2009-05-23, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tobiaslindgren
Någon känner sig träffad verkar det som.
Likewise...
Citera
2009-05-23, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Oj råkar du ha en asiatisk fru? En del är nämligen väldigt attraktiva så varför denna reaktion?
Min mor är varken fet eller vit men din kanske?
Så rasistsnacket kan vi lägga undan =)
Min mor är smal och mörk och svensk. Därav min faiblesse för mörka kvinnor kanske... Min fru är från sydostasien ja. Har haft "asiatiska"(Indien, Iran, Syrien)flickvänner innan, men inte från vad du tänker när du tänker asien.
Citera
2009-05-23, 11:07
Medlem
nolifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
En sak jag alltid tänker på när jag ser eller hör talas om det fenomen som är ämnet för denna tråd är att de allra flesta västeuropeiska, "självständiga" kvinnor mentalt sett i grund och botten inte skiljer sig ett dugg från sina thailändska systrar. De säljer sig också för cash och social status, men hymlar givetvis så gott de kan med det! Man skulle faktiskt kunna säga att prostitution är kvinnans naturliga tillstånd. Så varför höja särskilt på ögonbrynen just inför dessa asiatiska kvinnor?

Det undrar jag också....vilken kvinna utnyttjar inte att hon är.....en kvinna...

Bara att kolla på diverse kändisar, snubbar med högstatusjobb eller personer med mycket cash - inte fan kommer dom dragandes med en blekfet kärring i samma ålder som dom själva......
Men då är det kärlek, när arbetslöse Bosse även han kommer med en liten thaidonna på 23år då blir det helt plötsligt fult och patetiskt etc etc...

Tror hela grejjen är att när även halvt misslyckade individer kan skaffa sig en 20år yngre fruga så pajjar hela "systemet" och folk börjar gnälla om "importluder", "kan inte få något annat" etc etc
Citera
2009-05-23, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nolifer
Det undrar jag också....vilken kvinna utnyttjar inte att hon är.....en kvinna...

Bara att kolla på diverse kändisar, snubbar med högstatusjobb eller personer med mycket cash - inte fan kommer dom dragandes med en blekfet kärring i samma ålder som dom själva......
Men då är det kärlek, när arbetslöse Bosse även han kommer med en liten thaidonna på 23år då blir det helt plötsligt fult och patetiskt etc etc...

Tror hela grejjen är att när även halvt misslyckade individer kan skaffa sig en 20år yngre fruga så pajjar hela "systemet" och folk börjar gnälla om "importluder", "kan inte få något annat" etc etc

Det är lite patetiskt att se dessa självständiga västerländska feminstiska singel kvinnor gnälla ur moralperpektiv när deras biologiska klocka tickar och inser att de troligtvis inte hittar en pappa till deras barn.

Bosse 50-60 år har inte samma press utan kan bilda egen familj när han själv vill med en yngre kvinna.

Varför inte skaffa fru och barn när han blir pensionär och flyttat ner till Thailand som jag sett att en del gör samt bli väl omhändertagen på sin ålderdom?

Kvinnor har lixom ett annat utgångsläge men själv vill jag inte ha barn annat än med en svensk mamma.
Jag har ett barn med en svensk och det räcker,men leva med en sån nä tack.
De är ju rabiata feminister hela högen.

Lever då hellre med en thailändska där nere och om de vill ha barn eller giftermål så är det bara att byta ut dom.
Citera
2009-05-23, 11:52
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kan inte se mer fel i Svenska mäns fixering vid thailändska kvinnor än vad det är i Svenska kvinnors fixering vid utländska män. Båda delarna erbjuder något utöver det vanliga som alla är vana vid här hemma. Låt WTbrudarna suga arabdasse och åka BMW medans de gubbsjuka får skönt sex och blir uppassade hemma. Cant see the problem.
Citera
2009-05-23, 13:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kan inte se mer fel i Svenska mäns fixering vid thailändska kvinnor än vad det är i Svenska kvinnors fixering vid utländska män. Båda delarna erbjuder något utöver det vanliga som alla är vana vid här hemma. Låt WTbrudarna suga arabdasse och åka BMW medans de gubbsjuka får skönt sex och blir uppassade hemma. Cant see the problem.

Problemet är väl att de inte vill och blir våldtagna?
Äldre kvinnor söker sej till Gambia etc.
Citera
2009-05-23, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InvestoR
När du tar upp det, varför i helvete har vi så många asiater i landet? Är det någon som tänder på dessa gulhyade individer som försöker anpassa sig till det svenska samhället (vilket de helt klart misslyckas med)?

Jag pratar främst om kvinnor.

Asiater klarar väl sig bättre än många andra invandrargrupper när det kommer till integration? De lär sig svenska, de jobbar, de betalar skatt i högre utsträckning än invandrargrupper från Afrika.
Citera
2009-06-12, 15:41
Medlem
Månsans avatar
Män behöver ryska och thailändska kvinnor som gillar sex och lagar god mat

Detta hävdar den norska debattören Hanne Nabintu Herland.

Citat:
– Jag förstår att norska män vill ha ryska och thailändska kvinnor. De gillar åtmistone sex och är bra på att laga mat.

http://www.aftonbladet.se/wendela/article5373043.ab

Har Hanne med sitt chockerande uttalande rent av rätt eller är hon helt ute och cyklar? Är den goda maten kanske t o m viktigare än sexet?

Vad anser ni?
Senast redigerad av Månsan 2009-06-12 kl. 15:49.
Citera
2009-06-12, 15:44
Medlem
yjm308s avatar
Äntligen en tjej som förstår! Hon har helt rätt anser jag.
Citera
2009-06-12, 15:52
Medlem
moderatswings avatar
Fyfan så hon såg ut.
Inte konstigt att norska män väljer bort henne.

Ja, detta är ju inte på något sätt nytt.
Oftast är det dock att genuskampen skulle leda till att männen förlorar sin attraktionskraft. Till exempel att vi är så jämställda nu vilket gör att alal män är mesiga och oattraktiva.

Men det finns ju även andra sidan att även kvinnorna förlorar sin attraktionskraft och därför söker sig männen till kvinnor ifrån andra länder.

Dock är det lite importfru över det hela, speciellt thailändska kvinnor. Räcker egentligen med att man beger sig till södra Europa för att hitta kvinnor med lite mer traditionella tankar kring detta med könsroller. Mannen tjänar pengarna, kvinnan tar hand om hem och barn. Där kan nog den jämställde mannen ses som lite töntig då han diskar och städar och delar föräldraledigheten 50/50.
Citera
2009-06-12, 15:54
Medlem
Kapt3n Rövskäggs avatar
Mat och sex är trevligt
Citera
2009-06-12, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Fyfan så hon såg ut.
Inte konstigt att norska män väljer bort henne.
Är hon (i någon utsträckning) neger? Det verkar så av artikeln "född och uppvuxen i Afrika" och näsan och läpparna ser onekligen afrikanska ut.

Edit: Eller nej, norska föräldrar ju..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in