2017-09-30, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anteQlimax
Du är kriminell, du har dock avtjänat ditt straff påstår du!

Jag företräder inte Lyoness utan mitt företag. Anledningen jag skriver här är att ni smutskastar ett lojalitetskoncept som fungerar för mitt företag. Jämför med att jag skulle gå omkring och riva ner Pellets egenuppklistrade posters han pysslar med!

Du förstör medvetet för mitt företag! Du är sjuk i huvudet och du är kriminell!

Nej jag är inte kriminell.
Det är samma kompplan nu som den kompplan som blev utdömt som ett snöbolls system!
Jo du företräder lyoness då du är underleverantör till deras kriminella snöbolls system.

Det är väldigt många globalt sett som har något mot bolag som lyo... att ni försöker förminska det till mej och pellets när myndighet efter myndighet granskar och tar lyo till åtal kan bara ses som ett väldigt patetiskt försök att släta över era kriminella handlingar!
Citera
2017-09-30, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickell
Jo du företräder lyoness då du är underleverantör till deras kriminella snöbolls system.

Det är väldigt många globalt sett som har något mot bolag som lyo... att ni försöker förminska det till mej och pellets när myndighet efter myndighet granskar och tar lyo till åtal kan bara ses som ett väldigt patetiskt försök att släta över era kriminella handlingar!
Nej, jag företräder mitt företag - vi nyttjar Cashback kortet som lojalitetskoncept - vi delar ut gratiskort till våra kunder - dessa förblir till 95% vanliga Lyoness kunder - vi inbjuder inte dessa till info kring Lyconet - det är inte vårt primär syfte med CBW!

Det är detta du förstör för mig och alla andra företagre som valt Lyoness som lojalitetskoncept!

Du är en kriminell person som hotat personer och det gav dig fängelsestraff. Du har visst en personlig agenda mot Lyoness!
Citera
2017-09-30, 12:49
Medlem
Citat:
Nej, jag företräder mitt företag - vi nyttjar Cashback kortet som lojalitetskoncept - vi delar ut gratiskort till våra kunder - dessa förblir till 95% vanliga Lyoness kunder - vi inbjuder inte dessa till info kring Lyconet - det är inte vårt primär syfte med CBW!

Det är detta du förstör för mig och alla andra företagre som valt Lyoness som lojalitetskoncept!

Du är en kriminell person som hotat personer och det gav dig fängelsestraff. Du har visst en personlig agenda mot Lyoness!

Nej jag har ingen personlig agenda mot lyo.
Jag känner ingen som jobba med lyo personligen. Du sitter bara och ljuger som vanligt.
Jo du är återförsäljare åt lyo oavsett om du bara promotar cbw wc kort eller försöker lura in dom i invisteringsdelen.
Att du påstår att du bara promotar fronten gör ditt engagemang inte lagligare för det.
Men fortsätt lura folk du så får du se hur bra det blev för ditt lilla bolag i slutändan.
Men håll dej till ämnet som är lyo och försök presentera dina påståenden med något annat än att vi ska lita på ditt ord. För gång på gång har du ljugit om ditten och datten så din trovärdighet är en bra bit under ytan mannen!
Citera
2017-09-30, 14:27
Medlem
Citat:
Nej jag har ingen personlig agenda mot lyo.
Jag känner ingen som jobba med lyo personligen. Du sitter bara och ljuger som vanligt.
Jo du är återförsäljare åt lyo oavsett om du bara promotar cbw wc kort eller försöker lura in dom i invisteringsdelen.
Att du påstår att du bara promotar fronten gör ditt engagemang inte lagligare för det.
Men fortsätt lura folk du så får du se hur bra det blev för ditt lilla bolag i slutändan.
Men håll dej till ämnet som är lyo och försök presentera dina påståenden med något annat än att vi ska lita på ditt ord. För gång på gång har du ljugit om ditten och datten så din trovärdighet är en bra bit under ytan mannen!
Nu är du ju helt besatt av att motarbeta lyoness. Så självklart finns det en personlig agenda.
En frisk människa agerar inte som du och du har klart och tydligt visat att du inte är frisk. En frisk människa hotar inte värnlösa kvinnor så grovt så man åker i fängelse.
Det syns tydligt att du har en koppling till någon inom lyoness då du enbart kör i lyoness tråden. Pellets däremot är ju hysterisk i ex antal trådar. En människa med en vidrig människosyn påstår sig värna om människor.
Patetiskt är väl det enda man kan säga.
Citera
2017-09-30, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
Nu är du ju helt besatt av att motarbeta lyoness. Så självklart finns det en personlig agenda.
En frisk människa agerar inte som du och du har klart och tydligt visat att du inte är frisk. En frisk människa hotar inte värnlösa kvinnor så grovt så man åker i fängelse.
Det syns tydligt att du har en koppling till någon inom lyoness då du enbart kör i lyoness tråden. Pellets däremot är ju hysterisk i ex antal trådar. En människa med en vidrig människosyn påstår sig värna om människor.
Patetiskt är väl det enda man kan säga.

Nej nu ljuger du igen... kan du ens göra något annat än att ljuga?

Värnlös kvinna säger du utan att veta ett skit.
Skulle mitt liv spelats in så skulle den stackars värnlösa kvinna åkt i fängelse för: olaga hot, olaga förföljelse, misshandel och mordförsök innan jag ens gjorde ett skit. Men här pratar vi inte mej eller vad du har för åsikter om hur sjuk jag är. Här diskuterar vi lyoness.

Varför väljer lyoness att fortsätta med samma kompplan som är ett utdömt snöbolls system? Varför fortsätter dom att använda samma system som gjort att dom är DÖMDA att betala tillbaka alla pengar plus ränta!
Kan det sluta på något annat sätt än att nya domar kommer om man fortsätter med samma ekonomiska brottslighet?
Senast redigerad av mickell 2017-09-30 kl. 14:39. Anledning: Autokorr
Citera
2017-09-30, 14:51
Medlem
Citat:
Nej nu ljuger du igen... kan du ens göra något annat än att ljuga?

Värnlös kvinna säger du utan att veta ett skit.
Skulle mitt liv spelats in så skulle den stackars värnlösa kvinna åkt i fängelse för: olaga hot, olaga förföljelse, misshandel och mordförsök innan jag ens gjorde ett skit. Men här pratar vi inte mej eller vad du har för åsikter om hur sjuk jag är. Här diskuterar vi lyoness.

Varför väljer lyoness att fortsätta med samma kompplan som är ett utdömt snöbolls system? Varför fortsätter dom att använda samma system som gjort att dom är DÖMDA att betala tillbaka alla pengar plus ränta!
Kan det sluta på något annat sätt än att nya domar kommer om man fortsätter med samma ekonomiska brottslighet?
Som sagt, du är helt besatt.
Vi får väl se hur det slutar, det kommer nya prövningar. Det kommer vara prövningar i decennier framåt.
Du blir varse.
Men Lyoness består.
Citera
2017-09-30, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farrs
Som sagt, du är helt besatt.
Vi får väl se hur det slutar, det kommer nya prövningar. Det kommer vara prövningar i decennier framåt.
Du blir varse.
Men Lyoness består.

Lyo kommer inte överleva när esp åker på samma smäll... domstolen lär inte vara lika generös när det kommer till straff nästa gång då lyo inte tog lärdom av domstolens beslut.
Hubert kommer hamna i fängelse och ante kommer ha förlorat sitt rykte.
Det kommer sluta med konkurs för lyo då pengarna för dom låsta förköpen är borta i allt för höga löner till ledarna och dåligt valda sponsoravtal som bara kostat lyconettarna pengar...
Citera
2017-09-30, 15:29
Bannlyst
Citat:
1. Har presenterat en skärmdump som bevisar motsatsen till Pellets trams!
2. Var har jag ljugit? Har enbart besvarat och förklarat era frågor och missuppfattningar!

Pellets däremot ljuger om ganska mycket och bad om bevis. Det har han fått men var är han nu?
Citera
2017-09-30, 15:36
Medlem
Citat:
1. Har presenterat en skärmdump som bevisar motsatsen till Pellets trams!
2. Var har jag ljugit? Har enbart besvarat och förklarat era frågor och missuppfattningar!

Pellets däremot ljuger om ganska mycket och bad om bevis. Det har han fått men var är han nu?

Är du helt bakom flötet?
Du påstår att jag är en kåkfarare, du påstår att jag har blivit utkickad från lyo, du påstår att ditt bolag har dragit nytta av lyo, du försöker bagatellisera lyos domar.
Hade jag haft ork att gå igenom allt skitsnack från dej så skulle listan kunna göras väldigt lång...
Citera
2017-09-30, 15:48
Bannlyst
Citat:
Är du helt bakom flötet?
Du påstår att jag är en kåkfarare, du påstår att jag har blivit utkickad från lyo, du påstår att ditt bolag har dragit nytta av lyo, du försöker bagatellisera lyos domar.
Hade jag haft ork att gå igenom allt skitsnack från dej så skulle listan kunna göras väldigt lång...
Fick för mig att du menade ljugit om hur Lyoness fungerar men som svar på ditt tjafs:

1. Du är en fd fängelsekund pga grova hot - kåkfarare!
2. Mitt företag drar nytta av CashbackWorld som koncept - ingen lögn!Att jag inte vill avslöja mig för dig beror på punkt 1 (självbevarelsedrift).
3. Att du blivit utkickad är en spekulation som ligger nära till hands - ingen lögn!
4. Bagatelliserar inget - förklarar däremot vad de handlat om.

Du är sjuk!
Citera
2017-09-30, 15:53
Bannlyst
@Pellets:

Nu har du fått ditt bevis, dags för dig att leverera utlovade svar och bevis!

1. Ett ID som bevisar att du har ett fejkat Lyoness konto
Detta ska även anges med det påhittade namnet du uppgav!

2. Din lögn om när du registrerade dessa fejkade konto!

1. 2017-02-06 skrev du att du då skapade dina 14 Lyoness konton, dvs 2017.
2. 2017-09-11 skrev du att du skapade dina Lyoness konton 2014.
3. 2017-09-14 skrev du att du hela tiden sagt att dina Lyoness konton skapades 2014 innan Lyconet.

Påstående nr 1 motsäger påstående nr 3 ganska rejält!

Svara nu på frågan varför du först påstår 2017 och sedan 2014!

Här behöver du alltså inte länka några dokument, bara svara!

Inled nu inte ditt svar med "Stackars Klappmongo" eller "På sedvanligt Klappmongovis"!
Citera
2017-09-30, 15:55
Medlem
Citat:
Fick för mig att du menade ljugit om hur Lyoness fungerar men som svar på ditt tjafs:

1. Du är en fd fängelsekund pga grova hot - kåkfarare!
2. Mitt företag drar nytta av CashbackWorld som koncept - ingen lögn!Att jag inte vill avslöja mig för dig beror på punkt 1 (självbevarelsedrift).
3. Att du blivit utkickad är en spekulation som ligger nära till hands - ingen lögn!
4. Bagatelliserar inget - förklarar däremot vad de handlat om.

Du är sjuk!

1 en kåkfarare är en person som åker in och ut flera gånger. Så lögn!
2 bullshit!
3 ren lögn då du inte har något att komma med.
4 nej du bagatelliserar och du förklarar inte ett skit genom att återupprepa vad som står i ett dömt bolags pressmeddelande. Gör dej själv en tjänst och läs vad andra skriver än dom som är dömda för ekonomisk brottslighet.

Varför fortsätter lyo att använda samma kompensationsplan som är ett utdömt snöbolls system?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in