Citat:
Ursprungligen postat av
lyoscam
Det farrs gör att blir rena lögner på det sättet han skriver. Han gör allt för att medvetet förvirra och gör jämförelser som inte går att applicera enbart för att förvirra.
Pengarna är låsta och det krävs att det handlas i systemet så att eran insatts släpps loss i % på köp. Det är fakta och det gör farrs allt för att dribbla bort. Ser du inte hur han skriver?
Och hur mycket du får har inte ett dugg att göra med hur många som ansluts det har enbart med konsumtion att göra så varför kommer du in här och börjar ljuga??
På vilket sätt skulle jag förvirra. Du säger att pengarna är helt fast tills det eventuellt betalas ut genom molnets medlemmar. Jag har bara upplyst dig att den rabattvärdecheck du har köpt är fri att användas omgående. Det är fakta, ska du snacka om att förvirra och förvränga kan du läsa vad pellets skrev.
Österrikiska molnet kommer minst betala ut 7500 kronor som första utbetalning. Det sa Hubert på scenen inför 15000 pers enligt dom som var på eventet i Turin.
Gör det inte det, har han stått och ljugit inför alla dessa människor och då är det ju brottsligt.
Nu är det mindre än 2 månader kvar, så vi får se. Det innebär ju att de som har rabattvärdecheckar kvar får tillbaka mer än hälften av initialinsatsen.
Bara efter två år, sen är det 4 år kvar på utbetalningen.
Det är ju siffror som enligt er är orimliga, men det sker, hur orimligt ni än tycker att det är. Varför skulle det vara någon skillnad mot Sverige, allt som har skett i Österrike har också skett i Sverige.
Österrike har haft än mer motstånd än det har varit i Sverige.
Trots det ger det såpass tillbaka. Jag förstår att det gör ont.