Citat:
Ursprungligen postat av
farrs
Nu är du ju helt besatt av att motarbeta lyoness. Så självklart finns det en personlig agenda.
En frisk människa agerar inte som du och du har klart och tydligt visat att du inte är frisk. En frisk människa hotar inte värnlösa kvinnor så grovt så man åker i fängelse.
Det syns tydligt att du har en koppling till någon inom lyoness då du enbart kör i lyoness tråden. Pellets däremot är ju hysterisk i ex antal trådar. En människa med en vidrig människosyn påstår sig värna om människor.
Patetiskt är väl det enda man kan säga.
Nej nu ljuger du igen... kan du ens göra något annat än att ljuga?
Värnlös kvinna säger du utan att veta ett skit.
Skulle mitt liv spelats in så skulle den stackars värnlösa kvinna åkt i fängelse för: olaga hot, olaga förföljelse, misshandel och mordförsök innan jag ens gjorde ett skit. Men här pratar vi inte mej eller vad du har för åsikter om hur sjuk jag är. Här diskuterar vi lyoness.
Varför väljer lyoness att fortsätta med samma kompplan som är ett utdömt snöbolls system? Varför fortsätter dom att använda samma system som gjort att dom är DÖMDA att betala tillbaka alla pengar plus ränta!
Kan det sluta på något annat sätt än att nya domar kommer om man fortsätter med samma ekonomiska brottslighet?