"14) Nej - Cirkle K jobbar inte på ett skit - mer än att kunder skall kunna använda presentkort.
För nu har det blivit klarlagt och Lyoness/CashbackWorld har uppdaterat sin hemsida och information.
Circle K - presentkort ->
https://www.lyoness.com/se/cashback/...-k-presentkort
Det är alltså inget samarbete mellan Cirkle K och Cashbackworld - det har heller inte funnits något samarbete. Det handlar endast om ett elektroniskt presenkort (Samma sak som Pre-Paid Mastercard) och inget annat."
Mitt svar igen pellets:
Antingen har du läs svårigheter eller ett minne som en guldfisk, tror du bestämt har båda problemen men jag är inte rätte man att sätta dessa diagnoser på dig, du har också såna otroliga utbrott pellets, du bör kolla upp det, som jag sagt till dig det är inte bra för hjärtat!
Varken Elgiganten eller Circle-k har anslutit sig till cashback World, det har gått med på att sälja värdecheckar men nu har circle-k gått med på att istället för att sälja pappers värdecheckar, tillåta cashback World att använda sig utav ett presentkort/pre-paid kort (kalla de vad du vill) så det blir lättare hantering och samma med MasterCard, de fick lov att köpa in pre-paid kort och dela ut till sina medlemmar, sedan köpte cashback World en pott som medlemmarna sedan fick köpa utav och på de viset var det, det hade heller inte anslutit sig till varandra.
Du måste använda rätt ord pellets för att du ska låta trovärdig, circle-k och Elgiganten har visst ett slags samarbete därför att cashback World köper en viss mängd värdecheckar varje månad, det har inte anslutit sig till varandra, NEJ, men det har ett slags samarbete ungefär som när du köper in varor eller produkter till din butik, du har inte nödvändigtvis anslutit dig till tillverkaren utan du har ett samarbete med dom.
Jag trodde du hade förstått detta när jag skrev till dig men du verkar har svårt att förstå, sen har du ett väldigt stort bekräftelse behov också så det var nog jobbigt för dig när jag skrev ett privat meddelande.
Trots ditt bekräftelse behov och dina oroväckande utbrott, varför kan du inte försöka att andas lite och iallafall försöka hålla diskussionen på en mogen nivå, jag menar klappmongo?
Du gillar inte detta okej men snälla rara du, inte behöver du väll hoppa på en människa på de viset och säga att den är ett klappmongo?
Väx upp för fan, du beter dig som att du är 15 år