2014-09-24, 20:14
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av substitute
1,4 mille, det ger följande procentsats enligt mej:

5 % kriminell organisation
15 % arg kund hos sekvencia/superstore.
35% ensam galning/psyko/ensam broder

45% två bröder, med tajta blodsband.(Brothers in arms).där den ena brodern kan heta LEIF.

Hon kanske försökte säga "Low life"?
Citera
2014-09-24, 20:19
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Hon kanske försökte säga "Low life"?
Eller "heja LIF" heja Leksands if vilka i 9 fall av 10 spöar Linköping
Citera
2014-09-24, 21:16
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:

45% två bröder, med tajta blodsband.(Brothers in arms).där den ena brodern kan heta LEIF.
Dubbelmordet i Linköping är lika svårt som Palmemordet i kvadrat (X upphöjt till två)
Citera
2014-09-24, 21:29
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Dubbelmordet i Linköping är lika svårt som Palmemordet i kvadrat (X upphöjt till två)
Tror du har fel där Moss. Palmes mördare sågs av ett vittne - nära dådet och närvarande. Lisbeth pekade också ut mördaren vid konfrontation. Det är bara högst troende sossar som inte kan acceptera att deras kung/hövding mördades av en pundare från Rotebro. Det måste bara vara CIA elle PKK och därmed är fallet låst.
Citera
2014-09-24, 21:40
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:
Tror du har fel där Moss. Palmes mördare sågs av ett vittne - nära dådet och närvarande. Lisbeth pekade också ut mördaren vid konfrontation. Det är bara högst troende sossar som inte kan acceptera att deras kung/hövding mördades av en pundare från Rotebro. Det måste bara vara CIA elle PKK och därmed är fallet låst.
Vill bara rätta dig på tre punkter.

* Konfrontationen Lisbeth Palme gjorde hos Polisen gick inte korrekt till. Polisen schabblade och den är underkänd, därför friades Christer Pettersson och fick ett skadstånd.

* En av Rotebroborna som känt Christer sedan flera år tillbaka stod längst upp vid trappan där GM kom upp, han klev åt sidan bakom en byggbarack och säger att det inte var Christer Pettersson som sprang upp för trappan.

* Mördaren gav sig till känna för mig i Göteborg år 2001. Han är inte svensk.
Senast redigerad av MossTrums 2014-09-24 kl. 21:42.
Citera
2014-09-24, 21:55
Medlem
MossTrumss avatar
Citat:

Dubbelmordet i Linköping är lika svårt som Palmemordet i kubik (X upphöjt till tre)
Citera
2014-09-24, 22:13
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MossTrums
Vill bara rätta dig på tre punkter.

* Konfrontationen Lisbeth Palme gjorde hos Polisen gick inte korrekt till. Polisen schabblade och den är underkänd, därför friades Christer Pettersson och fick ett skadstånd.

* En av Rotebroborna som känt Christer sedan flera år tillbaka stod längst upp vid trappan där GM kom upp, han klev åt sidan bakom en byggbarack och säger att det inte var Christer Pettersson som sprang upp för trappan.

* Mördaren gav sig till känna för mig i Göteborg år 2001. Han är inte svensk.

Mördaren gav sig tillkänna för dig 2001? Berätta mer..
Citera
2014-09-24, 22:18
Medlem
massepojkens avatar
Sista gången jag såg Crille låg han i en buske i Sollentuna C. Galet påtänd och med blod i ansiktet.

Den killen sköt ingen statsminister. Fast nu har jag precis börjat med Samuelssons bok om Lars Tingström , så kanske ändrar man uppfattning
Senast redigerad av massepojken 2014-09-24 kl. 22:21.
Citera
2014-09-24, 22:45
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Mördaren gav sig tillkänna för dig 2001? Berätta mer..
Det måste jag också få veta, PM gärna, inget ont trots meningsskillader Moss
/sub
Senast redigerad av substitute 2014-09-24 kl. 22:52.
Citera
2014-09-24, 23:07
Medlem
substitutes avatar
Moss trollar, troll är vaniliga åtminstone på FB.

vem tog livet av Anna-Lena och Pojken, fram med uppgifter
nu för bövelen.

1. vem var så jävla sur, att han såg sig mindre värd hos PC-superstore/sekvencia?
2. vem hade blivit så mobbad så brodern bestämde sig för att hämnas den morgonen?
3 vem hade blivit så mobbad att två bröder bestämde sig för att hämnas den morgonen?
4. vem anser att 1,4 mille är för att lite för att ange en annan?
Senast redigerad av substitute 2014-09-24 kl. 23:15.
Citera
2014-09-24, 23:29
Medlem
massepojkens avatar
Citat:
Moss trollar, troll är vaniliga åtminstone på FB.

vem tog livet av Anna-Lena och Pojken, fram med uppgifter
nu för bövelen.

1. vem var så jävla sur, att han såg sig mindre värd hos PC-superstore/sekvencia?
2. vem hade blivit så mobbad så brodern bestämde sig för att hämnas den morgonen?
3 vem hade blivit så mobbad att två bröder bestämde sig för att hämnas den morgonen?
4. vem anser att 1,4 mille är för att lite för att ange en annan?

Dr Moss är trådens egen lilla superakademiker. Pluggat i 23 år men aldrig jobbat

Jag tolkade saken som att Dr Moss har namnet på Palmes mördare. Fina 50 mille att hämta där för doktorn.

Vidare undrar jag om det håller på att slå slint. Sitter i skräddarställning i sängen och muttrar,, ge dig tillkänna GM, ge dig tillkänna..

Har dessutom börja drömma konstigt. Inatt drömde jag att jag kidnappade och torterade Robert Prytz
Citera
2014-09-24, 23:37
Medlem
substitutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massepojken
Dr Moss är trådens egen lilla superakademiker. Pluggat i 23 år men aldrig jobbat

Jag tolkade saken som att Dr Moss har namnet på Palmes mördare. Fina 50 mille att hämta där för doktorn.

Vidare undrar jag om det håller på att slå slint. Sitter i skräddarställning i sängen och muttrar,, ge dig tillkänna GM, ge dig tillkänna..

Har dessutom börja drömma konstigt. Inatt drömde jag att jag kidnappade och torterade Robert Prytz

he he, samma här fast det var Zlatan som torterade Herr Gunnar Papphammar.
Nåja, Linköpingsbor - vem är det nu? Jag, Massepojken, Freddie kommer att dela med oss
av 1,4 mille. 5 % går till Pulver-Henke
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in