Citat:
Min katt opererade jag två gånger efter att den blivit skuren med en kniv: en rektangel skars ut på frambenet två ggr. Jag studerade hebreiska på universitet och tror att kattskändningen var "religio-politisk"
Slagord på arabiska skrevs på trottoaren där jag bodde (1 m höga x 5 m i längd i röd färg) och 24.00 lades muslimska flyers i min dörrbrevlåda. Tidiga morgnar tog jag cykeln för att dela ut morgontidningar, men den var oftast punkterad så det blev till att laga cykeldäck först.
On Topic: att mordet förblir ouppklarat kan tyda på att de som utrett mordet inte ville att det ska klaras upp. Eller att ngn med insyn i mordutredningen lyckades sortera undan tips som skulle gett en träff. Vad tror ni om den konspirationsteorin?
Slagord på arabiska skrevs på trottoaren där jag bodde (1 m höga x 5 m i längd i röd färg) och 24.00 lades muslimska flyers i min dörrbrevlåda. Tidiga morgnar tog jag cykeln för att dela ut morgontidningar, men den var oftast punkterad så det blev till att laga cykeldäck först.On Topic: att mordet förblir ouppklarat kan tyda på att de som utrett mordet inte ville att det ska klaras upp. Eller att ngn med insyn i mordutredningen lyckades sortera undan tips som skulle gett en träff. Vad tror ni om den konspirationsteorin?
Vad Ira Einhorn egentligen pysslade med under sin tid i Sverige är nog många nyfikna på.
Finns ju en del intressant skrivet om detta.
En teori som det spekulerats i är att han skulle bygga upp en ny typ av "likvideringspatrull"//er" bestående av ostraffade unga män.
Dessa skulle med hjälp av en av CIA framtagen drog kunna frånkopplas sina känslor och mörda på kommando
Är dubbelmordet i Lkp egentligen bara ett experiment hur man kan döda på ett sätt som forslar misstankarna åt något helt annat håll?
Lämnar man så starkt teknisk bevisning medvetet?
Morden är riggade? Man vill få det att se ut som en galnings verk. Och man lyckas bra. Kniven slängs på BP. Ingen har sett kniven tidigare!
Mössan lämnas för att hittas, med tydliga spår dessutom. Ingen känner igen mössan. Inhandlat på totalanonym bensinmack.
Som sagt, detta är inte mina tankar men det finns mkt i ämnet på ett amerikanskt forum man kan hitta till om man googlar lite "smart" med Ira Einhorn i fokus
Men oj: Detta vart ju kopplat till dubbelmordet: OFF TOPIC MAO::

Spekulationer om Ira Einhorns koppling till Palmemordet?
Det kanske Mckenzy kan svara på som hänger i Palmetråden.
En annan sak. Morden är känns väldigt amatörmässiga. Stick i stäv med en briljant flykt?
Väntar på den stora dagen då Jagga Jagga Staaf kallar till PK.
JS: Vi har ett nytt huvudspår. Vi tror CIA ligger bakom:
( här skulle jag egentligen velat haft en smiley som gör utfall mot en katt med smörkniv)Tyvärr verkar inte marknaden efterfråga dessa.
Senast redigerad av massepojken 2014-09-29 kl. 10:27.
Senast redigerad av massepojken 2014-09-29 kl. 10:27.