Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-10-25, 22:20
  #8233
Medlem
flowerprints avatar
En vän till mig fick ett brev hem ang dna test som.är frivilligt, då han var på besök där då under morden, når han bara var.15 år. Han ska inte göra,nån mer som fått brev?
Citera
2017-10-25, 23:53
  #8234
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerprint
En vän till mig fick ett brev hem ang dna test som.är frivilligt, då han var på besök där då under morden, når han bara var.15 år. Han ska inte göra,nån mer som fått brev?

Bättre att göra det och få det överstökat. Annars kommer de efter honom..
Citera
2017-10-26, 00:10
  #8235
Medlem
flowerprints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Bättre att göra det och få det överstökat. Annars kommer de efter honom..
nej då det är frivilligt står på pappret.
Citera
2017-10-26, 01:01
  #8236
Medlem
flowerprints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka
Så där... Jag tror jag fått med det mesta nu. Det här får bli en första version. 81 sidor slutade det på men bli inte så oroliga för det. Texten är luftigt redigerad så man plöjer ganska lätt igenom den på en kväll.

http://www.speedyshare.com/RqBdU/Dubbelmordet.v1.0.pdf

Jag har säkert missat artiklar/tv/radio-inslag så tipsa mig gärna om dessa så kommer det en uppdaterad version framöver.


funkar inte
Citera
2017-10-26, 04:48
  #8237
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flowerprint
nej då det är frivilligt står på pappret.

Jag förstod det. Men jag förtydliga; om han inte kommer in frivilligt, blir de misstänksamma och tittar närmre på honom.
Citera
2017-10-26, 08:20
  #8238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Jag förstod det. Men jag förtydliga; om han inte kommer in frivilligt, blir de misstänksamma och tittar närmre på honom.

Ja nekar man topsning så är det klart att polisen kommer bli mer misstänksama och titta närmare på en . Är man oskyldig tycker jag gott och väl man kan lämna sitt Dna och på så sätt underlätta för polisen.
Citera
2017-10-26, 09:35
  #8239
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Ja nekar man topsning så är det klart att polisen kommer bli mer misstänksama och titta närmare på en . Är man oskyldig tycker jag gott och väl man kan lämna sitt Dna och på så sätt underlätta för polisen.

Precis! Och de har även sagt det i SR-dokumentären när det gällde ”Hagamannen”.
Citera
2017-10-26, 10:12
  #8240
Medlem
flowerprints avatar
Han har inget att dölja ändå, men ska säga det till honom absolut 😊
Citera
2017-10-26, 10:16
  #8241
Medlem
Det som är intressant angående att det tredje DNA:t kan vara ännu ett BO är att det finns vittnesuppgifter från en busschaufför att en person som stigit på bussen blödde synligt och kraftigt från handen.

Jag tror att GM och tredje BO kände till varandra alternativt umgicks i samma kretsar. Kanske var båda pundare/psyksjuka.
Citera
2017-10-26, 10:58
  #8242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Det som är intressant angående att det tredje DNA:t kan vara ännu ett BO är att det finns vittnesuppgifter från en busschaufför att en person som stigit på bussen blödde synligt och kraftigt från handen.

Jag tror att GM och tredje BO kände till varandra alternativt umgicks i samma kretsar. Kanske var båda pundare/psyksjuka.


Du har inte någon artikel ang vittnesuppgifter från bussföraren som sett personen med blodig hand?
Citera
2017-10-26, 11:17
  #8243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Du har inte någon artikel ang vittnesuppgifter från bussföraren som sett personen med blodig hand?

http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3200276

Artikel i Expressen 2011 skriver om att vittnet har hört av sig flera gånger så det verkar vara trovärdigt.
Citera
2017-10-26, 11:27
  #8244
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=3200276

Artikel i Expressen 2011 skriver om att vittnet har hört av sig flera gånger så det verkar vara trovärdigt.


Tack för artikeln. Ja, detta skulle sannolikt kunna vara BO 3.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback