2023-11-25, 18:23
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av ttsp
Och hur var det nu med dina bevis om Jehovas vittnens avsikter att vara medlemmar i NGO?

Som jag sade, det är svårt att bevisa någons avsikter, men det är det som ni rider på.
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyMorrisIII
Jag kan förstå om informationen skakar om dig. Du vill säkert INTE tro att detta är sant och jag har full förståelse för det. Men jag vill bara be dig om en sak. Snälla svik inte dig själv.

Ja just det, dina icke bevis skakar om mig
Citera
2023-11-25, 18:25
Medlem
Citat:
Ok, så du påstår att Jehovas vittnen är medlemmar i FN, den organisation som bibeln säger ska förintas i harmageddon, vad vill du ha sagt?

Tror du på vad bibeln säger om FN?

Ja, jag tror inte jag VET att organisationen du tillhör fortfarande är NGO medlemmar och att de nyttjar sin NGO status för att få som de vill i olika frågor inklusive lobbyverksamhet. Ja, jag tror på vad bibeln säger om FN som vilddjuret. FN är satans hemstad. Och det som skrämmer mig är att du inte verkar vilja förstå vidden av det du faktiskt fått presenterat för dig. Ändå är detta endast lite av vad jag mer har att presentera för dig. Jag kan presentera hur organisationen är ansluten till den där pyramiden med ögat på toppen på 1 dollars sedeln. Kolla upp 1 dollars sedeln på google så ser du den kärleksfulla pyramiden med ögat upptill. Satans symbol enligt mig.
Citera
2023-11-25, 18:29
Medlem
Citat:

Din reaktion var väntad. Helt normal reaktion. Det kan nu ta lite tid för din hjärna att arbeta sig igenom informationen. Till slut kommer din hjärna ikapp lögnerna och då kommer du att vakna. Tro mig när du vaknar så kommer du bli så omskakad och omtumlad. Jag ber för dig att inte krascha mentalt. Jag vill bara förbereda dig för vad som kan hända framöver. Jag vill att du ska förstå min yttersta avsikt med detta och det är min kärlek för dig som för min nästa enligt det andra budet i lagen. Jag önskar dig väl. Jag menar det. Och jag är villig att ta mitt ansvar om och när den dagen kommer för ditt uppvaknande. Jag är villig att finnas där för dig.
Citera
2023-11-25, 18:30
Medlem
Citat:
Citat:
Ok, så du påstår att Jehovas vittnen är medlemmar i FN, den organisation som bibeln säger ska förintas i harmageddon, vad vill du ha sagt?

Tror du på vad bibeln säger om FN?
Citat:
Ja, jag tror inte jag VET att organisationen du tillhör fortfarande är NGO medlemmar och att de nyttjar sin NGO status för att få som de vill i olika frågor inklusive lobbyverksamhet. Ja, jag tror på vad bibeln säger om FN som vilddjuret. FN är satans hemstad. Och det som skrämmer mig är att du inte verkar vilja förstå vidden av det du faktiskt fått presenterat för dig. Ändå är detta endast lite av vad jag mer har att presentera för dig. Jag kan presentera hur organisationen är ansluten till den där pyramiden med ögat på toppen på 1 dollars sedeln. Kolla upp 1 dollars sedeln på google så ser du den kärleksfulla pyramiden med ögat upptill. Satans symbol enligt mig.

Du har lärt dig bra av din läromästare Trump, ha ett bra liv.
Citera
2023-11-25, 18:31
Medlem
Smesos avatar
Citat:

Själv tycker jag att det är tråkigt att någon som efterfrågar bevis sedan påstår att de bevis som ges är icke-bevis utan att ens ge någon förklaring till varför presenterade bevis inte anses vara trovärdiga.

Om du ska efterfråga bevis så kan du väl ändå nedlåta dig till att titta på och argumentera om de bevis som ges?

Varför skulle du annars be om bevis?
Citera
2023-11-25, 18:31
Medlem
Citat:
Du har lärt dig av din läromästare Trump, ha ett bra liv.

Jag trodde du var villig att få hård tuggad mat. Jag förstår och respekterar din reaktion. Det blev för mycket för dig. Jag har inte dig. Och jag väntar på att du hör av dig. ❤️
Senast redigerad av AnthonyMorrisIII 2023-11-25 kl. 18:34.
Citera
2023-11-25, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smeso
Själv tycker jag att det är tråkigt att någon som efterfrågar bevis sedan påstår att de bevis som ges är icke-bevis utan att ens ge någon förklaring till varför presenterade bevis inte anses vara trovärdiga.

Om du ska efterfråga bevis så kan du väl ändå nedlåta dig till att titta på och argumentera om de bevis som ges?

Jag tror informationen jag presenterade skakade om honom något. Jag menar inte att skada honom. Jag tycker att människor som lever i en stor lögn förtjänar att få veta det. Av kärlek till de.
Citera
2023-11-25, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smeso

Vilka bevis existerar menar du som bevisar att Jehovas vittnen i hemlighet vill stödja FN?
Citera
2023-11-25, 18:36
Medlem
Citat:
Jag trodde du var villig att få hård tuggad mat. Jag förstår och respekterar din reaktion. Det blev för mycket för dig. Jag har inte dig. Och jag väntar på att du hör av dig. ❤️

Jag kan äta hårdtuggad mat, men inte avföring. Hör av dig när du har tömt din mage.
Citera
2023-11-25, 18:39
Medlem
Citat:
Jag kan äta hårdtuggad mat, men inte avföring. Hör av dig när du har tömt din mage.

Väldigt intressant reaktion av en person som påstår sig vara sanningsbärare och samtidigt ha tillgång till källan av kärlek Gud själv och bemöter mig på det här viset när jag försöker rädda honom. Tack ❤️
Citera
2023-11-25, 18:41
Medlem
Citat:
Vilka bevis existerar menar du som bevisar att Jehovas vittnen i hemlighet vill stödja FN?

Läs kraven 👇🏼 de skrev under för att få vara medlemmar i NGO. De gav sitt fulla stöd för allt FN står för. Ser du inte eller vill du inte se?

https://www.un.org/en/civil-society/watchtowerletter
Citera
2023-11-25, 18:42
Medlem
Citat:
Väldigt intressant reaktion av en person som påstår sig vara sanningsbärare och samtidigt ha tillgång till källan av kärlek Gud själv och bemöter mig på det här viset när jag försöker rädda honom. Tack ❤️

Varsågod, mår du bättre nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in