vilseledande info. Det försöker vi klargöra. Sen vill trollen ha alla dokument uppladdade, vi förklarar hur dom hittar sina dokument, men det är inte intressant då kan dom ju få det bekräftat att det stämmer det vi säger.
Det är inte deras uppdrag, det är enbart att försöka smutskasta.
Så återigen vad ger det för tillfredställelse att försöka stoppa något som inte går att stoppa, man slösar bara bort sin egen tid.
Vad ska du en dag säga till dina barn barn när alla har kortet. Det var det där företaget jag försökte stoppa, jag ägnade några år av min tid till det men jag lyckades inte. Tyvärr försatt jag mina egna möjligheter att åstadkomma något i mitt liv.


Lyo är ett dömt snöbolls system!
Ni kommer aldrig att bli stor
I snitt så köper ni för 60kr i månaden i Sverige det kallar inte jag för stort.
Citera
2017-10-25, 11:48
  #3559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lyoscam
Lyo är ett dömt snöbolls system!
Ni kommer aldrig att bli stor
I snitt så köper ni för 60kr i månaden i Sverige det kallar inte jag för stort.
Men det är 60:- mer och 70000 medlemmar mer än för sex år sedan, och nu börjar resan. Så ta fram popcornen, luta dig tillbaka och njut av resan.
Eller du kommer nog lida av den.
Citera
2017-10-25, 13:19
  #3560
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
Men det är 60:- mer och 70000 medlemmar mer än för sex år sedan, och nu börjar resan. Så ta fram popcornen, luta dig tillbaka och njut av resan.
Eller du kommer nog lida av den.
Kommer bli oerhört bra med tiden!
60 kr är inte mycket men nu är det ett snitt på alla 70000. Inte alla är aktiva så de som konsumerar aktivt håller en högre snittsiffra.

Ser själv i mitt nätverk att fler och fler börjar se nyttan och hittar mer och mer att få Cashback på. Trevligt med vänskapsbonus varje vecka!

Synd att folk hänger upp sig på skiten som skrivs i denna tråden och inte ser den möjligheten till lite klirr i kassan! Helt lagligt!
Citera
2017-10-25, 13:26
  #3561
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonwill85
Kommer bli oerhört bra med tiden!
60 kr är inte mycket men nu är det ett snitt på alla 70000. Inte alla är aktiva så de som konsumerar aktivt håller en högre snittsiffra.

Ser själv i mitt nätverk att fler och fler börjar se nyttan och hittar mer och mer att få Cashback på. Trevligt med vänskapsbonus varje vecka!

Synd att folk hänger upp sig på skiten som skrivs i denna tråden och inte ser den möjligheten till lite klirr i kassan! Helt lagligt!
Så är det, det är väl bara trollen som inte ser att det växer. Dom som tar beslut på den info som står här är ändå inte redo för lyoness ännu. Dom kan ta ett kort sen när businessen är över.
Citera
2017-10-25, 16:20
  #3562
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
Så är det, det är väl bara trollen som inte ser att det växer. Dom som tar beslut på den info som står här är ändå inte redo för lyoness ännu. Dom kan ta ett kort sen när businessen är över.
Exakt! Att registrera sig till en kompis nätverk är ju bara fördelar. Kostar inte en krona och det finns fortfarande en fantastisk möjlighet att bjuda in sina vänner gratis och få betalt för det.

Om man inte gillar det är det bara strunta i kortet, kostar ju inget. Men du har ju nu möjlighet att vara med att bygga ut något för dig själv också.
Om ett par år blir det svårt att hitta folk som inte redan har ett kort.
Citera
2017-10-25, 16:29
  #3563
Medlem
Finska Pinnens avatar
Videon har säkert varit oppe förr. Men har Lyoness ändrat något på sin strategi?
https://vimeo.com/66318039 Dragons Den Canada. Lyoness 25:15 in i videon.
__________________
Senast redigerad av Finska Pinnen 2017-10-25 kl. 16:32.
Citera
2017-10-25, 18:38
  #3564
Medlem
Haha.

Det är rolig det klippet.

Tycker han på ett mycket tydligt sätt förklarar varför lyoness är så bra och drakarna förklara på ett mycket tydligt sätt varför det är dåligt.

Wiki har ju en väldigt bra sammanställning av lyoness, kanske vorde nått för idioterna som tror de är delaktiga i lyoness framgång (det är ni inte ni är bara korkade, era pengar och tid däremot berikar absolut lyoness ägare så visst är det ett mlmföretag, bara inte ett speciellt bra sådant)

Antar att jomwill, farrs och de andra idioterna som propagerar för denna "affärside" (den är ju sekundär, men de har de ju inte fattat än, men så är det när man lider av dunning-kruger effekten) i tråden tittar både på klippet men även läser wiki sidorna.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Lyoness
lite mer "välarbetad/uppdaterad" på engelska
https://en.wikipedia.org/wiki/Lyoness
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback