Citat:
1. Hur vet du som inte är med i systemet hur det funkar? Ja det ska oxå bli 70 enheter bakom men tillskillnad från det passiva så startar det om hela tiden så det krävs inte miljoner enheter för att bilda en rad om 10 år.
2. Jo jag får visst tillbaka mina pengar för att konsumtion kommer ske, antingen ifall jag själv handlar eller om mina i skrivande stund 1200 gratis kunder gör det.
3. Om bara 1% vill ha tillbaka sina pengar, hur har du då tänkt att dom skulle gå i konkurs?
Uppenbarligen vill ju fler ha kvar sina pengar och tro på systemet annars hade ju fler än 1000 velat stämma dom? Jag förstår att dom bytte system men det är ju fortfarande 1000 som har velat ha tillbaka sina pengar och visst alla kanske inte har fått det ännu men det är flera hundra som fått.
Förstå att vi vet vad fan vi sysslar med...
2. Jo jag får visst tillbaka mina pengar för att konsumtion kommer ske, antingen ifall jag själv handlar eller om mina i skrivande stund 1200 gratis kunder gör det.
3. Om bara 1% vill ha tillbaka sina pengar, hur har du då tänkt att dom skulle gå i konkurs?
Uppenbarligen vill ju fler ha kvar sina pengar och tro på systemet annars hade ju fler än 1000 velat stämma dom? Jag förstår att dom bytte system men det är ju fortfarande 1000 som har velat ha tillbaka sina pengar och visst alla kanske inte har fått det ännu men det är flera hundra som fått.
Förstå att vi vet vad fan vi sysslar med...
1 man behöver inte vara med i något för att förstå det.
2 nej du får inte tillbaka dom du kan konsumera tillbaka dom eller ragga kunder som gör det åt dej. Men du får inte tillbaka dom bara sådär. Och hur många tror du klarar av att skaffa sig 1200 aktiva användare av wc kortet?
3 fler kommer att stämma när esp kör fast men många är för skamsna när dom blivit lurade.
4 jag förstår mycket väl att ni vet vad ni gör men det betyder inte att det är ok.
Ni far med halvsanningar och rena lögner för att skönmåla er verksamhet.
Ta punkt två som ett exempel, ni får inte tillbaka era pengar det kommer tillbaka när du eller någon i ditt nätverk konsumerar så löses % ut. Pengarna kostar för dej eller någon annan att köpa loss.