Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
Det undrar jag också....vilken kvinna utnyttjar inte att hon är.....en kvinna...
Bara att kolla på diverse kändisar, snubbar med högstatusjobb eller personer med mycket cash - inte fan kommer dom dragandes med en blekfet kärring i samma ålder som dom själva......
Men då är det kärlek, när arbetslöse Bosse även han kommer med en liten thaidonna på 23år då blir det helt plötsligt fult och patetiskt etc etc...
Tror hela grejjen är att när även halvt misslyckade individer kan skaffa sig en 20år yngre fruga så pajjar hela "systemet" och folk börjar gnälla om "importluder", "kan inte få något annat" etc etc
Det är lite patetiskt att se dessa självständiga västerländska feminstiska singel kvinnor gnälla ur moralperpektiv när deras biologiska klocka tickar och inser att de troligtvis inte hittar en pappa till deras barn.
Bosse 50-60 år har inte samma press utan kan bilda egen familj när han själv vill med en yngre kvinna.
Varför inte skaffa fru och barn när han blir pensionär och flyttat ner till Thailand som jag sett att en del gör samt bli väl omhändertagen på sin ålderdom?
Kvinnor har lixom ett annat utgångsläge men själv vill jag inte ha barn annat än med en svensk mamma.
Jag har ett barn med en svensk och det räcker,men leva med en sån nä tack.
De är ju rabiata feminister hela högen.
Lever då hellre med en thailändska där nere och om de vill ha barn eller giftermål så är det bara att byta ut dom.